יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

איזה נעל זאתי!!!

תגידו עליי מה שתגידו, אני לא עשויה מאבן. קראתי היום את תחינותיה של תמר ניר בפייסבוק שיעזבו אותה כבר באמא שלה מנעלי אוקספורד, וגם קריאותיה מעוררות החמלה של המלבישה לעזרה במציאת מגפוני זמש הולמים לא חמקו מעייני. הנה אני כאן אם כן, בנות, לסוך בשרכן בשמן מנעליי למען ייטב לכן.

ראשית, אני חושבת שהנעלים שקנתה האוכמנית בלונדון דומות מאד למה ששלי מחפשת, היינו מגפוני זמש עם עקבים בגובה סביר ושרוכים בצבע גמיש. ובכן, האוכמית ואני מדדנו את הזוג המופלא הזה בתכלת ב-Office ובסוף רק היא קנתה אותם, כי העקבים היו יותר מדי בשבילי.


מאחר והתאהבתי בנעלים, שהזכירו לי את מגפוני הזמש המקסימים עם שני חורי השרוך שאבא שלי היה נועל כשהייתי ילדה, רציתי גם אני כאלה ופתחתי בחיפוש נמרץ אחר זוג דומה אך שטוח. אחרי יומיים של חיפושים, ויומיים לפני שחזרנו לארץ, נשברתי וקניתי את הדבר שתכננתי מראש לקנות בנסיעה - נעלי אוקספורד. אבל כמו תמר, גם אני לא רציתי זוג קלאסי שחור-לבן עם חרטום מעוגל סטייל נעל ג'ז של שנות ילדותי, אלא משהו מהוקצע ומגניב יותר. וכך, אחרי שראיתי אותן בחלונות הראווה מדי יום במהלך וכשלו נסיונותי לעמוד בפיתוי, רכשתי לי את האוקפורד-לא-אוקספורד האלה בסניף של Office בתוך טופשופ הגדול באוקפורד סירקס.


אבל נפשי המיוסרת לא נחה (קשה, קשה) וכמיהתי למגפוני זמש נותרה כשהיתה. מה רבה היתה הפתעתי, ביום האחרון לנסיעה, למצוא את שחיפשתי דוקא בהיכל הסטילטו של קורט גייגר בקובנט גרדן! מגפוני זמש כחולים לנשים, כמעט כמו אלה של אבא, שטוחים ונוחים למשעי ובמחיר מבצע של 30 פאונד במקום מאה. 


יפה מאד חלאה, אתם ודאי אומרים לעצמכם. למה לא תמשיכי להתעלל בשלי המסכנה שכל רצונה בחיים הוא למצוא איזה מגפון קטן לקום בשבילו בבוקר? ובכן, יש לי שני דברים לומר לכם. ראשית, אתם רואים אותי נועלת אותם? לא. ולמה לא? כי אין פה חורף או סתיו או כל מזג אויר סגרירי אחר שראוי להן, וזה כואב בלב. ושנית - מוהאהאהא!

8 תגובות:

  1. אויש הורודות מחרבות את הבריאות. קנאה.

    השבמחק
  2. שרונה יקירתי מותר לי לפנטז על נסיעה איתך ללונדון בסיילים? הנשמה הטובה שלך גרמה לי לרצות גם ורודות כאלה!

    השבמחק
  3. איתך, יפתי, אני אסע אפילו לסייל באנטרקטיקה!

    השבמחק
  4. הנה קישור למגפוני הזמש הכחולים שלי באתר, לא רואים מהתמונה שלך כמה שהם יפיופים!

    http://www.office.co.uk/womens/office/keeper_lace_up/10/9234/24219/1?fs=9234

    (35 פאונד הם עולים עכשיו?! שיזדיינו וימותו אמן הם והסיילים שלהם שמעבר לים)

    השבמחק
  5. אני גם רוצה! לא נתקלת במגפוני זמש נמוכים בארץ ?

    השבמחק
  6. יו! לפני כמה שנים היו לי גרביים בדיוק כמו שלך!

    אני אישית לא אוהבת אוקספורד שטוחות (או נעליים שטוחות באופן כללי), אבל הוורודות גאוניות פשוט. אני מקווה ששמת אותן בבית כאביזר נוי לפחות, אם את לא נועלת אותן!

    השבמחק
  7. אני רואה את הנעליים שלך,
    ונראה יל אם את ואני טסות ללונדון לשופינג, נחזור במינוס עצבני בבנק.
    הורודות פשוט יפהפיות.

    השבמחק
  8. אני חייבת להודות שאף אחת מהנעליים לא לטעמי אבל אני מזדהה עם התחושה של מציאת הנעל המושלמת.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים