יום חמישי, 27 במאי 2010

סגולה לחיים ארוכים

טרם לכתי לחתונה של חברתי המתחתנת (מעתה אמור, חברתי הנשואה קולולולולו!) צילמתי כמה תמונות של תלבושת החתונה החביבה שלי. מיותר לציין שכולן יצאו מטושטשות, ככה זה כשאני מצלמת בפנים באור מלאכותי. פעם הבאה אבקש להקפיד לערוך חתונות בשישי אחר הצהרים, תודה.

שמלה - רזילי
שרשרת - רזילי
סנדלים - עמנואל
שיער ואיפור - אנוכי
הצבע האמיתי הוא זה שבתמונה הימנית


לקראת סוף האירוע, כשפסעתי על הדשא ושולי שמלתי בידי לכיוון השרותים, הרגשתי פתאום כמו אן אליוט, גיבורת ספרה של ג'יין אוסטן. כמובן שאן לא היתה מעלה על דעתה ללבוש שמלה נטולת שרוולים, חושפת רגלים ונמוכת מחשוף שכזו אבל התחושה היתה כל כך נכונה ונעימה ובעוד אני מדמיינת את עצמי פוסעת על דשא מטולל בהרדפורשייר במקום בקיבוץ הומה פרות ואדם מצאתי עצמי עומדת פתאום מול נבלנית מנגנת מעדנות. במנספילד פארק, שאני קוראת עכשיו, אחת הגיבורות פורטת מעדנות על נבל ומעוררת בכך את השתאותה וקנאתה של הגיבורה הראשית. הנבל מסמל את התשוקה והחושניות של מרי קרופורד לעומת הצדקנות המוסרנית והענווה של פאני פרייס. הכל היה הולם עד מאד והמשכתי לשחק אותה כך עד שהגעתי לדוכן האבטיחים שם גברה עליי תשוקתי (כי פאני פרייס אני לא) ולעסתי אחד אדום ומתוק.

21 תגובות:

  1. למה אין פה אייקון של לייק??
    אהבתי את המראה, תתחדשי על התספורת, לא הספקתי להגיב אתמול אז סחטיין על האומץ והספונטניות.

    השבמחק
  2. תודה רבה טל!

    איך באמת מוסיפים אייקון כזה?

    השבמחק
  3. את נראית נהדר. יחד עם זאת, אני מבקשת שתקני מיידית מצלמה איכותית שתתאים לרמת הבלוג המקסים הזה.

    השבמחק
  4. תודה מותק! את כל כך צודקת.. כמה עולה מצלמה רצינית בימים אלו, יש לך מושג?

    השבמחק
  5. *הדיון הועבר לפייסבוק :)

    השבמחק
  6. השרשרת פשוט מרהיבה על השמלה הזו!!!
    את נראית נהדר אהבתי את השיער האסוף

    השבמחק
  7. שמלה נהדרת, מאוד מחמיאה לך. ממש אהבתי את האבזור וסידור השיער.

    השבמחק
  8. את נראית נהדר (וגם אני מחפשת מצלמה ראויה.)

    השבמחק
  9. תודה ותודה לכל המחמיאות!

    אני אטפל בענין המצלמה אני מבטיחה, השאלה היא מתי - יולי הוא חודש הטסט\ביטוחי רכב או בעברית - החודש היקר בשנה.

    השבמחק
  10. שמלת קולולו לגמרי. נראית מצוין. לגבי הלייק, יש קוד לדחוף ב-HTML. אשלח לך במייל, רק תזכירי לי :)

    השבמחק
  11. כמה מלבב! גם השמלה, גם האביזרים, גם התסרוקת וגם הסידור של שתי התמונות. אלילה :-)

    וגם, יופי שהכול הסתיים בשלום והיתה חתונה וסבבי.

    השבמחק
  12. בהחלט שמלה נהדרת ומראה נפלא, ולגמרי התחברתי גם לתיאורי ג'יין אוסטין שלך.
    ככה זה כשעושים תואר בספרות אנגלית. אי אפשר לקבל תואר אקדמי בלי לעבור דרך ג'יין אוסטין, ובסוף זה תופס אותך, ולא חשוב כמה המרצה משעממת :-)

    אני זוכרת שידיד שלי מהלימודים דווקא התקשה מאד להתרכז בסדרה הנפלאה של BBC לגאווה ודעה קדומה, שראינו בבית שלי כחלק מהחריש העמוק לקראת המבחן בנושא, בגלל האופנה של המחוך שדוחק את הציצקעס כלפי הצוואר לכדי בלקון מרשים מאד, שפיאר את כל הנשים הצעירות בסרט.

    זה לא פחות "גרוע" ממחשוף V עמוק כמו בשמלה שלך לדעתי, ואפילו יותר "גרוע". ;-)

    השבמחק
  13. מהממת!! את נראית נהדר עם השמלה.
    לגבי המצלמה - תקני canon.

    השבמחק
  14. שמלה נהדרת. מאוד מחמיאה

    השבמחק
  15. איזה כיף לי, כל כך הרבה מחמאות!

    דיברתי מקודם עם המתחתנת והיא מאושרת להפליא מהאירוע. הידד!

    באלי, למען השם - הורידי מיד את persuasion וצפי בו (גרסת ה-BBC מ-2007). זה הסרט המרגש והרומנטי ביותר שראיתי זה שנים.

    השבמחק
  16. פדיחה, אבל אין מה להגיד מלבד...את יפהההה!

    יצאתי פוסטמה :)

    השבמחק
  17. למה יצאת פוסטמה, שיראל? לא זכורה לי שום פדיחה מכיוונך.

    השבמחק
  18. השמלה, אגב, עברה ניתוח סגירת מחשוף על ידי התופרת שלי אחרי שלבשתי אותה לחתונה אחרת לפני כחודש וביליתי את רובה מנסה להחביא את הציצים שלי מאחורי תיקים, מעילים ואנשים.

    השבמחק
  19. אין לי מחמאה מקורית ונועזת. פשוט נראית מצוין. הכל

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים