יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

חנות מקוונת חדשה למידות גדולות

לאחרונה (ספטמבר 2010) נפתחה חנות מקוונת חדשה שתנסה לתת פייט לקו המידות הגדולות של אסוס. למותג קוראים Style 369  והוא חלק מקבוצת ארקדיה החביבה עליי (שכוללת את טופשופ, מיס סלפרידג' ודורותי פרקינס - עליהם המלצתי כאן בעבר).
 
הבגדים קיימים בטווח המידות 14-26. מחיר משלוח לישראל הוא 10.5 פאונד (60 ש"ח, כמו באסוס) כך שהרכישה נראית אטרקטיבית. באשר לאופי הפריטים, הם טרנדיים ביותר, נראה שמרביתם עשויים בדים סינטטיים, כנהוג בתעשייה. עם זאת, יש שם יותר מפריט אחד שהייתי שמחה לרכוש. הנה כמה דוגמאות.

שמלה בה אני חושקת מיום שהאתר הושק, 320 ש"ח

אוברול מנומר, 97% ויסקוזה, 200 ש"ח


 טבעות נערמות, מגיעות עד מידה אקסטרה לארג', 35 ש"ח


מעיל טרנץ' קלאסי עם רכיסה כפולה בצבע בז', 320 ש"ח

מה מונע ממני, אם כך, לקנות את המעיל ואת השמלה בהם אני כל כך חושקת (החרטה היחידה שלי על הנסיעה האחרונה ללונדון היא שקניתי טרנץ' אדום עם ריפרופים במקום בז' קלאסי)? יש כסף בפייפל, כך שאנחנו בסדר עם דיאטת הקניות, אבל המידות בעייתיות.

אם תסתכלו בטבלת המידות של החנות, תראו שהמידות שונות מאלו של אסוס. אני, למשל, נופלת על מידה 20 בחזה, 22 במותן ו-24 בירכיים ולכן איני יכולה לקנות שמלה, אוברול או מעיל, כי החלק העליון שלהם יהיה תלוי עליי כמו שק, ובלתי ניתן לשיפוץ הולם אצל התופרת. המכנסיים מרביתם בגזרת הרמון הפופלרית אך שנואה עליי (אני צריכה חלק תחתון רחב, אחרת אני נראית כמו בלון עם רגלים) ולכן לא השקעתי בהם יותר מדי מחשבה.

אז כל שנותר לי הוא לבהות ולהזיל ריר מדי פעם. האם המידות מתאימות לכן? האם קניתן שם משהו? אל תשמרו את המידע לעצמכן, חלקו! חלקו!

15 תגובות:

  1. לא חפרתי באתר עדיין, אבל התבאסתי שעדיין הדוגמנית בדף הבית במידה 38 במקרה הטוב.

    השבמחק
  2. ממבט ראשון זה נראה מעולה ויש שם כמה דברים יפים, אבל אני ממש שונאת חנויות און ליין שלא מראות את הבגדים על דוגמנית אלא "באוויר", שלא לדבר על המחסור בוידאו. יש לי עד עכשיו 100% אחוז קליעות בול באסוס, כלומר בגדים שאני מזמינה שמתאימים לי בדיוק, ואני מייחסת זה בין השאר לאפשרות לראות את הבגד בצורה מוחשית, להבין בדיוק איך הוא יושב ועד איפה הוא מגיע, איך הבד זורם וכו'. זה מאוד חסר לי פה.

    חוץ מזה, חסר שם הכפתור הכי חשוב בעמוד בית של אתר חנות - סייל! (: אפילו שהחנות חדשה. בחיים לא קניתי באסוס במחיר מלא, ולא נראה לי שאני אעשה את זה פה. מספיק אני משלמת דמי משלוח עצומים.

    בקיצור, לא יודעת אם אקנה בחנות כזו. כנראה שאחכה לראות את טבילת האש של מישהי אחרת.

    נ.ב.
    אוברול מנומר, שרונה? באמת? ג'יז..

    השבמחק
  3. השמלה מזכירה לי את הסריג הזה של רונן חן, לדעתי מגיע עד מידה 44.
    http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=171886279490563&set=a.171886072823917.42556.165211510158040

    השבמחק
  4. אני לא חושבת שהדוגמנית 38, היא לפחות 40. גם באסוס הדוגמניות הן מידה 12 כזה, יש שם אחת (האהובה עליי) שלדעתי היא באותה המידה כמו הבלונדינית. שכחתי את שמה..

    נעה - גם אני בנאדם! אם תבעטי בי לא אקלל? אם תבלבלי אותי לא אתמרמר? אם תראי לי אוברול נחמד עם נמרור שובב לא אשתובב?

    השבמחק
  5. לי יש שמלה שלהם (שנקנתה אונליין בזמן שהייתי בלונדון). חוץ מהעובדה שהירכיים שלי הן מידה 16 שלהם, אני מידה 20 גם בחזה וגם במותן, אז אין לי שום בעיה עם מידות. שמלות של אסוס מצד שני, כמעט אף פעם לא מחמיאות לי.

    השבמחק
  6. גם אני מאוד אשמח לשמוע ממישהי שקנתה אצלם. האם הם אמינים במשלוח וכדומה?

    השבמחק
  7. אוליב - זה מעולה! זה אומר שיש מקום נחמד לקנות בגדים טרנדיים למבני הגוף המלאים השונים :-)

    יעל, אני לא מכירה עדין מישהו שקנה שם, אבל מאחר והם חלק מארקדיה, אני מעיזה להאמין שהם אמינים.

    ואגב ארקדיה - אני עדין מחפשת את היחצן של דורותי פרקינס בישראל.

    השבמחק
  8. הTrench Coat
    מדהים!!
    גם האוברול יפה אם כי לא אוהבת מכנסי שרוואל - לדעתי גם לא מחמיא לאף אחת.

    תמר ג.

    השבמחק
  9. הבעיה באוברול היא מכנסי ההרמון המעצבנים. גם הבד עשוי להיות מעיק משהו.

    היה לי משהו דומה של הוניגמן, אבל הערתי אותו הלאה במסיבת ההחלפות שהיתה אצלי לפני כמה שבועות.

    השבמחק
  10. השמלה מדהימה, הבלוג וכיפי ושרונה גורמת לי לחייך.

    השבמחק
  11. ממש תודה! יופי לך שעשית לי חשק להזמין.
    אני עכשיו ממש רוצה להזמין משם תיק ועוד כמה דברים וקצת חוששת מהמידות האמת.

    אולי תזמיני כבר?!

    השבמחק
  12. אני אזמין בשמחה, כפתור התרומה לבלוג נמצא מצד שמאל למעלה :0)

    אגב, נרשמת להגרלת השמלה?

    השבמחק
  13. חחחח
    את יכולה לשים לידו כפתור של "תרומה לחן - כדי שגם היא תוכל ללמוד לתואר שני ברוגע" D-:

    לא נרשמתי להגרלת השמלה כי אני חוששת שאני לא נכנסת למידה 38, ואין לי פייסבוק וטוויטר ועל כן הסיכויים שלי פחותים, לא ככה?

    השבמחק
  14. את רצינית? את לא מידה 38? בחיי שאין לי מושג כבר מי לובש מה. מבחינתי 38 זה רזה וכל הרזות לובשות את זה.

    ההגרלה הזאת מבלבלת אותי כל כך!

    חשבתי שיש לך טויטר.. אבל גם מי שאין לה יכולה להשתתף בהגרלה למען השם. לא ניתן לטכנולוגיה לעמוד בדרך לשמלה שמלתית במידה גמדית!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים