יום שני, 10 במאי 2010

הפתרון המושלם ליום שיער רע

בחודשים האחרונים פינטזתי על מחליק שיער קרמי. זה התחיל מצפיה בעונה השישית (העלובה מתחת לכל ביקורת, לדעתי) של פרויקט מסלול שם כל המתחרות קמות עם הנץ החמה ומתייפיפות חיש מהר עם המחליקים שלהן והגיע לשיא אחרי שראיתי את הסרטון הזה של פיקסיוו, גורואיות האיפור והטיפוח שלי ביוטיוב.


כך בדקתי מחירים וחברות במשך כמה שבועות, אבל לא מצאתי מכשיר שהתאים לכיס שלי, עד שלפני כשבועיים מצאתי בפייסבוק המלצה על המכשיר הבסיסי של Corioliss עליהם מעולם לא שמעתי קודם לכן. המחיר היה סביר, ביחס למכשירים אחרים דומים בעוצמתם, ולמרות שהייתי מוטרדת משהו מכך שהטמפרטורה המקסימלית שלו היא 210 מעלות צלזיוס בעוד שקראתי ששיער עבה צריך 260 מעלות, החלטתי לקנות אותו דרך האתר הישראלי שלהם. בחרתי בדגם הקלאסי במחיר 409 ש"ח כולל משלוח עד הבית.

 בפינה הימנית העליונה - חצי שיער מוכן וחצי טבעי ומבולגן

אתמול בערב, לאחר שהבנתי שהתלתלים שלי איבדו עצמם לדעת ושיערי נותר חלק ונפוח להחריד, החלטתי לנסות את הבייבי החדש שלי. המכשיר קל להפעלה, מתחמם מהר ויש לו כפתור אותו מסובבים לטמפרטורה הרצויה. הפלא ופלא, עבדתי על טמפרטורה של 160 עד 180 מעלות וזה היה די והותר, כך שלא היה צורך לקנות את הדגמים היקרים יותר. השימוש קל להפליא, אפילו בחלק האחורי של השיער, וההבדל ניכר מאד לעין ולמגע. תוך 7 דקות היה לי שיער מאולף למשעי, בלי תחושת הגועל הנוקשה של פן במספרה. ממש תענוג. ובבוקר בעבודה, לא היה גבר (גבר!) אחד שלא שם לב לשינוי בפריזורה והחמיא לי. אני משתוקקת לנסות את הטריקים למתקדמים (שמצאתי ביוטיוב, וגם בגלרית הסרטונים באתר) ולתלתל את השיער ולשפר את מראה התלתלים הקיים. 

לסיכום - אני מאד שמחה שקניתי אותו, ללא ספק תוספת מבורכת לארסנל הביתי של בעלי ובעלות שיער סורר, והפתרון המושלם לבעלות פוני קופצני. חבל רק שהוא לא זול יותר.

מדד השרונה -

18 תגובות:

  1. מגניב! הרבה זמן חשבתי על לקנות מיישר שיער [אהבתי את הוידאו - כיצד היא מראה שאפשר לעשות גלים גם עם *מיישר* שיער*]. הלכתי לאתר שבו קנית וכתוב כי נגמר המלאי. אמשיך לבדוק. אני מניחה שאת מרוצה מהשירות שלהם והם אמינים? מקווה שהם מקבלים תשלומים... :/

    השבמחק
  2. גם אני זוממת על מחליק קרמי אבל אצלי זה כדי להרגיע את התלתלים... וגם אני חולללה על צמד פיקסיוו. הלוואי שהן היו גם אחיות שלי. הייתי מסודרת.

    השבמחק
  3. פיקסיוו הן השטן!
    הן כה כעורות ללא האיפור ותכשירי השיעור, בין רגע הן הופכות למהממות ללא דופי.

    תתחדשי לך!
    אחותי מכורה טוטאלית, אני משתדלת שלא להתמכר (-: מנסה את מזלי בטבעי...

    השבמחק
  4. תתחדשי!

    (אני חושבת שאמרתי לך כבר יותר מפעם אחת שמגיע לך מוות בייסורים על כמה שאת פוטוגנית. איזה תמונות חמודות, אלוהים)

    השבמחק
  5. תתחדשי - הפתרון שלי ליום קרזול רע במיוחד הוא לישון לישון לישון =)
    שמחה שמצאת לך משהו שטוב לך!! כמה זמן זה לוקח?

    השבמחק
  6. אזל? באמת? אבל יש כל כך הרבה עיצובים שונים של אותו הדגם..

    אוי פיקסיוו פיקסיוו - כשראיתי בפעם הראשונה איך ארוכת השיער נראית עם ובלי איפור הייתי בשוק, ממש שוק. ואז התחלתי בחיפוש של חודשיים אחרי foundation ולא מצאתי שום דבר שנראה עליי טוב. בסוף קניתי את הפתרון המושלם לבעית העור הנקבובי שרוצה כיסוי בלי להראות כמו איש הפיל - tinted moisturizer של לנקום, יופי של מוצר.

    עותי, בין חמש לעשר דקות על שיער יבש (שכחתי לכתוב - משתמשים אך ורק על שיער יבש!). טריקים לשיער מתולתל טרם ניסיתי.

    השבמחק
  7. אוכמית, אמא שלי בדיוק ראתה את התמונות ואמרה שהיא לא מבינה איך אני שמה תמונות איומות כאלה באינטרנט. הממ..

    השבמחק
  8. תתחדשי
    לא הצלחתי להקשיב לה , בהיתי בשרשרת כמו ילד בטלטאביז

    השבמחק
  9. יש באתר רשימת נקודות מכירה שלהם, יעל, אבל אף אחת מהן לא באזורי. לא זכור לי שהיתה אפשרות לתשלומים אבל.. אולי אם תזמיני בטלפון. השירות שלהם איטי אבל יעיל.

    השבמחק
  10. א. נחרדתי במיוחד מהקטע בו אפשר בבירור לראות עשן עולה מהמחליק בעודה מסלסלת את שיערה.
    ב. גמני רוצה!!!
    ג. מה עם כל המחליקים האלה שאפשר למצוא בזאפ ומחירם נע בין 180 ל 400?
    http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-hairdesigner
    איך יודעים מה טוב ומה זבל?

    השבמחק
  11. גם לי יצא עשן באיזה קטע, זה פחד אלוהים ומזניב את המנחוס!!!

    אני קניתי אותו אחרי שמצאתי איפשהו בפייסבוק (לא מוצאת את זה עכשיו) השוואה בין שניים - זה ובייביליס בחצי מחיר ממנו. הבחורה כתבה שזה מעולה והבייביליס לא שווה שקל. באינטרנט מצאתי המלצות על שלוש חברות, שאת מוצריהן אין להשיג בארץ. אז אחרי שראיתי אותו בפייסבוק, חיפשתי אותו ביוטיוב, ראיתי שבסדר, החלטתי לתת לו צ'אנס ולא התחרטתי.

    זכור לי גם שהיה לי מתלתל בייביליס בעבר הרחוק והוא לא ממש עשה שום דבר.

    השבמחק
  12. וואו, תתחדשי! ניסיתי לעקוב אחרי כמה מדריכים ביוטיוב כדי להבין איך עושים טריקים לשיער מתולתל (כל אחת רוצה את מה שאין לה כנראה) וזה פשוט לא הסתדר לי. מצד שני, גם כשניסיתי לעשות תלתלים עם מתלתל נורמלי זה יצא מזעזע אז כנראה שאני ותלתלים לא נועדנו זה לזו (מה גם שהמחליק שלי הוא אמנם של רמינגטון אבל הוא זול למדי אז אולי הבעיה בו, אבל מילא, אני משתמשת בו לעתים רחוקות ואני לא באמת זקוקה למחליק אימתני).

    השבמחק
  13. באמת תהיתי איך הרמינגטון.. את אומרת שלא משהו?

    השבמחק
  14. תיקון - אין במלאי את שני הצבעים שקורצים לי. ולמי שמעוניינת - הם אכן מציעים תשלומים. עד שלושה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים