יום שישי, 11 ביוני 2010

חברתי המתחתנת

אחרי תלאות רבות ושונות, ושלל תקלות ביזאריות שנפתרו בדרך נס בדיוק שניה לפני שהיה מאוחר מדי, נישאה חברתי המתחתנת (לשעבר) בטקס יפה ורב רושם לבחיר ליבה. מאחר ועירבתי את הקוראים בחלק מההרפתקאות שהובילו לחופה, ומאחר ושימשתי כסטייליסטית של הכלה, אני מאד מאד מודה לאהובתי על שהרשתה לי לחלוק אתכם תמונה שלה - יפה ומאושרת. נו, מה אתם אומרים? ראיתם פעם כלה יפה כזו?

פשוט מושלמת. 

השמלה של חגית ויטמן
תכשיטים וקשת לשיער פטריסיה נווגרודסקי
נעליים ניין ווסט
שיער איב אטל

13 תגובות:

  1. מתמונות הכלה היותר יפות שיצא לי לראות. הכלה היפהפייה, השמלה המקסימה, הים, המעקה שממסגר את הים, ובעיקר האור המזדהר מאחוריה. וואו.

    השבמחק
  2. שמלה מקסימה! (ואני ממש לא מאלה שנוטות להתמוגג משמלות כלה בדרך כלל)

    השבמחק
  3. אלגנטי, רך ויפה. מאוד מאוד לטעמי.

    השבמחק
  4. היה לה חשוב שהשמלה תהיה פשוטה, בלי חזיות מיוחדות, מחוכים מקושקשים - להרגיש כמו עצמה. היא נראתה כמו נסיכה בערב הזה, בחיי.

    השבמחק
  5. איזו תמונה מקסימה. השמלה ממש ממש יפה. מזל טוב!

    השבמחק
  6. בתור סרבנית שמלות כלה התרשמתי עמוקות! שמלה יפיפיה והכלה יפיפיה לא פחות!

    השבמחק
  7. פשוט ואוו!
    הכלה יפיפייה, השמלה מדהימה ועדינה מאד, התכשיטים והקשת בשיער מקנים לה מראה של אלה יוונית :-) מזכיר לי ציורים שראיתי במוזיאונים.

    כל הכבוד לך על הסטיילינג המאד מוצלח.

    השבמחק
  8. בשם הכלה אני מסמיקה ומודה לכולם :-)

    השבמחק
  9. השמלה פשוט נהדרת, אחותי הקטנה מתחתנת בקרוב וברור שאשלח אותה לשם. ומנושא לנושא באותו נושא, החתונה היא עוד שלושה חודשים ואני בלחץ נורא, אני צריכה למצוא לעצמי מה ללבוש ובתור מישהי ששוקלת מעל 90 קילו המשימה לא ממש פשוטה, רעיונות או הצעות יתקבלו בשמחה

    השבמחק
  10. הממ! זה תלוי בתקציב. אני קניתי לחתונה שלה שמלה ברזילי - http://sharonabaaron.blogspot.com/2010/05/blog-post_27.html

    אבל בפורום אופנה מלאה בתפוז (שווה לך להציץ שם). ממליצים הרבה על דיסקריט לאחרונה. עוד אפשרות היא לקנות אונליין. חוץ מזה, תלוי איזו מידה את - אני במשקל 90 הייתי 46 לכל היותר, ויכולתי לקנות גם בזארה או קסטרו, תלוי בגזרה.

    מזל טוב :-)

    השבמחק
  11. עוד משהו, נורית, אני לא יודעת מה התקציב שלך - אבל אם את מוכנה להוציא 2000, יש לחגית ויטמן גם שמלות ערב שתופרים במיוחד בשבילך.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים