יום שבת, 29 במאי 2010

I ♥ Asos Curve

הגיע הזמן להלל ולשבח את קו המידות הגדולות של החנות הבריטית המקוונת Asos.

הקו, הנראה Asos Curve מוקדש למידות 20-26 (48-54) והוא נע בין האלגנטי למגניב (בתוספת מספר פריטים איומים ונוראים, כמקובל). מחיר המשלוח לישראל הוא 15$ ולענייני מכס אפנה אתכם למומחית גדולה ממני, הוד נעלוליותה. באתר ניתן לראות תמונות של הפריטים מזויות רבות ושונות כמו גם תצוגת מסלול של הפריט, רעיון מעולה שמאפשר לבחון את הבגד מכל הזוית ואיך הוא נראה באמת. הבא ניגש לענין ונבחן כמה פריטים החביבים על השרונה.

שמלה שחורה לבנה מחמיאה (יש לה מחשוף V וקשקושון מטשטש אך לא יותר מדי מושך תשומת לב על הבטן וגזרת שעון חול נחמדה) ונעימה למראה. נראית מושלמת לעבודה. מחירה כ-210 ש"ח לפני משלוח.


 שמלת קימונו לבנה, שנראית לא משהו בתמונה אבל תראו כמה היא מתוקה כשהדוגמנית הולכת איתה על המסלול. מחירה כ-360 ש"ח לפני משלוח.


שמלת סטרפלס קיצית וחמודה, לבעלות ירכיים וברכיים חטובות וחובבות עקבים גבוהים (לא בבית ספרי חוששתני). מחירה כ-250 ש"ח לפני משלוח.


ולסיום, הג'קט הזה שכבר יותר מחודש (מאז נוסף לחנות) אני מחכה שיעבור למחלקת חיסול מלאי, ועכשיו כשזה קרה סוף סוף קלטתי שהוא כחול ולא שחור, ואני לא יודעת אם לקנות אותו או לא. מחירו במבצע כ-250 ש"ח לפני משלוח במקום כ-390 ש"ח. מה אתם אומרים, לקנות או לבהות?


כמה נקודות לתשומת לבכם -
  1. אמא שלי קנתה מהם כמה טישרטים לא מזמן וזה המקום להזהיר - המידות שלהם מאד נדיבות. אמנם אמא בחרה חולצות oversize אבל ה-20 פשוט ענקי, הרבה יותר מה-48 המקומי הרגיל (זה די יוצא דופן באנגליה, אני מצאתי בלונדון ש-18 זה ממש לא 46 אלא יותר 44). חלק גדול מהפריטים בקו המידות הגדולות קיים גם בקו הרגיל, כך שכדאי אולי לקנות מידה קטנה יותר. מה שטוב הוא שניתן להחזיר כל פריט ולקבל פריט חלופי או החזר (עשיתי את זה עם פריט לא מוצלח שקניתי פעם והשירות שלהם פשוט מעולה).

  2. בחלק גדול מהפריטים בקוים הרגילים שלהם יש מידה 18. זה כולל את הקוים המקוריים שלהם ואת הקוים של מעצבים שונים, בהם החנות האהובה עליי בלונדון Whistles. שווה לבדוק!

  3. מדי כמה ימים פריטים חדשים נוספים לקו ופריטים ותיקים עוברים למחלקת חיסול המלאי.
     
  4. יש להם אביזרים ותכשיטים שחבל"ז. שווה לבדוק!

  5. נחשו מי עוד הגיע מ-Asos.. נכון! החברה החתיכה של פינקי עשתה עלייה באמצעות האתר. אתם רואים? הם פועלים גם לקירוב לבבות.

    12 תגובות:

    1. אני בעד השמלה הראשונה, היא מהממת.
      גם הג'קט ממש מוצלח, את מתלבטת כי העליונית שלך מזארה היא בצבע כחול כהה? או שאת פשוט צריכה ג'קט שחור?

      השבמחק
    2. אמא שלי מנסה לשכנע אותי לקנות את הזמלה הזאת דוקא
      http://www.asos.com/Asos/Asos-Curve-Floral-Tie-Waist-Maxi-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1075766&cid=9577&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Print
      ולהפתעתי הולך לה לא רע.

      אני פשוט צריכה ג'קט בסיסי שמתאים להכל (מעל שמלה, מעל חצאית קצרה, מעל מכנסים) ואני לא בטוחה שנייבי יעשה את העבודה טוב כמו שחור.

      השבמחק
    3. אח'לה סקירה! נחפשתי לASOS כפחות משנה ויצא לי לקנות מהם פעמיים. המשלוח מהיר ויעיל וכך גם המוצרים. אני מתחזקת שם wishlist מכובד על גבול המטורף מזה כמה זמן. רק מחכה שיהיה קצת כסף כדי לקנות משהו.

      לגבי הז'קט - לקנות לקנות לקנות! אני גם שמתי עין עליו.

      השבמחק
    4. שמלה מקסימה, וכבר למדו שמקסי נראה עלייך מעולה.
      לכי על זה :)

      השבמחק
    5. אני בעד השחורה לבנה, היא מדהימה של ממש.
      הפרחונית של אמא? לוידעת, מיציתי את טרנד הפרחים, ובאורך מקסי זה בכלל פרחוני מדי..
      (והז'קט? לדעתי כן. ז'קט שחור זה קצת כבד מדי, ובנייבי זה הכי מגניב ולא מתאמץ)

      השבמחק
    6. כרגיל, את מעולה! יש להם גם חנות פיזית או רק אתר?

      השבמחק
    7. תודה לכולם!

      יעל, אני לא מצליחה ומעולם לא הצלחתי לנהל שם וויש ליסט, בכל פעם שאני יוצאת מדף החשבון שלי, הוא שוכח מי אני. מעצבן.

      שונק'ה אני חושבת שאין להם חנות אמיתית.

      טוב, הזמנתי את הג'קט ואת השמלה שאמא רצתה שאקנה.

      השבמחק
    8. טוב שהזמנת, הג'קט מאוד יפה ובטוח יהיה מאוד שימושי. בשישי בערב הייתי צריכה לארגן "הופעה להופעה" (עידן רייכל), אחרי התלבטות קשה וארון שלם שפוך על המיטה וכן בן זוג שצועק "נו כבר, מה זה משנה מה תלבשי", תפסתי בהברקה של רגע ג'קט בגזרה דומה אך בצבע שמנת, גלגלתי לו את השרוולים עד מעל המרפקים, גופיית קרושה בצבע שמנת, שרשרת ארוכה, סקיני ג'ינס ועקבים ויצא מעולה.

      השבמחק
    9. אוו אנונימית, זה נשמע נהדר!

      כשאני חושבת על זה, אני אף פעם לא לובשת בגדים בהירים (לבן, שמנת וכו). אני תוהה למה.

      השבמחק
    10. השחורה לבנה מהממת. יש אותה גם בקו הרגיל?

      השבמחק
    11. דוקא אותה לא, את רב האחרות יש.

      http://www.asos.com/Women/A-To-Z-Of-Brands/Asos-Collection/Cat/pgecategory.aspx?cid=4877#state=Rf-100%3DDresses%2B-%2BDay&parentID=-1&pge=0&pgeSize=200&sort=-1

      השבמחק

    שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים