יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

איך להיות שמנה ולהראות פצצה באירועים חגיגיים

אחת השאלות החוזרת על עצמה שוב ושוב בקהלים שמנים היא "איפה מוצאים שמלה לאירוע?". כשאת שמנה, האפשרויות לרכוש שמלה שבה תראי ותרגישי פצצה כל כך מוגבלות, שאת אסירת תודה למצוא שמלה מטריקו או כל סגסוגת סינתטית יומיומית נפוצה אחרת שעולה עליך ונראית שונה ממה שאת לובשת ביום יום. זו בעיה רצינית כי כשאת בת עשרים ומשהו, שלושים ומשהו או ארבעים ומשהו את לא רוצה להראות כמו האמא של החתן.

לי יש כמה שמלות משגעות שאספתי לאורך השנים מרזילי, אנתרופולוג'י, אסוס, מונסון ועוד כמה חנויות אבל לטס פייס איט, לא תסעי לחול כדי לקנות שמלה לחתונה של החברה הכי טובה שלך, ולהסתמך על המזל שבדיוק היום תהיה שמלת one size מחמיאה ברזילי זה די מסוכן. מודאגות? ובכן לא עוד, כי יש מישהי שנמאס לה מהמסע האומלל שעוברת כל שמנה חגיגית שרוצה להתייפיף לאירוע, והחליטה לתת לנו בדיוק מה שאנחנו רוצות - אוסף של שמלות חגיגיות במידות גדולות אותן ניתן למדוד ולהתאים באווירת סטודיו מפנקת ואינטימית.

גאלה רחמילביץ', סטייליסטית ותיקה ומנוסה, בחרה לפתוח בבית הוריה את סטודיו Say שיספק מענה הולם לאישה השמנה שמחפשת שמלת ערב. בסטודיו, אותו עיצבה להפליא במו ידיה (גאלה תעשי לי בית) תמצאו שמלות ערב בצבעים וסגנונות שונים אותן היא מייבאת ממקומות שונים מסביב לעולם. את השמלות ניתן לשכור, לפי הצורך והיכולת הכלכלית. המוטו של גאלה הוא אז מה אם אני שמנה? גם לי מגיע בוטיק יוקרתי שבו יגרמו לי להרגיש כמו מלכה.

גאלה בשמלה של יוסף, עוד מעצב נדיב מידות שלא מוּכָּר לשמנה הישראלית
 
במהלך המדידה תיתן לכם גאלה עיצות סטיילינג ששוות זהב חינם אין כסף, ואף יותר מכך - מאחר ואנחנו לא נראות באירועים חגיגיים כפי שאנו נראות ביומיום, הצטיידה גאלה מבעוד מועד בתיקים, תכשיטים, נעלים ומגוון מוצרי איפור המאפשרים לה ליצור טוטאל לוק המשקף כיצד תראו בערב האירוע עצמו. היא יודעת מניסיון שאותה השמלה נראית שונה לחלוטין כאשר מודדים אותה עם או בלי שפתון בוהק ונעלים הולמות. לכן, כשתצאו מהסטודיו שלה ושמלה בידכן, תדעו בדיוק איך היא תראה בערב האירוע ואיך כדאי לכן לאבזר אותה.

מדדתי כמה שמלות כדי להדגים לכם את מגוון הסגנונות הקיים במקום - סקסי, צעיר, סולידי, בוגר, אבל תמיד מחמיא מרשים ומשמח את הלובשת.

לחובבות האופציה הסולידית, שמלה מחטבת ונעימה להפליא שבאבזור הנכון תתאים לכל גיל. הוסיפי פנינים או שרשרת יהלומים והיא בוגרת, הוסיפי תכשיטים ונעלים מגניבות והיא צעירה. חובה בכל גיל - ליפסטיק אדום.

 
אופציה סולידית נוספת ההולמת גם גילאי ארבעים פלוס היא השמלה הבאה (שגדולה עליי בשתי מידות, עמכן הסליחה). חושפת כתף אך ארוכה ומעוטרת מספיק כדי לא להיות סקסית מדי.


למרהיבות העוז, אופציה פצצתית בעליל מהאוסף הפרטי של גאלה (להשכרה בלבד) - שמלת ניצנוצאז' סגולה בוהקת, קצרצרה ובעלת מחשוף גב מפתה. נראית נפלא עם שרשראות זהב ארוכות וכוס שמפניה.

 

ולסיום, השמלה החביבה עליי בחבורה - שובבה, סקסית ומושכת מבטים ותשומת לב. זוהי גם דוגמה לסטיילינג של גאלה, שמגיע מהנעלים לתכשיטים ומשם לאיפור. אגב, אם אתם אוהבים את השרשרת שאני עונדת בתמונה הזו, שימו לב לקורה בשבלוג בימים הקרובים, כי אני עומדת להגריל אחת כזו בין קוראיי בקרוב (מאד) הודות למעצבת החביבה יעל אוריאלי, שתכשיטיה נמכרים בסטודיו כאביזרים משלימים.
 

האותיות הקטנות - השמלות מגיעות במידות 48-54 ומחיריהן נעים בין 350-700 ש"ח להשכרה לשלושה ימים ובין 1200-3300 ש"ח לרכישה. כל שמלה יחידה במינה (לעתים תמצאו שמלה אחת בכמה מידות) ולכן הסיכוי שיקרה לכן אירוע ברנדה וקלי לובשות אותה שמלה לפרום אפסי. קיימת הפרדה מוחלטת בין השמלות למכירה לאלו המיועדות להשכרה, כך שאין צורך לחשוש שהשמלה שאתן רוכשות במיטב כספכן עברה כבר אי אלו ידיים.  

ההגעה לסטודיו בכפר סבא בתיאום מראש בלבד, ללא כל התחייבות לקניה וכוללת סטיילינג, טיפים וטריקים, איפור ואבזור הדגמה בידיה האמונות של גאלה. ניתן לקבוע גם פגישת סטיילינג בתשלום לאירוע, הכוללת איפור. לקביעת פגישה יש להתקשר למספר 054-7996279.

לסיכום - גאלה מקווה שתוך זמן קצר הסטודיו שלה יהפוך למיותר והיא תוכל לסגור אותו. עד שזה יקרה, היא מספקת שירות ייחודי ויחיד שיאפשר לך להרגיש כמו מלכה. זה לא זול, אבל כשלוקחים בחשבון את הזמן, תשומת הלב ומסעותיה של גאלה מסביב לעולם כדי להביא ללקוחה הישראלית את השמלות האלה, מבינים שהתמחור הוגן.

מדד השרונה -

11 תגובות:

  1. בגלל דו המשמעות המשעשעת, מציעה לנקד את הטקסט של השמלה של יוסף - הוא "לא מוּכר" ולא "לא מוֹכר"... :-)

    השמלה הסולידית פשוט מהממת.

    השבמחק
  2. את מספר 2 - עם הכתף החשופה - לא אהבתי. כל השאר מעולות.
    את השמלה האפורה הייתי קונה במקומך, מאיפה שלא הגיעה, גם ליומיום - טוב, קצת יותר מיום יום, אבל אפשר בקלות
    TO DRESS DOWN את השמלה הזו.

    השבמחק
  3. איזה יופי של מקום!!! נשמע גאוני.
    שרונה, את נראית מדהים! בשמלה הראשונה! גם את האחרונה אהבתי עלייך.

    השבמחק
  4. בהצלחה לגאלה עם הסטודיו, נשמע נפלא!
    ובענייני השמלות...
    השמלה הראשונה השחורה אפורה היא אולי השמלה הכי יפה ומחמיאה שראיתי אותך איתה אי פעם.
    השמלה האחרונה היא אולי המדליקה ביותר שראיתי אותך איתה אי פעם.

    השבמחק
  5. שמלות מאוד יפות. הכי אהבתי את הסגולה(שנראית משום מה כחולה) המנצנצת עם הגב חשוף. מדהים.

    השבמחק
  6. טוב אז הראשונה והאחרונה פשוט מדהימות.
    הן כ"כ מחמיאות לך!!!
    והכתף- אולי ב2 מידות פחות:)
    אבל אני בכלליות לא חובבת כתף אחת כן והשניה בדד.

    השבמחק
  7. שרונה יקירתי,
    את נראית טוב, חיונית מאי פעם (זה הטניס שמזרים לך את הדם בעורקים??)...
    אהבתי את היוזמה המבורכת וכמובן את השמלות שמדדת, בעיקר את השחורה-אפורה (כמובן), וגם הסגולה היתה לא רעה בכלל, וסקסית מאוד!
    נשיקות :)

    השבמחק
  8. נראה לי קצת מדאיג העיניים שמצויירות על השדיים, אבל לפחות מי שיתקע עם המבט שם יקבל מבט בחזרה

    השבמחק
  9. אני מאוהבת בגאלה כבר שנים ורק על היזמות והראייה הרחבה (אין פה משחק מילים מכוון) מגיעה לה כוס שמפנייה והרבה הצלחה.

    השבמחק
  10. השמלה האפורה ממש מתאימה לך!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים