יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

בלוג החודש - נובמבר 2010

שלום, וברוכים הבאים למהדורה הראשונה והחגיגית של בלוג החודש שלי! 


ביום שישי האחרון בכל חודש, אעניק את פרס בלוג החודש לבלוג שאני אוהבת במיוחד. בעל או בעלת הבלוג יקבל שאלון בן חמש שאלות עליו יתבקש או תתבקש לענות או לענות. אני מקווה להכיר לכם כך בלוגים מופלאים שראויים לתשומת לב מיוחדת. ואלה השאלות:

1.    מי את\ה ובמה עוסק הבלוג שלך?
2.    כמה זמן הבלוג קיים?
3.    למה את\ה כותב\ת בלוג?
4.    מה את\ה אוהב\ת בבלוג שלך? מה היית משנה?
5.    מהו הבלוג האהוב עליך ולמה?

משום שהיה לי סופשבוע מאד עמוס, ומאחר וזו הפעם הראשונה ויש יותר מדי בלוגים ראויים לפרגון, אני מעניקה את הפרס באופן חד פעמי ביום ראשון ולשני בלוגים ישראלים שגיליתי לאחרונה ואני אוהבת במיוחד.

פרס בלוג החודש לנובמבר 2010 מוענק
לפשיוניסטה של תמר ניר
צילום - תמר ניר
 אני אוהבת את הישירות והפשטות בבלוג של תמר. היא אלגנטית להפליא אך ללא ספק אחת מאתנו וקל מאד להתחבר לכתיבתה ולחבב אותה, גם אם לא מכירים אותה. הנה תשובותיה לשאלון שלי:
  1. שמי תמר ניר והבלוג שלי עוסק באופנה וסטייל אבל גם בכל מה שמעניין אותי. 
  2. הבלוג קיים כבר שמונה חודשים ומספר הקוראים והחשיפה עולים בהתמדה כל הזמן.
  3. התחלתי לכתוב בלוג במחשבה שזוהי דרך בה אוכל להכיר אנשים שחיים אופנה כמוני ובינתיים זה די מצליח לי. אני משתחררת באמצעות הכתיבה ומאוד נהנית ממה שאני עושה. בלוג זו עבודה (קשה) אבל התגובות של הקוראים שלי הופכים את זה למשתלם. 
  4. אני אוהבת את הצילומים שמהווים אתגר עבורי כיוון שהמצלמה לא משקרת והיא משקפת הכל. אני נהנית מהכתיבה ומההתעסקות של למצוא דברים חדשניים לבלוג והייתי רוצה לכתוב על נושאים אחרים לגמרי מאופנה אבל מכיוון שהמשפחה שלי קוראת את Passionista אולי כדאי שאפתח בלוג אחר בעילום שם...
  5. הרבה בלוגים אהובים עליי. באינטואיציה חשבתי להגיד Blond Salad אבל אני אבחר דווקא ב-The Cherry Blossom Girl.

פרס בלוג החודש לנובמבר 2010 מוענק 
צילום - אור זהבי

הבלוג החדש והיפהפה פונה לכלות צעירות ומציע אפשרויות מגוונות, רעננות, מודרניות ואסטטיות להפליא לעיצוב המרכיבים השונים של החגיגה הנהדרת שחתונה ראויה להיות. הרשומה הזו הביאה דמעות התרגשות ואושר לעייני. הנה התשובות של הכותבות לשאלון:
  1. אנחנו הדר מלמד-רכטר וטל מאור-זינגרמן, נשואות טריות טריות. אחת מאיתנו (הדר) היא אדריכלית צעירה והשנייה (טל) מעצבת גרפית. הכרנו בפורום חתונות של תפוז בזמן ששתינו תכננו את החתונות שלנו ונוצר ביננו קליק אינטרנטי. נפגשנו, התאהבנו והחלטנו ליצור ביחד את הבלוג. שתינו אוהבות אופנה, עיצוב וכל מה שקשור ליופי ולסטייל ואלו בדיוק הדברים שעניינו אותנו כשתכננו כל אחת את חתונתה שלה.
    חיפשנו מקורות השראה ישראלים עם התכנים האלה ופשוט לא מצאנו. במקביל, גילינו עולם שלם של בלוגי-חתונה מכל העולם והתמכרנו אליהם. רצינו ליצור אחד כזה ישראלי, משלנו.
    החלטנו ללכת על פורמט של מגזין, לחלק את התכנים לקטגוריות שעניינו אותנו בתור כלות ולהביא לקוראות שלנו את הזווית האישית שלנו בעולם החתונות. למרות שהבלוג עוסק בחתונות, יש בו הרבה תכנים שיכולים להתאים לכל פאשיוניסטה באשר היא. המלצות על מעצבים ישראלים שאנחנו אוהבות, חנויות מגניבות באטסי, מתכונים יפים וכיפיים ועוד.
  2. השבוע הבלוג חגג חודש להיותו באוויר האינטרנט. טרי טרי! אבל האמת היא שאנחנו עובדות עליו כבר למעלה מחצי שנה.
  3. זה התחיל בתור כיף, לאסוף חומרים מעניינים ומעוררי השראה מהרשת. ואז ראינו שהצטברו לנו חומרים רבים והחלטנו שכדאי לפרסם אותם באיזשהו אופן.האמת היא ששתינו התאהבנו קשות בעולם החתונות והיה לנו עצוב לחשוב שבגלל שהתחתנו לא נתעסק יותר עם העולם הזה. הבלוג הוא הדרך שלנו להישאר בעולם הזה ולא לעזוב אותו, אלא להישאר ולסייע לכלות אחרות.
    תקופת תכנון החתונה היא תקופה מאוד לחוצה ולא פשוטה, צריך להחליט המון החלטות בינהן כאלה קטנות ושוליות כמו צבע המפיות וסוג הפרחים אבל כל ההחלטות הקטנות האלה הופכות למעמסה מאוד גדולה ולרוב הן נופלות על הכלה. אנחנו פה בשביל לעזור!
  4. אנחנו אוהבות את המראה של הבלוג ואת הניחוח שהוא משדר. אנחנו אוהבות את האפשרות להתעסק בתכנים קטנים ואזוטריים ולהתייחס אליהם בכובד ראש וברצינות אמיתית. היינו מוסיפות עוד פיצ'רים לבלוג עצמו, זה עניין של זמן, בהמשך נוסיף אותם.
  5. 100 Layer Cake הוא הבלוג האמריקאי המקסים שמשמש לנו מקור השראה קסום.ממליצות עליו בחום.

    2 תגובות:

    1. 1. מי את\ה ובמה עוסק הבלוג שלך? קוראין לי מרינה, אני דיסלקתית עם הפראות קשב וריכוז, אני כותבת על עצמי, על חיי ועל החיים הטובים
      2. כמה זמן הבלוג קיים?חצי שניה
      3. למה את\ה כותב\ת בלוג? בישבילי ליכתוב בכלל זה ניצחון אדיר,בתור בן אדם שמעולם לא כתב מילה עד גיל 36 ביגלל שהיתבישתי בשגיאות שלי, הבלוג הוא הניצחון הפרטי שלי
      4. מה את\ה אוהב\ת בבלוג שלך? מה היית משנה? אני מאוד אוהבת את השם שלו, זה מהשהו שמאוד מזוהה איתי כי תמיד אמרו לי שכל מ שאני עושה זה שגיאות...ובסוף היסתבר לי שהשגיאות האילה היו נכונות
      5. מהו הבלוג האהוב עליך ולמה? הבלוג האהוב עלי הוא "נעלולה" ביגלל שהוא תמיד פוגע לטעם שלי

      השבמחק
    2. אני אמנם משוחדת, אבל בעיניי בלוג החתונות הוא מיזם נהדר וביצוע נהדר אפילו יותר (שזה בכלל לא מובן מאליו).

      השבמחק

    שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים