יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

תשויץ או תשחיר?


ילדים וילדות, הגיע זמן תשוויץ. איך יודעים שהגיע זמן תשוויץ אתם שואלים? ובכן, סופרים כוכבים בשמי הליל ואז סופרים פריטים חדשים במלתחה של שרונה. אם יש לפחות שלושה, אפשר להתחיל. והיום לכבוד שעון החורף החדש הכינותי תשוויץ שחור משחור.

שימו ♥ - אם אתם לא אוהבים בגדי עור, דלגו על הפוסט הזה לטובת כאלה מצפוניים יותר, כמו זה.

ראשון, מעיל האופנועים השחור בו חשקתי באסוס מרגע שראיתיו לראשונה לפני יותר מחודשיים. ארבתי לו במשך שבועות וחיכיתי שתהיה עליו הנחה. חיכיתי וחיכיתי וחיכיתי וכשהיתה עליו 40% הנחה למשך יום ורבע תפסתי את האחרון שנותר במידתי ועכשיו הוא הגיע ורק חורף אין.


המעיל המקורי שרציתי אזל במהירות, הרבה לפני ההנחות, וחזר רק עכשיו למלאי. אבל אני מרוצה מהתחליף שמצאתי לו. הוא רך, מלא תיפורים ורוכסנים אלכסוניים, ארוך טיפונת יותר מדי (המקורי שרציתי קצר יותר) והריח שלו מזכיר לי את אבא שלי בחורף.


היום, אגב, הגיע לאסוס מעיל עור משגע חדש אבל אני לא מרירה. זה כמו עם סלולרים, בשניה שתקנה אחד יצא אחד אחר חכם וחתיך יותר וחייבים לשים את הגבול איפשהו. מצאתי לי ג'קט עור חתיכי עם ריח של אבא במחיר מעולה, ואני שמחה. הלאה!

הדבר השחור השני שהגיע מאסוס, הוא הטוטו השחור הזה. הוא מידה 18 והוא מגיע מעט מתחת לברך ונפוח כמו שרק טוטו מהחלומות יכול להיות. לאן בשם כל הקדוש אני אלבש אותו אתם תוהים? סמכו עליי שיהיה בסדר.


אחח אתם מתארים לעצמכם איזה פגז הוא יהיה עם הג'קט מלמעלה? אין כמו שילוב של רומנטי ופאנק. התכנית המקורית, אגב, היתה להשתמש בו גם כתחתונית לחצאית הכלבים הורודה שלי אבל במסיבת היומולדת לדירה שערכתי לפני שבועיים ניסיתי ללבוש את השילוב הזה וגיליתי שאני בקושי מצליחה להידחק למטבח שלא לומר לשבת על כיסא. דירה קטנה חצאית גדולה. מה אפשר לעשות..


לסיום התשחיר - נעלים. לפני יותר מחצי שנה קניתי סנדלים בקליגולה והחזרתי אותם אחרי נעילה אחת מאחר והם פצעו אותי במידה חריגה (לחטוף יבלת מנעלים חדשות בסדר, אבל חתכים מדממים בשתי הרגלים? בשום פנים ואופן לא). התלוננתי לשירות הלקוחות ואחרי קרב קצר קיבלתי זיכוי של מאתים ועשרים ש"ח לניצול בחנות ללא הגבלת זמן. מאז נכנסתי לחנות שלהם אחת לחודש בערך לראות מה חדש ולא מצאתי שום דבר שרציתי.

לפני שבועיים שלושה החלטתי שלא מענין אותי איך, הזיכוי הזה חייב ללכת. אז נסעתי לחנות ובזבזתי שם שעה ומדדתי כל מה שהיה להם ולא היו לו עקבים עד שבחרתי בזוג הזה.


אני לא יכולה לומר שאני אוהבת אותן, אבל הן היו הרע במיעוטו עם אימום רחב יחסית ועקב נמוך ורחב. הן מתאימות למצבי הרוח הרוקיסטים שיש לי מדי פעם (שכוללים לרב את הג'ינס הזה עם חולצות שחורות ארוכות בשכבות) וגם למכנסים מחויטים. לפחות עכשיו אני לא יכולה להתלונן יותר שאין לי נעלים שחורות לעבודה, וזו היתה התלונה החביבה עליי בשנים האחרונות.

נגמר התשחיר ונגמרה הסבלנות שלי למזג האויר המטופש הזה. לא חם ולא קר, אי אפשר עם מזגן ואי אפשר בלי וחשוך כל כך. אם אתם מעדיפים ורוד על שחור וטרם נרשמתם להגרלת הכפפות החכמות שלי, אתם מוזמנים לעשות זאת עכשיו ואם כן וגם אם לא - סופשבוע חמים ונעים לכולנו.

5 תגובות:

  1. הו זה תשוויץ נפלא!
    אני בדרך כלל לא בחורה של טוטו אבל די התלהבתי מהוייב האפל שמגיע איתה :)
    תתחדשי!

    השבמחק
  2. תתחדשי!
    החצאית גאונית, אבל הכי אהבתי את הנעלים. יש להם נונשלנטיות מהסוג שאני מחבבת.
    והמעיל שקנית כמובן

    השבמחק
  3. אני כבר מחכה לראות תלביש של הז'קט והחצאית יחד. גו אייטיז!
    אני מקווה שלא תכעסי על ניצול פלטפורמת התגובות לפניה אלייך ולכל הקוראות (פשוט אין לי שום מקום אחר לעשות את זה): רכשתי את הז'קט המגניב הזה: http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2639913
    והוא ענק עלי. במדריך המידות היה כתוב ש-14 מקביל ל-42, אבל להערכתי הוא הרבה יותר קרוב ל-44 או אפילו 46. ברגע של פזיזות הורדתי את הטיקט, וכעת אי אפשר להחליף.
    השאלה היא - האם את, או מישהי מהקוראות רוצה אותו? אני שילמתי כ-80 ש"ח, אבל מוכנה להסתפק בשטר סגול של 50. (אני בת"א ומוכנה למסור אותו אישית למי שתרצה). אניבודי?

    השבמחק
  4. לי הוא יהיה קטן.

    בימי חמישי יש בפורום אופנה מלאה בתפוז שרשור מכירות. תעלי אותו שם!

    השבמחק
  5. תודה, אעשה זאת!
    אבל גם מי שחושבת שיהיה לה קטן שווה לנסות - זה ה-14 הכי גדול שנתקלתי בו אי פעם. אולי בבית אני אמדוד בסנטימטרים.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים