יום שבת, 19 ביוני 2010

סקס והעיר 2

מצב הרוח הלאומי (שלי) חנק לי את היצירתיות באופן די מרשים בשבועות האחרונים. למעשה, לא הכנתי בובה מאז סוף פברואר, אם זכרוני אינו מטעני. אמנם יש לי הרבה רעיונות, אבל אין לי אנרגיה לבצע אותם. הנה פרויקט שעלה בדעתי לראשונה לפני חודשיים, אבל רק עכשיו הצלחתי לסיים אותו. עדיף מאוחר מלעולם לא, אני אומרת.

אמנם הסרט התברר כמפלה אחת גדולה, אבל בוביילים לעולם לא יאכזבו אותך. לפיכך, אני גאה להציג את קרי, מירנדה, שרלוט וסמנתה הקטנות - שיוצעו למכירה בחנות שלי החל ממחר בערב (שבת 19.6.10).

זו התכנית המקורית שלי
וזו התוצאה הסופית. כולן בוביילים, כלומר הן בובות מניאטוריות 
בגודל כ-17 ס"מ (בלי עקבים) שניתן לתלות כמובייל. 
חוט המובייל השקוף מעוטר בחרוזים צבעים מתאימים לכל בובייל.

את קרי הלבשתי בטוטו האייקוני שלה ומגפי בוקרים של לובוטין

למירנדה הכנתי שמלת סטרפלס בהדפס צבעוני עם כפתורי זבורובסקי, 
תיק יום Oversized בורוד וניוד ועגילי ענק יקרים להחריד (300 ש"ח למטר)
לשרלוט הכנתי שמלת קטיפה בצבע קורל בעיטור תחרה וורדי סאטן שחורים
 עם תיק ערב ניצנוצאז', עגילי יהלומים ורודים וטבעת תואמת

סמנתה, כראוי, לובשת שמלת מיקרו מיני חושפנית בצהוב בוהק בעלת 
מחשוף גב עמוק ומעוטרת בניצנואז'. היא עונדת, כהרגלה, Statement jewelry
הכוללים צמיד קריסטל סגול עז, עגילי זהב ענקיים וכמובן - טבעת הפרח 
שקיבלה במתנה מסמית'. משקפי הקריאה המוזהבים נוספו רק לתמונה זו.

זהו. עבדתי עליהן כל השבוע, וזה עלה לי בשעות שינה שעלו לי בבריאות, אבל לא יכולתי להתאפק יותר. דעו לכם שקשה לעסוק באמנות אחרי תקופת קפאון, ואני מרגישה שלא ממש הפשרתי עדין. עם זאת אני מרוצה מהמלתחה שלהן, כך שזהו עוד נצחון לעיסוק הצדדי שלי בסטיילינג. ועכשיו, סוף סוף, אני הולכת לישון. לילה טוב לכולם, ספוגנים ואנשים.

עדכון - החנות עודכנה. למקומות, היכון, רוץ!

12 תגובות:

  1. לייק אחד גדול!
    את כישרון בובה, פשוט כישרון!

    השבמחק
  2. אני דווקא מאוד אהבתי את הסרט. הבובות מקסימות!

    השבמחק
  3. מדהימות!! וואו! איזה יופי!
    קראתי את הפוסט עם חיוך מרוח על הפנים :)
    הן מושלמות, ואיזה יופי שיצאת מהקפאון...
    אני מתלבטת עמוקות את מי אני הכי אוהבת ונראה לי שסמנתה! (מאיפה המשקפיים האלה???) אבל גם כל השאר פשוט מקסימות.
    שאפו!

    השבמחק
  4. שרונה! עבודות מדהימות!
    את הסרט לא ראיתי, אבל יש לי הרגשה שהסטיילינג שלך לוקח.

    ac, akuo

    השבמחק
  5. יפהפה, והן לא יזדקנו בחוסר חן לעולם, מה שאי אפשר לומר על שג"פ וחברותיה.

    השבמחק
  6. תודה על שלל המחמאות!

    נעלולית - את צודקת (כלומר, בהנחה שהן לא יתחמצנו בשמש יצהיבו ויתפוררו, בדומה לשג"פ וחברותיה).

    יערה - המשקפיים מאוסף משקפים מיניאטוריות משנות החמישים והשישים שקניתי אונליין לפני כמה חודשים. את לא תאמיני כמה קשמ למצוא משקפים טובים לבובות בגודל כזה (אני צריכה משקפים באורך 2.5 ס"מ).

    השבמחק
  7. כל הכבוד!! פשוט מדהים!!!
    אהבתי במיוחד את סמנתה :-)

    השבמחק
  8. תודה תודה!

    אני הכי אוהבת את קרי :O)

    השבמחק
  9. את פשוט מוכשרת ברמות על! גם הגבתי בבלוג השני שלי, זה באמת מתוק.

    שרונה

    השבמחק
  10. ראיתי, תודה! וגם תודה על המחמאות :-)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים