יום רביעי, 10 באפריל 2013

שבוע חדש משקפים חדשים


השבוע יצא לי לתרגל קצת את המשקפים החדשים שלי. המספר אמנם נותר כשהיה בשנתיים האחרונות, אבל אני רגילה למסגרת כהה וקטנה ומוזר לי עדין להסתובב יום שלם עם מסגרת גדולה ובהירה. המסגרת היא מדגם סנטינלה של אליזבת וג'יימס (מי ומי?) וקניתי אותם באופטיק דורון בקניון רמת אביב, שם אני ממשקפת כבר כך וכך שנים.

ביום שישי הלכנו לקולנוע ולסושי ספונטני, קומפלט עם עמידה של ארבעים דקות בתור לשולחן. היה טעים ונעים ושמחתי שלבשתי בגדים נוחים ולא תלבושת יציאות כמו האומללה שחיכתה בתור אחרינו, במיני ועקבים. מאחר והתחיל להתחמם השבוע שלפתי מהמגירה את התיק הזה, שיש לי כבר קרוב לעשר שנים, ומשמש אותי רק באביב ובקיץ (כנראה בגלל צבעו הלבן). אני תמיד נהנית ללכת איתו בגלל שהוא תורם הרבה לכל תלבושת ונוח לאחיזה, להבדיל מתיקי יד אחרים.

אני לובשת
גופיה לבנה של דורותי פרקינס
גופיה ארוכה של H&M
מכנסים מאסוס
כפכפים מגאפ
תיק של אנטונלו סריו 


בנוסף קיבלתי את הג'קטינו שהזמנתי מנקסט והוצאתי אותו לטיול הערב וטוב שכך, כי תפס אותנו גשם זלעפות.


אני לובשת
ג'קטינו מנקסט (חנות מקוונת)
חולצה מאסוס
גופיה מדורותי פרקינס
ג'ינס ממרקס אנד ספנסר
נעלים של אדידס
שרשרת של N2 (הפוכה בתמונה)


ג'קטינו הזה קצר, כדרכם של מעילי אופנוענים, אבל נוח להפליא, מחמם במידה ורך רך רך. אני שמחה שסוף סוף יש לי ג'קט קליל שאינו מעיל ומתאים כמעט להכל (כל עוד הכל לא ורוד). למעשה, אפילו לבשתי אותו עם התלבושת הירקרקה שלמעלה כשהיה לי קר בדרך חזרה. אני חייבת לנסות אותו עם חצאית בקרוב.

בכלל, אני רוצה ללכת יותר עם שמלות וחצאיות עכשיו שמתחיל להתחמם. הבעיה היא שאני לא אוהבת ללכת עם חצאית לעבודה. ישיבה של יום שלם עם חצאית יכולה לשגע כל בלוגרית, אפילו אחת ותיקה כמוני ויש לי מוניטין לשמור עליו. אחרי הכל, מה כולם יגידו אם אני אשתגע פתאום בגלל חצאית? אילו תוויות ידביקו לי? והאם התוויות לא יגרדו? אני בטוחה שיגרדו ולכן אמשיך ללבוש מכנסים למשרד. אבל אני מבטיחה ללבוש שמלות וחצאיות לבילויים ולצלם ולפבלש פה. אחרי הכל לא הכרזתי על דיאטת בגדים כדי ללבוש כל יום אותו הדבר. נכון? נכון.

5 תגובות:

  1. תתחדשי! אני מבינה שזה היה שבוע החלפת המשקפיים הלאומי. מאוד יפה לך המסגרת, אני בכלל בעד בהיר. זה מאיר את הפנים.

    התיק הלבן עם הנקודות מקסים. חמוד ומתוק כמו עוגת יומולדת עם סוכריות צבעוניות :)

    השבמחק
  2. התיק מהמם. גם הג'קט. אבל התמונות עם המשקפיים החדשים קטנות נורא! מה עם איזה תקריב יפה, שנראה כולנו?..

    השבמחק
  3. כן, יצאה רזולוציה מטושטשת מוזרה לגמרי. זה יטופל בהמשך!

    משהו במסגרת הזאת גורם ללחיים שלי להראות סמוקות ולג'ינג'ים לבלוט יותר. אני אוהבת את זה :)

    השבמחק
  4. איזו פינה מקסימה! אני חייבת את מעמד הלקים הזה.

    אגב, אני מניחה שנפטרת מהשידת טואלט מהרמוניה לבית אם כך. איך האיכות שלה הייתה? אני זוממת על אחת כזו כבר שנה אך מפחדת ליפול...

    השבמחק
  5. כן, מכרתי אותה כשעברתי דירה. היא היתה מאד נחמדה אבל לא התאימה לפה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים