יום שבת, 27 באפריל 2013

איך להחזיר דברים לאסוס


אז הרהבתם עוז והזמנתם בגד באסוס, הידד. אבל אויה, הפריט הגיע והוא קטן \ גדול \ מכוער \ לא נראה כמו בתמונות  ואתם לא רוצים אותו. מה עכשיו? אל חשש! השבלוג פה כדי להראות לכם איך להחזיר אותו לאסוס ולקבל את כספכם בחזרה. 

אז איך מחזירים דברים לאסוס?

1. מחליטים מסיבה כזו או אחרת שאתם רוצים להחזיר משהו שקניתם.


2. מקפלים את הבגד. חשוב לשים ♥ שאפשר להחזיר רק פריטים שהתווית המקורית לא הוסרה מהם.


3. מחזירים את הפריט לשקית בה הוא הגיע.


4. הפריט נשלח אליכם עם טופס החזרה. לטופס שני חלקים:

חלק 1 - טבלה ובה רשומים הפריטים שקניתם ועמודה ריקה.
חלק 2 - מדבקה גדולה עם כתובת למשלוח חזרה. המדבקה כוללת גם את מספר ההזמנה שלכם, אבל זה לא קריטי כי אפשר להחזיר מספר פריטים מכמה הזמנות שונות בחבילה אחת למרות שמן הסתם, רק מספר הזמנה אחד מהם יופיע על האריזה.


5. רשימת הסיבות להחזרה מופיעה מימינה של הטבלה ולצד כל סיבה יש מספר. אתרו את הפריט שאתם מחזירים ברשימת הפריטים ורשמו בעמודה הריקה לצידו את מספר הסיבה שבגללה אתם מחזירים. במקרה הזה - החולצה לא מתאימה לי ולכן כתבתי 6.


6. מפרידים את המדבקה מהטבלה. את הטבלה אורזים יחד עם הפריט שאתם מחזירים. אם אתם מחזירים כמה פריטים מהזמנות שונות, ודאו שמילאתם והכנסתם לאריזה את כל הטפסים הרלוונטיים.


7. את המדבקה עם הכתובת מדביקים על האריזה ומוסיפים את כתובת השולח וזהו - אתם מוכנים ללכת לדואר. לא חייבים לשלוח את החבילה בדואר רשום, זו בחירה שלכם, אבל הקפידו לשמור את החשבונית שקיבלתם בדואר עד שתקבלו את ההחזר (כי אם תהיה בעיה הם עשוים לבקש מכם צילום של החשבונית).


8. כשבועיים מאוחר יותר, אחרי שהחבילה תגיע ליעדה, תקבלו מייל שמאשר את ההחזרה ומציין כמה כסף הוחזר לאמצעי התשלום בו השתמשתם בקניה. עד שתראו את הכסף בפירוט של פייפל או כרטיס האשראי שלכם עשויים לעבור 5-10 ימים.


זהו!

קחו בחשבון שלא ניתן להחזיר עגילים ושאסוס מקבלים רק פריטים עם תווית ובאריזתם המקורית (גם לאחר שנפתחה, מן הסתם). מניסיוני, הם תמיד מחזירים את הכסף ושרות הלקוחות שלהם, במידה ויש בעיה, אדיב מהיר ויעיל. אז נכון, המשלוח לאנגליה יעלה לכם 20 ₪ או יותר, אבל זה משתלם במידה ומחיר הפריט שאתם מחזירים גבוה יותר. במקרה שקניתם פריט זול אני מציעה להחזיר אותו יחד עם פריטים מקניה אחרת או לוותר על שרות ההחזרות ולנסות למכור אותו. מקום מצוין למכור פריטים חדשים מחנויות מקוונות הוא קהילת פתק החלפה בפייסבוק.

ובברכת "שאלה יהיו הצרות שלכם" נפרד. שבוע טוב לכולם!

52 תגובות:

  1. מצוין - ועובד עם הרבה חנויות מקוונות. ואם מדובר בפריט יחיד לא כבד, משלוח לא רשום לחול יכול לצאת לפעמים פחות מעשרה ש"ח.

    השבמחק
  2. היי שרונה,
    תוכלי להגיד לי בבקשה איזו מעטפה/ חבילה צריך לקנות בדואר?

    השבמחק
  3. האריזה תלויה בגודל התכולה. אבל באופו כללי - קחי את השקית המקורית בה קיבלת את החבילה והפכי אותה ושלחי בה במקום מעטפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי תוכלי לומר לי בבקשה אם ניתן להחזיר רק פריט אחד מתוך ההזמה או שצריך להחזיר הכל ביחד?

      מחק
    2. אפשר להחזיר כמה פריטים מכמה הזמנות שונות באותה חבילה, רק לצרף את הטפסים שכוללים אותם.

      מחק
  4. היי שרונה,
    את ההזמנה ביצעתי ב1/4 והגיעה אליי רק עכשיו. האם תיהיה בעיה להחליף מהסיבה שעברו 28 ימים? או שהם לא עושים בעיות בעניין הזה?

    השבמחק
  5. אני מאמינה שזה יהיה בסדר רוני, אבל כמובן שלא יכולה לערוב לכך. מנסיוני, אין בעיה.

    השבמחק
  6. היי, יש לי שאלה
    מאיפה משיגים את האריזה לעתיפה? נגיד יש לי מעיל שאני רוצה להחזיר במה לעטוף אותו?

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי פשוט - לשמור את האריזה שבה הגיעה החבילה ואם צריך להחזיר פשוט הופכים אותה ככה שהצד החלק בחוץ. יש שם פס הדבקה שמיועד לזה, אבל פשוט יותר לסגור עם מסקינגטייפ.

      מחק
  7. האם אמורים לשלם עבור החזרת המוצר. תודה

    השבמחק
  8. הזמנתי נעליים מחברת אסוס והם לא טובות עליי ואני רוצה לשלוח אלהם חזרה .
    ובטעות קיפלתי את המדבקה לחצי ואני לא יכולה להדביק את זה מה לעשות? המדבקה הזאת חשובה?

    השבמחק
    תשובות
    1. את יכולה להוריד את טופס ההחזרה, שכולל את כתובת המשלוח, מפה - http://asos.custhelp.com/euf/assets/returns/row.pdf

      מחק
  9. פשוט להביא את החבילה שאני רוצה להחזיר לדואר? לא צריך לשלם לאיזה חברת משלוחים או משהו?

    השבמחק
    תשובות
    1. ייפ, דואר רגיל. ואם שילמת עם paypal חכי עם זה יומיים, אני כותבת רשומה על איך לקבל מהם החזר על המשלוח.

      מחק
  10. אפשר לארוז את זה בשקית רגילה ולסגור כם מסקנטייפ? כשהשקית המקורית נמצאת בפנים. או קריטי לארןז עם השקית המקורית?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא חייבים לארוז למשלוח בשקית המקורית, זה פשוט נוח יותר.

      מחק
  11. היי קניתי פריט והוא גדול עליי .אני רוצה להחזיר אותו ולהחליף מידה , בלי לבצע את כל ההחזר כספי עד שאקבל אותו. פשוט לשלוח להם ושישלחו לי בחזרה מידה אחרת. זה אפשרי?

    השבמחק
    תשובות
    1. ככל הידוע לי, זה אפשרי רק בתוך אנגליה. לשאר העולם הם מציעים החזר בלבד, כך שצריך להחזיר ואז לקנות בנפרד את המידה הנכונה, בתקווה שהיא עדין במלאי.

      מחק
    2. הבנתי אבל איך אני מחזיר להם אם אין לי את הטופס והשקית זרקתי לפח לפני שבדקתי יש דרך לשלוח להם בחזרה ?

      מחק
  12. היי שרונה שאלה.. אם שילמתי עם פייפל בעת ההחזרה הזיכוי יעבור אוטומטית לפייפל?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן. אם הכסף יצא ממאזן הפייפל הוא יחזור למאזן ואם הוא נמשך לפייפל מכרטיס האשראי, הוא יועבר מפייפל ישירות לכרטיס האשראי ורב הכרטיסים הבינלאומיים מעבירים זיכויים ישר לעו"ש. לרב יש פער יש מספר ימים בין הזיכוי לפייפל לבין "הופעתו" בעו"ש.

      מחק
  13. היי שרונה. אם שילמת מכס על ההזמנה ואני מחזירה את כולה יחזירו לי גם את המכס? תודה

    השבמחק
  14. רציתי לדעת עם יש החזר כספי עם השתמשתי בכרטיס דיירקט?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא יודעת איך זה עובד עם דיירקט. אפשר להשתמש בו בקניות בחו"ל?

      אני יכולה לומר שכשמשלמים עם פייפל באמצעות כרטיס נטען, שיש לו גבול טעינה, הזיכוי נכנס לפייפל ואז כעבור כמה ימים (תלוי בחברת האשראי) הוא נכנס לכרטיס הנטען. אם ההחזר יעביר את הכרטיס מעבר ליכולת הטעינה שלו, חברת האשראי תחכה עד שיתפנה עליו מספיק מקום בשביל הטעינה (ואפשר להאיץ את זה באמצעות טלפון אליהם ובקשה לבצע את הזיכוי).

      מחק
  15. היי , קיבלתי נעליים מאסוס והם עשו טעות והביאו לי מידה שלא הזמנתי. זה אומר שהם צריכים להחזיר לי את הכסף שבזבזתי על לשלוח להם את החבילה חזרה ? החבילה אצלי בבית כמה ימים (עלתה 74 דולר עם קופון כלומר פחות מ 75) ןקיבלתי מייל מוזר מחברת המשלוחים שעובדת עם אסוס ששלחו לי שאני צריכה לשלם מכס בגובה 10 פאונד אבל זה מוזר כי החבילה כבר אצלי...

    השבמחק
    תשובות
    1. בקשר למייל לא ברור לי, וגם כבר מאוחר מדי אני מניחה.

      בנוגע למשלוח בחזרה - כתבתי רשומה על משלוח פריטים בחזרה על חשבון פייפל, אני ממליצה לקרוא אותה.

      מחק
  16. זה עדיין עובד ככה או שהם שינו משהו ?
    באיזה מצב הם לא יסכימו לקבל את הפריט שהחזרתי(חוץ מהמצב שהוא לא באריזתו המקורית כמובן) ?

    השבמחק
    תשובות
    1. ככל הידוע לי, כל עוד הפריט במצבו במקורי עם התג מחובר הם מקבלים אותו. יצא לי כבר להחזיר נעלים חודשיים אחרי שקניתי אותן ולא עשו לי שום בעיה.

      מחק
  17. קניתי נעליים בטעות במידה לא נכונה והם היו במבצע.. ויש את המידה שלי באותו נעל רק בצבע שונה ואני לא יודעת מה לעשות מצד אחד אני מפחדת להזמין את הנעל במידה שלי כי כבר הזמנתי את הנעל רק במידה הלא נכונה ואני לא יודעת אם הם יחזירו למ את הכסף.. ושלא יצא מצב שאני תקועה עם שני זוגות.

    השבמחק
  18. אני לא יכולה להתחייב, כמובן, אבל מנסיוני הם מחזירים את הכסף בלי בעיות (בהנחה שהמוצר נשלח בחזרה במצב חדש, מן הסתם, ועם התגית מחוברת). אם שילמת באמצעות פייפל, כדאי לקרוא גם את הרשומה שלי על איך לשלוח פריטים חזרה על חשבון פייפל.

    קרה לי כבר שקניתי משהו במידה שגויה, קניתי את המידה הנכונה ושלחתי את השגויה בחזרה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, איך אפשר לקבל החזר מפייפל על עלות משלוח ההחזרה?

      מחק
    2. כתבתי על זה כאן - http://sharonabaaron.blogspot.co.il/2016/12/blog-post_24.html

      מאז התהליך השתנה קצת, אפשר לראות את ההנחיות פה - https://www.paypal-returns.com/hc/he/requests/new

      מחק
  19. היי,
    תודה רבה על ההסבר.
    משום מה המדבקה אצלי היא בטבלה ולא בכתובת למשלוח...
    יש לך רעיון מה לעשות? אני יכולה לגזור את הכתובת למשלוח ולהדביק על השקית לחזרה?
    תודה רבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, בטח. אפשר גם לכתוב כתובת בכתב יד, מטרת המדבקה להקל על המשלוח חזרה אבל אין חובה להשתמש בה.

      מחק
  20. היי החזרתי מוצר לפני יותר מ10 ימים ולא החזירו לי את הכסף שלי מה אפשר לעשות?

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי פונה אליהם בפייסבוק, כי הם עוני שם מהר יותר מבאימייל, עם מספר ההזמנה שלי ושואלת מה קורה.

      מחק
  21. היי
    אם החזרתי חבילה ולא כתבתי את הכתובת שלי על החבילה יכולה להיות בעיה? ואם זו בעיה מה ניתן לעשות?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מניחה שאם החבילה לא תגיע לשולח מסיבה זו או אחרת, לא תקבלי אותה חזרה.

      אם יש בתוכה את טופס ההחזרה, או שהשתמשת במדבקת המשלוח חזרה שהגיעה בטופס, מספר ההזמנה שלך מופיע שם ואסוס ישחזרו את ממנו פרטי ההזמנה.

      מחק
  22. היי,
    בשביל להחזיר מוצר אני צריכה להיכנס לאפליקציה או שמספיק להדביק את המדבקה על האריזה ולשלוח להם בדואר??

    השבמחק
    תשובות
    1. לא צריך לדווח להם לפני שמחזירים. רק לשלוח.

      מחק
  23. היי
    למוצר שאני רוצה להחזיר לא מחובר טיקט האם אפשר להחזיר אותו?

    השבמחק
  24. היי , עשיתי מה שכתבת ,
    האם צריך לשלוח בפנים את הדף שכתוב עליו commercial invoice ?
    או שצריך לשלוח רק את דף ההחזרה עם הטבלה (?)

    עוד שאלה קטנה,מתי זה מגיע אליהם? ומתי בד"כ מקבלים את ההחזר ?

    השבמחק
  25. היי,עשיתי לפי המדריך שלך ושלחתי את דף הטבלה וציינתי את סיבת ההחזרה ביחד עם דף שהכותרת שלו היא commercial invoice , הייתי צריך לשלוח רק את הטבלה או גם את הדף הזה? (פחדתי שאם הוא לא יהיה בפנים לא יחזירו לי..)

    שאלה נוספת מתי בד"כ מקבלים את ההחזר?

    השבמחק
  26. אם אין לי את האריזה המקורית אני יכול לשלוח עדיין ? ואם יש לי והיא קוריאה רק (לא פתחתי כמו בן אדם נורמאלי פתחתי מהצד) זה עדיין בסדר ? והאם אני יכול לעתוף בשקית פשוט להדביק ולשלוח (שהכל בפנים כמובן) ?

    השבמחק
  27. הייי אם קראתי בטעות את השקית של הבגד שבו אני רוצה מרוב התרגשות מה עושים ?
    דבק סלוטייפ עוזר?? פליז אני חייב תשובה

    השבמחק
    תשובות
    1. :)

      הייתי מחזירה לשקית הקרועה, אם ניתן. בכל מקרה אני נוטה להאמין שאם התווית מחוברת הן יחזירו את הכסף.

      מחק
  28. הי מה אני עושה אם זרקתי את האריזה ואת הדף בפנים?

    השבמחק
    תשובות
    1. נכנסים לחשבון המשתמש שלך באסוס, מאתרים את ההזמנה הרבלנטית ומדפיסים משם את טופס ההחזרה

      מחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים