יום ראשון, 5 בפברואר 2012

קפקייקס!

ביום שישי שעבר היו לי העונג הממוזל והמזל המעונג להיות חלק מקבוצת המיקוד שבחרה רחלי זוסימן, בלוגרית בישול נערצת ואחת הנשים היפות שהכרתי מימיי (וכוונתי ליופי פנימי אף יותר מחיצוני). הקבוצה לקחה חלק בסדנת קפקייקס ניסיונית, פיילוט לסדנה החדשה אותה תכננה רחלי בשבועות האחרונים, ואני חייבת לומר לכם שהניסוי הצליח ויש לי את התמונות שיוכיחו זאת!

רחלי הציגה בפנינו מתכונים לקפקייק לימון וחמוציות, קפקייק גזר וקפקייק שוקולד. בנוסף, היא לימדה אותנו להכין מספר קרמים וציפויים בטעמי מרשמלו, קצפת וניל, שוקולד, ריקוטה ועוד.


בין הסבר לטריפת ביצים להמסת שוקולד משובח על הכיריים, חילקה לנו רחלי בנדיבות טיפים לאפיה מוצלחת. בתמונה הבאה היא מדגימה איך בודקים שהקפקייק מוכן (לוחצים עליו ואם האצבע מקפצת חזרה בשמחה מעשה גמדון על טרמפולינה, סימן שהוא מוכן).

סדנת קאפקייקס של רחלי

כשכל הקפקייקים הצטננו לטמפרטורת חדר ואחרי הסברים מרחלי, הגיע החלק בו כולנו הפשלנו שרוולים. ממוקדות מחד ומגחכות כמו כבשה מטופשת מאידך מילאנו מזלפים בקרמים השונים והתחלנו לקשט את הקפקייקים המוכנים. ראשית התאמנו בזילוף.

סדנת קאפקייקס של רחלי

סדנת קאפקייקס של רחלי

ואז שלפה רחלי את אוסף העיטורים והסוכריות שלה, אליו הוספתי את הניצנוצאז' האכיל שקניתי בלונדון וחיכה בסבלנות במקרר בדיוק להזדמנות שכזו. עם השמע האות, קיבלה כל משתתפת כמות נאה של קפקייקים בטעמים השונים לקשט כראות עיניה. רחלי הדגישה בפנינו את החוק החשוב מכולם -

הציפוי אמור להחמיא לקפקייק כי המטרה היא לאכול את הקרם עם העוגה.

סדנת קאפקייקס של רחלי

ואלו יצירותיי לתפארת, חמודות וקציפתיות שנאמר למה לא למה לא!

סדנת קאפקייקס של רחלי

סדנת קאפקייקס של רחלי

סדנת קאפקייקס של רחלי

למה לא למה לא

סדנת קאפקייקס של רחלי

כמה מהקפקייקס יצאו מכוערים להחריד ולנו לא נותרה ברירה אלא לבלוע אותם כדי להעלים את הראיות. מן הסתם, עם קערת קרם גדולה מגיעה אחריות גדולה.

קפקייק גזר

את שארית הפלטה קבלנו ארוזה בקופסה יפה לקחת הביתה, או במקרה שלי להביא איתי לבראנץ' הבנות המסורתי של שישי בצהרים.

תוצר מוגמר

הבנות, כמדומה, היו מרוצות מתוצאות הניסוי. רותי אהבה את הגזר. עדיגי אהבה את השוקולד ואני, להפתעתי, הכי אהבתי את הלימוניות עם החמוציות. אני לא סובלת חמוציות יבשות ומיני מאפינים עם אוכמניות אבל החמוציות הקפואות לחחו את הבצק המתוק והעניקו לו טוויסט חמצמץ משגע, וזה השתלב להפליא עם הקרם המתקתק. הגמדונת אכלה מה שנתנו ולא התלוננה.

אוכלים

למה

יופי שרונה, אתם ודאי אומרים לעצמכם. עינוי יפה בישלת לנו ואף הרהבת עוז למרוח עליו קרמים ממינים שונים. מה עשינו, יא שרונה, שמגיע לנו העינוי הזה? לראות את הקפקייק המובטחת ולא לטעום בה? ובכן, הסירו דאגה מלבכם קוראים יקרים. רחלי קבעה שני תאריכים לסדנאות לשש משתתפות, שיערכו בביתה בהוד השרון. הראשונה תערך כבר ביום שישי הזה (לספונטניות והרעבות שבחבורה) והבאה מספר שבועות מאוחר יותר. מחיר סדנה 250 200 ש"ח ואני ממליצה בחום להרשם ולהביא לי קפקפייק לאות תודה. שוקולד או לימון חמוציות אם אפשר, למה לא למה לא!

9 תגובות:

  1. איזה יופי של סדנא! נתת לי רעיון למסיבת רווקות אפשרית :)

    השבמחק
  2. אכן, קאפקייקס משובחים. סוף סוף יוצא לי לטעום קאפקייקס טעימים! ושנאמר: נומ.

    השבמחק
  3. יווווווווווו איזה מדהים !!!

    למה לא? כי אחד הקרובים רגיש לחלב... יש סיכוי שהיה קרם טעים מדהים ופרווה? בבקשה בבקשה....

    השבמחק
  4. מגרה! לא הוגן!!!
    חכי חכי לפורים!

    השבמחק
  5. בהצלחה לרחלי הכשרונית !!! איזה פוסט מהנה

    השבמחק
  6. יוווו, הקפקייק קרם שוקולד עם הפנינים הוורודות פשוט מעלף. מממממממנ

    השבמחק
  7. שרונה מאיפה השרשרת המהממת הזאת??????

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים