יום ראשון, 26 בפברואר 2012

תחזית השטיח האדום של טקס האוסקר 2012

מחר יעסקו כל הבלוגים במי לבש מה וכמה יפה או לא זה היה. מאחר ואני מקדימה את זמני, אני גאה להגיש לכם תחזית של מי תלבש מה וכמה יפה זה יהיה, בעזרתו האדיבה של אתר Net-a-Porter שמוכר בגדים ואביזרים של מיטב המעצבים. אם יתברר הלילה שדייקתי, אחליף בשנה הבאה את רייצ'ל זו, וכך אוכל סוף סוף לדרוש מבעלה שיסתפר כבר כמו גבר.

סנדרה בולוק
תלבש שמלה כסופה מבריקה בגזרת בתולת ים. המבקרים יתלהבו ואני אמות משעמום.

רוני מארה
 תמשיך לחשוב שהיא שבאמת ליזבת סנדר ותבוא חנוטה בשמלה שחורה עם חיתוכים גאומטריים ואיפור ושיער גותיים. המבקרים יתלהבו מעורה הצח והמושלם ואני בדיוק אקפוץ לשירותים.

אנג'לינה ג'ולי
תגיע גם הפעם בשמלה שמבגרת אותה מחד ומדגישה את גזרתה הדקיקה מאידך ותקשט אותה בעגילים גדולים עטורי יהלומים וטורקיז, כהרגלה בשנים האחרונות. המבקרים ואני נפהק על קערית דוריטוס אבל נסכים שהיא עדין האישה היפה בעולם הבידור.

מישל ויליאמס
היפהפייה שפעם קולעת בול ופעם מפספסת תעשה השנה לשרונל'ה טוב על הלב, ותלבש שמלה צעירה ואופנתית בגוון אמטיסט עם חגורה בצבע אמרלד ונעלים תואמות להם תצוות עגילים ארוכים מתאימים, איפור מושלם ואת תספורת הפיקסי הכה מאיה-פארו-הצעירה-בתינוקה-של שלה. המבקרים יגידו שהשמלה היתה פשוטה מדי ואני אגיד שכרגיל הם לא מבינים כלום.

מריל סטריפ

תלבש שמלה נפוחת תחתית, שהצעירות לא יכולות להרשות לעצמן ללבוש בגיל בו הן נדרשות להשוויץ בגופן המחוטב. היא תכסה את זרועותיה בלסוטה תואמת שתסתיר טפחיים ותחשוף טפח ותראה מכובדת לגילה. המבקרים ואני נסכים שהלן מירן אכלה אותה בלי מלח.

מליסה מקארתי
כידוע, השמנה חייבת ללבוש שמלת מומו, ומליסה לא תסטה מהתקן הזה רק ששלה תהיה ממרקסה והיא תביא אותה בגוון רענן ולא צפוי ותענוד איתה עגילים גדולים בצבע מנוגד. המבקרים יתמוגגו ואני אגיד "נו שוין".

קייט בלאנשט
תפציץ השנה בלוק בצבעים מנוגדים (פה בחרתי בשמלה ושרשרת מרהיבה של קוואלי, למרות שסביר שהיא תבחר במעצב איטלקי פחות) המבקרים ימליכו אותה למתלבשת הטובה של השנה ואני אמצא את עצמי מעולפת על הרצפה בסלון מרב התלהבות.

קמרון דיאז
האחרונה ולא חביבה עליי בכלל, תפתיע בשמלת משי בוהמיינית עם קישורים צבעוניים ותכשיט ענק. עיניה הגדולות יודגשו על ידי חזרתה לצבע השיער הכהה הטבעי שלה. המבקרים יגידו שהיא נסחפה בפראות, ואני לא אצליח להחליט אם זה מוצא חן בעייני או לא אבל הסנדלים היומיומיים מדי יטו אותי לכיוון האנטי.

8 תגובות:

  1. היהי :-) פתאום אני מחכה בקוצר רוח!

    השבמחק
  2. :O
    מה זה! איך ידעת?!

    קמרון דיאז: http://tinyurl.com/7ne3vso

    אנג'לינה ג'ולי: http://tinyurl.com/7tomc4x

    גם סנדרה בולוק לא רחוקה בכלל:
    http://tinyurl.com/85dbexf

    וגם מליסה מקארתי:
    http://tinyurl.com/7fqgnte

    וגם מישל וויליאמס:
    http://tinyurl.com/753cmqn

    השבמחק
  3. זה לא דומה בכלל :(

    חוץ אולי ממליסה מקארתי שיצאה הרבה יותר מעפנה משפירגנתי לה. אוף.

    השבמחק
  4. אדיר! שרונה, את חייבת להפוך את רולטת הניחושים מראש למסורת ארוכת שנים ורבת רושם :) ואגב - שמתן לב לשמלה של מריל סטריפ?! אם נתעלם מהצבע המזעזע משהו, זה לא שיחוק מדהים? נאלמתי דום מהגיזרה! לפתע פתאום תקף אותי דחף בלתי נשלט להחליף את שמלת הכלה העתידית שלי בשמלת אלה יונייה שמימית ומתנופפת בשיפון שקפקף...

    השבמחק
  5. הכי יפה בכל הטקס היתה גלו קלוז, שהיתה מאופרת נפלא, זוהרת ושמחה ולבושה מרהיב ממש במין בצע שחור-ירוק מושלם.

    השבמחק
  6. היה שטיח מאד אלגנטי חוץ מאנג'לינה שכנראה קיבלה תחזית שבועית לא טובה בהורוסקופ והחליטה ללבוש שמלת קטיה שחורה ולא ברורה עם שסע לא מחמיא ברגל ונראתה כמו חלק ממשפחת אדמס.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים