יום שבת, 8 במאי 2010

הרטיטי את רגלי

את הפעם הראשונה בה גילחתי את הרגליים אני לא אשכח לעולם. הייתי בת 12 או 13 וההורים שלי יצאו מהבית. חשבתי שזו הזדמנות נהדרת לגנוב את סכין הגילוח של אבא ולגלח את הרגלים וכך עשיתי - לקחתי את הסכין החלודה שהוא שם בצד ושכח לזרוק וחתכתי לעצמי את הגיד בקרסול. דיממתי כל כך הרבה שהתעלפתי מרב פניקה ואז קמתי וגררתי את עצמי לשכנה שהצילה אותי. אחרי זה לא הלכתי לבית הספר שלושה ימים, והיה לי פטור משיעורי התעמלות במשך כמה שבועות. דיסקו.

מאז הקפדתי לחתוך את עצמי בגילוח במשך שנים רבות, בעיקר מאחורי הברך שם זה הכי מעצבן, אבל בחודש האחרון אני פשוט לא מצליחה לחתוך את עצמי יותר. הסיבה לכך היא סכין גילוח חדש שגיליתי באיזו פרפומריה בעיר, Gillette Venus Vibrance, שמעבר לדמיונו לסכיני Venus הרגילים מכיל בטריית AAA קטנה שגורמת לו לרטוט בהתרגשות בגילוח ומונעת ממנו להתקרב אל העור ולו כזית יותר ממה שצריך. המוכר בחנות סיפר לי שבסכיני גילוח של גברים הטריק הזה קיים בערך משנת טיכו, אז למה רק עכשיו אנחנו שומעות??


משום מה, אני לא מוצאת אותו בסופר פארם או בחנויות דומות אחרות. אני לא יודעת למה, אבל אני ממליצה בחום לכולן למצוא ולאמץ אותו.

* אילנבכפז = אף יחצן לא נפגש במהלך כתיבת פוסט זה, כלומר המוצר נקנה ונוסה על ידי, מרצוני החופשי ולא התבקשתי לכתוב עליו או תוגמלתי כתוצאה מזה.

11 תגובות:

  1. גוועלד, איזה סיפור.

    השבמחק
  2. האילנבכפז הזה כבש את ליבי, אבל אני מציעה קיצור קאצ'י יותר- מה דעתך על למ"י? (לא ההוא ממוטורהד.. אם כי ללא-מעורבות-יחצנית)

    השבמחק
  3. גוועלד זה לא מילה, לובה.

    לא יודעת, אילנבכפז נשמע לי כמו מאמן כושר קרבי כזה :-)

    אני מקווה להפוך את זה לטרנד, התנועה לשחרור בלוגי אופנה ממחויבויות פוגמות אינטגריטי.

    השבמחק
  4. זה אפילו מתעלה על סיפור ההתעלפות שלי מגיל 15, אחרי שהתעלפתי באופן די שרירותי בנפילה בשירותים אחרי אכילת תותים עם קצפת.

    השבמחק
  5. לא ברור. קמתי מעולפת בתוך ערימת ניירות הטואלט (שאר המשפחה המשיכה לישון כמובן) ורצתי בפחד למיטה. אין לי מושג כמה זמן הייתי מעולפת.
    זה יכול להסביר כמה דברים.
    בכל מקרה, אני והתותים מנהלים יחסים תקינים למרות התעלומה הזו.

    השבמחק
  6. קניתי את הסכין הזה לפני 5 שנים כשהייתי בארה"ב ומשום מה הוא אף פעם לא עשה עלייה...
    באמת נוח מאוד להשתמש בו :)

    השבמחק
  7. הי שירי!

    אתמול קניתי בפרפומריה ההיא סכינים בשבילו ושאלתי אם זה חדש, כי אני לא מוצאת בשום חנות אחרת, והמוכר אמר לי שכן. אני מבינה שזה לא נכון, בחיי שאין לי מושג למה מייבאים שני סוגים של וונוס (ורוד וירוק) שרק אלוהים יודע מה ההבדל ביניהם ואת זה לא.

    טוב, האמת שאני יודעת - ההבדל הוא שבאחד יש חמידה להבים ובשני שלושה, אבל את יודעת למה התכוונתי :ם)

    השבמחק
  8. בתור נחתכת סדרתית, ממליצה מאוד על סכינים שנקראים QUATRO של חברת SCHICK. הטריק שלהם הוא כמה חוטי תיל דקיקים שעוברים מעל הלהבים, ומונעים מהעור להיכנס ביניהם.

    השבמחק
  9. היתה לי תקופת שיק, אבל בשלב כשלהו החלפתי, לא זוכרת למה..

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים