יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

עוד חנות מקוונת - Mod Cloth

Mod Cloth אינה חנות חדשה, אבל היא חדשה בשבילי. טרם הזמינותי מהם עדין, אבל אין ספק שאעשה זאת בעתיד, מיד תבינו למה.

החברה הוקמה על ידי זוג אוהבים צעירים עם תשוקה משותפת לווינטאג'. הקולקציה שלהם כוללת המון פריטי רטרו כדוגמת שמלות צבעוניות ועליזות בסגנון שנות החמישים והשישים (שלא לדבר על פריטים מופלאים לבית, תכשיטים נחמדים ועוד). במבט ראשון, נראה שאין להם מה להציע לנשים מלאות, אבל חיפוש המילים Additional Sizes מעלה אפשרויות יפות במיוחד גם לשמנמנות שבחבורה.

הנה כמה דברים יפים בהם חשקה נפשי. אני בטוחה שבחיפוש קצר תוכלו למצוא פריט אחד או שניים (או חמישים) בו תחשקו גם אתם.

שטים לעבר השקיעה, מחיר 97$, קיימת עד מידה 50

ביבר הוורדים, מחיר 118$, עד מידה 50

ג'נטלמנים מעדיפים משבצות, מחיר 90$, מגיע עד מידה 52 וכתוב להזמין מידה יותר מהרגיל

נעלי פנו דרך, מחיר 240$

ועכשיו, הערות. ראשית, אם תוסיפו פריט לסל הקניות שלכם, תוכלו לראות את מחיר המשלוח לישראל לפני ה-Checkout באמצעות לחיצה על כפתור Shipping Info, כמתואר בתרשים הבא. כך תוכלו להחליט אם להמשיך או לבטל את הרכישה. נחמד ונוח.




שנית, הנה סרטון שמראה כיצד לזהות את המידה הנכונה בלוח המידות של החנות. המנחה הצעירונת היא סוזן, אחת מבעלות החברה, שנאמר "הלוואי עליי".


טווח המחירים רחב - יש שמלות ב-40$ ויש ב-240$. ניתן גם לבקש לקבל הודעה אם פריט שרציתם וחסר, יחזור למלאי. 

אם הזמנתם כבר מהאתר, ויש לכם רשמים לחלוק - אנא, חלקו אותם אתנו!

ולסיום, תזכורת - מחר בערב תערך הגרלת השמלה המופלאה של ליאת דהן (שאגב, עדכנה אותי שהטול בחלק התחתון של השמלה הוא ורוד ולא סגול) למידות 34-38. מהרו להרשם!

11 תגובות:

  1. קראתי במס' מקומות שצריך להיזהר עם הרכישות, כי לא הכל שם באיכות מעולה. אישית לא יצא לי להזמין משם, אבל לנוכח המחירים הלא זולים כדאי לבדוק היטב.

    השבמחק
  2. אחת החנויות האהובות עליי מזה שנים (לא קניתי משם שום דבר כי אני תפרנית ובכוונה לא עשיתי כרטיס אשראי שפועל בחו"ל, אבל עדיין). אשמח, אם תזמיני משם, שתכתבי איך האיכות, כי גם אני שמעתי דעות חלוקות...

    השבמחק
  3. גם אני כבר נתקלתי באתר ואכן יש שם דברים מהממים, אבל אם תקראי את הביקורות שיש שם על חלק מהפריטים תראי שהם לא תמיד איכותיים והמידה המצויינת לא ממש מדוייקת... לכן אני חוששת להזמין משם.

    השבמחק
  4. גם אני קראתי משהו דומה, ובנוסף גם המכס על הרכישות שם איום ונורא. הזמנתי משם פעם אחת זוג נעליים ונאלצתי לשלם מיסים שעמדו על מחצית מסכום הרכישה!

    השבמחק
  5. אוף, כמה מבאס... הבגדים פשוט נראים מדהימים! *בוכה*

    השבמחק
  6. כתבתי עליהם כבר פעמיים אם אני לא טועה, הם אחד החנויות אונליין הכי יפות בעיניי
    למזלי את הפריט שהכי רציתי מהם מצאתי אצל מעצבת מקומית, יותר נעים ככה

    השבמחק
  7. פעם היתי מזילה ריר מול האתר באופן קבוע וגם משתפת אצלי בבלוג.
    אבל השילוב של זה שאמרו לי שאיכות לא משהו, יחד עם מחירי משלוח מרקיעי שחקים, יחד עם חודש חלש יחסית מבחינת דברים להתפעל מהם גרמו לי לזנוח את העיסוק...

    השבמחק
  8. אני חייבת להודות שהוצאתן לי את המיץ מהגלגלים.. נראה. אולי אני פעם אזמין מהם.

    בכל מקרה, ברור עכשיו שחייבים לקרוא היטב את הביקורות לפני שרוכשים משהו.

    השבמחק
  9. אני קניתי משם תיק למחשב נייד, מעלף ביופיו וסוחט מחמאות בלי סוף. בכלל אגף הפיצ'יפקעס שלהם מלבב. לגבי איכות הבגדים, אין לי מושג. מה שכן, המשלוח היה מאוד מוקפד, ארוז היטב ועם מתנות בונוס קטנות. היה כיף לקבל :-)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים