יום שני, 22 בנובמבר 2010

יד חנוטה היתה לה

רציתי לחלוק אתכם את שעשועי הלקה החדשים שלי, אבל יצאה לי בצילום מעין יד המוות. נסו להתעלם מהאימה, ולהתרכז בלבבות החמודים שציירתי על הציפורנים. זה נסיון ראשון, אני בטוחה שבעתיד יהיו דברים יותר נחמדים להראות לכם. כלומר, לא שיד המוות לא נחמדה. אוי, עזבו.


באין יסמין לוי, גם עפרה חזה זמיר

ועוד משהו - אסוס מציעים לא רק משלוחינם (כן, בינלאומי) אלא גם 20% הנחה על כל הפריטים של המותג אסוס, שזה כולל את כל קו המידות הגדולות. כדי לקבל את ההנחה, הכניסו את הקוד ASOS20 בתשלום.

8 תגובות:

  1. עד לא מזמן היתה לי לקה שקופה עם נצנצים ולבבות אדומים ואם האחיינית שלי לא היתה מקדימה אותן, היא היתה עכשיו שלך.

    אגב, מוזמנת לבלוגי שחודש בהשראתך
    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=190765

    השבמחק
  2. בהשראתי, מאיה? בזכותך ובזכות מלפומנה פתחתי את הבלוג הראשון שלי!

    ואם כבר מדברים עליה, היא עוד כותבת?

    השבמחק
  3. איזה חמוד :-)

    השבמחק
  4. התלהבתי מהמבצע עד שהבנתי שלא מדובר ב-Asus אלא במשהו עם בגדים.

    היי, היתה תמונה של מקלדת!

    השבמחק
  5. האמת שקיבלתי בפייסבוק כל כך הרבה תגובות נדהמות כשכתבתי על השירות המעולה של Asos, מאנשים שחשבו שמדובר ב-Asus שאני כבר לא מתפלאת :-)

    השבמחק
  6. משלוחה חינם.. הייתכן?
    היכן הם (asos) רושמים?

    השבמחק
  7. לא. לא משלוחה חינם. משלוחה חינם וגם 20% הנחה על המותג אסוס!

    את בוחרת פריטים והולכת לצ'ק אאוט ושם יש שדה לקופונים וקודי הנחה. שם את מקלידה asos20 והופ!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים