יום שני, 15 בנובמבר 2010

זו מכונית! זה משחק! זו רשת שמכבדת שמנמנות!

ביום שישי אספתי חבילה מהדואר בדרכי למפגש. כשיצאתי מהדואר קיבלתי הודעה בהולה "את יכולה למרוח איזה שעתיים לפני שאת באה?". מאחר והחבילה שאספתי כללה את שני זוגות המכנסיים הקצרים החורפיים שהזמנתי מאסוס ודרשו הצרה כרגיל, שינסתי מותניי לקניון שבעת הכוכבים לבקר את התופרת שלי, הלנה. זה השאיר לי שעה וחצי למרוח. טוב נו, אמרתי לעצמי, נראה מה חדש בחנויות. החנות השניה שנכנסתי אליה היתה גולף.

זכרתי שפה ושם בשנים האחרונות מצאתי טישרטים וחצאית נחמדים בגולף, אבל הפעם הופתעתי עמוקות לגלות מאגר של ג'קטים ועליוניות במידה 46 שהיו טובים עליי, במידה 48. חברותיי יודעות (חסכתי מידע חשוב זה מחבריי) שאני מחפשת בלייזרים כבר זמן מה, ואפילו התאכזבתי עמוקות כשלא מצאתי כאלה בלונדון (חוץ מאחד, גברי למדי, שקניתי באוונס ביאושי). בארץ חיפשתי כאלה בזארה, H&M, ג'אמפ, גאפ ואפילו במשמין לי ולא מצאתי כלום. רק תראו אילו אפשרויות נחמדות מחכות לכם בגולף.

כל העליוניות בתמונה עולות פחות מ-300 ש"ח

לתשומת לב השמנמנות בחבורה, לא כל הג'קטים נסגרו עליי, אבל זה לא באמת משנה, כי הג'קט הצבאי שלמעלה ממילא נראה הכי טוב כשהוא פתוח. זוכרות את הטיפ המעולה על העליונית הפתוחה המשווה מראה צר וארוך ללובש אותה? בינגו.

חוץ מזה, יש להם מגוון של סריגים וחולצות נחמדים, במחירים אטרקטיביים ביותר. אחרי ההצלחה עם בלייזר הצמר, החלטתי לאזור עוז ולמדוד מכנסיים (לא מדדתי מכנסים בחנות "רגילה" כבר הרבה מאד זמן). להפתעתי - היה זוג נחמד שהתאים לי, במידה 46. הוא לא היה אידיאלי, אבל בהחלט התאים.


מדדתי אותם עם סריג ירוק ניצנוצאז' שעלה כשבעים ש"ח במבצע, ונעלי סירה פרחוניות, שצילמתי עבורכם.

מאושרת, יצאתי משם ורבע שעה עודפת בידיי. ביזבזתי אותה ברזילי, שם מדדתי את שמלת הויויאן וסטווד היחידה שהגיעה לסניף (מידה 44 איטלקית שהיתה קטנה עליי אך הגדולה במידות הקולקציה, ועדין איכשהו נראתה נפלא כראוי למחיר הנושק ל-3000 ש"ח). כך באתי על סיפוקי בכל הנוגע לאנגלומניה ויכולתי לנסוע סוף סוף ליעדי, שם חיכה לי סלט טרי עם טונה וקליפות לימון.
לסיכום - בגדים נחמדים עד מידה 46, חלקם מתאימים גם למידה 48, במחירים נוחים ביותר. שווה ביקור!
מדד השרונה -

לפני סיום, האם נרשמתם כבר להגרלת השמלה של ליאת דהן? נותר עוד פחות משבוע להרשמה אז הרשמו וספרו לחבר'ה.

11 תגובות:

  1. הג'קטים מאוד יפים, במיוחד הכחול פסים, אבל אני חושב שהם קצת קטנים עלייך. מה הטעם ללבוש ג'קט אם הוא לא נסגר עלייך? הוא מאבד את כל הפונקציונליות שלו.
    יש הבדל בין ללבוש ג'קט פתוח לבין ללבוש ג'קט שלא נסגר/במידה קטנה מידיי. בגדים קטנים מדגישים כמה מי שלובש אותם גדול (כמו הסיפור של גיליבר...).
    אני לרגע לא מנסה לפגוע או להעליב ואני יודע גם יודע כמה מבאס, מתסכל, משביז ומעייף זה לחפש בגדים במידות שהן לא 34... אבל אני חושב שאת יכולה לפרגן לעצמך עוד מידה.
    (לא לסכול אותי באבנים בבקשה...)

    השבמחק
  2. שמישהו יביא לי אבנים! סתם.

    לא קניתי את כל מה שאני מודדת פה, זה בסדר :-)

    אבל ראיתי בבלוג של סקינה, הבלוגרית האהובה עליי, שהיא כן קונה בלייזרים שקטנים מדי מכדי להסגר מדי פעם וגם שמעתי סטייליסטים מדברים על זה לפעמים במסגרת "בואו נעשה את המקסימום עם המינימום שהחנויות מספקות לנו".

    השבמחק
  3. זה ידוע שהעונה גולף באו עם יציאות מאוד חמודות. אני זוממת על כמה דברים שם אבל איכשהו לא מספיקה להגיע אף פעם. מוזר.
    בכל מקרה, הרעיון הזה של לקנות משהו שקטן עלייך, אפילו קצת, זה רעיון שהכרתי לראשונה בבלוגוספירה. בחיים לא חשבתי שמישהו באמת עושה את זה. זה נראה לי פשוט לא נכון.

    אגב, מידה 44 איטלקית היא בעצם מידה 40 אירופאית/ישראלית. וויויאן ווסטווד עושה טווח מידות הרבה יותר רחב. חלק מהפריטים מגיעים עד 46 אירופאי/ישראלי. רק חבל שבארץ לא מתכוונים בכלל להביא את כל מגוון המידות.

    השבמחק
  4. וחוץ מזה הקולקציות האחרונות של גולף מאוד מוצלחות. הן כבר לא פרווה כמו שהיו פעם. לא יודעת אם החליפו את המעצבים או מה, אבל כל הכבוד להם.

    השבמחק
  5. מעולה! יש לי גיפט כרד לגולף שלא מצאתי מה לעשות איתו. דווקא שוטטתי בחנות היטב אבל לא העזתי למדוד את הג'קטים מחשש שלא יוכלו לציצים שלי. עכשו אלך לשם שוב! מזל שאת פה

    השבמחק
  6. הבלייזרים ממש ממש חמודים, נראים עליך מצויין, והנעליים דיברו אל ליבי- אבל הן כלכך שנה שעברה!
    האמת, גם עם הבלייזרים לא הומצא שום גלגל. נראה שגולף רודפים אחרי הטרנדים, והם אמנם קרובים מתמיד- אבל עדיין מאחור.

    השבמחק
  7. ז'קט סגור אמור לשבת בול, אבל אם מתכוונים ללכת עם הז'קט פתוח, הוא בדרך כלל יראה הרבה פחות טוב במידה שנסגרת בנוחות. המותניים הולכות לאיבוד. לגמרי עדיף לקנות כזה שנסגר במאמץ או אפילו לא נסגר לגמרי.

    גולף ממש הפתיעו אותי לטובה השנה. גם אני לא הייתי שם שנים ונכנסתי בטעות והופתעתי למצוא דברים ממש חמודים. אגב, נכנסתי לפני כמה ימים לגולברי ונראה שיש להם אוסף שלם של מעילי אופנוענים נשיים דמויי עור בהמון צבעים, והם עכשיו במבצע במאתיים ש"ח. מגיעים בקלות למידה 48. מסתבר שהם גם התחילו להגדיל את מידות המכנסיים, גם אם באופן מהוסס - היה זוג אחד שמוכרות טענה שמגיע עד מידה 50 - לא בדקתי. בכל מקרה, שווה להעיף מבט.

    השבמחק
  8. הם לא חדשניים, ולא מרגשים אבל הם נוחים, זולים ונעימים.

    קשה לי להאמין שהם שואפים להיות חדשניים גם. כשאני חושבת על זה, האם זארה או H&M חדשניים? גם הם מחקים טרנדים, רק שהם עושים את זה מהר יותר.

    השבמחק
  9. פונקציונאלי, שמונקציונאלי!
    הבלייזר פסים כחול לבן נראה עלייך מעולה ואם הוא נוח (כלומר את לא נראית כמו רובוט כשאת מתנהלת בו) אז למי אכפת שהוא לא נסגר? ! איך אפשר בכלל להתווכח עם כל הטוב שהוא עושה לך?
    לחיים! (וכל הכבוד לך שאת טועמת אבל לא חורגת)
    רביד

    השבמחק
  10. באופן כללי אני נגד "צפיפות" אבל במקרה הזה אני מסכימה איתך בגלל שהג'קטים נראים הרבה יותר טוב כשהם פתוחים, הם נראים מעולה, במיוחד השניים העליונים וממש לא נראים קטנים למידותייך, לכי על זה :)

    השבמחק
  11. השאלה היא - כמה קטן הבלייזר. אם את יכולה להזיז בחופשיות את הידים והכתפיים, ונוח לך והבעיה היחידה היא כשהוא סגור, אז יופי. אם את לא יכולה להזיז את הידים (כמו במקרה שלי עם הג'קט הצבאי פה למעלה) יש בעיה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים