יום חמישי, 2 בפברואר 2012

ארבעה בלוגים אהובים

בוקר רך לכולם. זמן רב עבר מאז המלצתי על בלוגים שאני אוהבת, ורציתי להציג לכם מספר בלוגים שיתכן שטרם הכרתם. כולם, חוץ מאחד, חדשים יחסית ובכל פעם שמתפרסמת רשומה חדשה באחד מהם אני מקפצת בשמחה על מושבי כמו ילדה שהביאו לה ממתק. אז הנה הם, מקווה שתתאהבו גם!

סולט & פדלי

מיכל פדלון ועדי עמנואל מבשלות ומאיירות ביחד את הבלוג המקסים ברשת. אני לא ממש בקטע של בלוגי בישול, כי אני אחת הבשלניות הגרועות ביקום, אבל המתכונים שלהן ברורים ופשוטים והאיורים מתוקים כל כך שאפילו החצילים נראים שמחים להפוך לסלט.

דרך אגב, חברותיה של אותה מיכל פדלון, נטע שמעוני ורעות מרים כהן, פתחו בפייסבוק דף שמטרתו לאפשר למי שהזמין בגדים באינטרנט רק כדי לגלות שהם לא טובים עליו (בעיה שמוכרת לי היטב) למכור את הבגד הלאה במקום להסתבך ולשלוח אותו חזרה למדינה ממנה הגיע. כל הכבוד והרשמו בהמוניכם!

Bubbles and Squeaks

את תמר נויגרטן - אקדמאית, פעילה סביבתית, בשלנית, כותבת בחסד ואישה מלאת קסם באופן כללי - אני מכירה כבר כמה שנים. למעשה, תמר אחראית על שתי עוגות היומולדת המופרעות ביותר שקיבלתי בשנים האחרונות, האחת בצורת ישו על הצלב מעדשים (סיפור ארוך) ואחת בצורת הקעקוע שלי, שהיה אז חדש חדיש ומחודש.

Birthday cake

עוגת יומולדת בצורת הקעקוע שלי 2011

אבל חזרה לעניינינו. מאז שהכרתי אותה אני מחכה ומצפה שתכתוב בצורה מסודרת ולפני מספר שבועות זה קרה סוף סוף. תמר פתחה בלוג שעוסק באחד התחומים החביבים עליי, אוכל אנגלי! תורידו את הגבות שם! כן, אני רואה אתכם. יש כזה דבר אוכל אנגלי טעים, ותמר היא האישה שתגלה לכם אותו. היא מבשלת קריש לימון, פשטידת תפודים מתפצפצת ועוד מתכונים עליהם היא קוראת בספרים האהובים עליה. גם אם בישול בכלל או בישול אנגלי בפרט לא מדברים אליכם, ודאי תתענגו על כתיבתה המעודנת והציורית, המתובלת בהומור נונסנס שנון במיוחד. אחרי מספר רשומות תצטרפו גם אתם לקריאתי הנרגשת תמר, תכתבי לי ספר!




מיס פטל

שרית גרובק וסתיו גרושקביץ, שתי אמהות קרייריסטיות, עומדות מאחורי בלוג העיצוב מעורר הקנאה בארץ. פה תמצאו תצלומים יפהפים של יצירותיהן של השתיים - מתוקות ומרשימות ומעוררות השראה. אם אתם אוהבים דברים יפים ומחפשים רעיונות לפרויקטים חדשים מלאכת יד, זה הבלוג בשבילכם.


מחלקת היופי

אסטטי, שימושי, נותן השראה, מקסים - אלו כמה מהסופרלטיבים שעולים בראשי כשאני חושבת על בלוג היופי של לורן קונרד וחברותיה אמי נאדין וקריסטין אס. הבלוג, אותו גיליתי לא מזמן, מעוצב להפליא וכולל אוצר של הדרכות בנושאי איפור, שיער, ציפורניים, עור, אופנה ועוד (ויש גם ערוץ יוטיוב עם סרטוני הדרכה). ההדרכות פשוטות וקלות להבנה וביצוע, הדוגמניות (ובראשן לורן) יפהפיות וחמודות והכל גורם לי לרצות ללבוש שמלת בוהו פרחונית ולדלג בשדה חרציות משל הייתי אלוירה מדיגן עם צמת זנב דג חצי מהודקת. פשוט תענוג. 

5 תגובות:

  1. תודה! ההמלצות נקראות שוות להפליא והחלק בי שרוצה רק לדחות ולדחות את המטלות המשמימות של החיים הצידה מודה לך מקרב לב על התירוץ החדש, כן ירבו!

    השבמחק
  2. גם אני התלהבתי נורא מסולט&פדלי ומבלוג הבישול האנגלי, ובו ברגע הוספתי אותם לרידר שלי.

    השבמחק
  3. גם אני התמכרתי לא מכבר לbeauty department בעיקר בזכות העיצוב, התמונות היפות והפנטזיה על הציפורניים המעוצבות..

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים