יום שלישי, 4 במאי 2010

ריפוי בעיסוק בפתיחת חבילות

היום היה יום קשה מאד עבורי. טראומת עבר צצה וגרמה לי לאובדן שפיות זמני שכלל ריבים, צעקות ובכי. הדרמה רוקנה אותי מכל האויר וגרמה לי להרגיש כמו צל של אדם לשעה או שעתיים. לכן שמחתי כל כך לגלות שדוקא היום הגיעו ביחד 5 חבילות מחו"ל.

שתי חבילות מאיביי הביאו חזיה צהובה וצמיד טיפשי עם צפרדונים. שניהם קטנים מדי, ואני בודקת עכשיו אפשרות להחזיר אותם או למוכריהם.

Frog bracelet
תראו את הפרצוף הזה.. למה כל כך קטן למה??

קיבלתי גם את כרטיסי הביקור החדשים שלי לאטסי ואת מיני כרטיסי הביקור החדשים בעברית. הם יצאו נפלא, אני מאד מרוצה הן מהעיצוב (שלי) והן מהביצוע (של Moo, חברת דפוס דיגיטלי אנגלית, אצלם אני מזמינה את כל כרטיסי הביקור שלי).
New Moo business cards
אלה הכרטיסים לאטסי, את העבריים לא צילמתי עדין

אמא שלי מאד מאד שמחה לקבל את החבילה שלה מ-Asos ובה שלושה טישרטים מקו המידות הגדולות המצוין שלהם Curves כולל אחת שעלתה רק 5$. דוקא החולצה שסימנו כהצלחה בטוחה לא מצאה חן בעיניה, ואחרי התלבטות קצרה היא החליטה להעביר אותה אליי במקום לשלוח אותה בחזרה אליהם. אמנם אני לא חסידה גדולה של oversize אבל אני בטוחה שסקינה וסטפני לא היו מסרבות, מה גם שהיא מתאימה לצמיד החדש שלי שהגיע באותה האריזה. אני חייבת לומר לכם - הצמיד הזה הוא הדבר הכי יפה שראיתי הרבה מאד זמן, פשוט מושלם. הקניה הטובה ביותר שלי זה שנים, ועוד במחיר 25$, נו באמת.

בנוסף, בתרועות חצוצרה הגיעו הסנדלים הקדושים שלי, שחברתי הסקוטית הנפלאה קנתה ושלחה לי (מאחר והם לא שולחים לישראל). הם יפים הרבה יותר מבתמונה והמידה פיקס. הבעיה היא בעקב - הוא עשוי מעור בציפוי לכה והוא פצע אותי תוך דקה מהרגע שנעלתי אותן. אני חושבת ללכת איתן בבית כמה ימים עם גרביים עבים בתקווה לרכך ולהרחיב אותן. אם יש למישהו טריק לטיפול בבעיה, אני אשמח לשמוע.

המגניבים האלה שלחו במתנה שתי פצירות מקסימות עם לוגו הכלבלב שלהם. כמה חכם!

לסיכום, אני מרגישה תשושה ועצובה, אבל דברים יפים תמיד משמחים אותי ויותר מכל משמחת אותי אמא שמחה בגלל דברים יפים שמשמחים אותה. אז לא רק רע יצא מהיום הזה. שנרים כוסית לחיי מחר טוב יותר?

5 תגובות:

  1. הבובות האלו על כרטיסי הביקור כל כך חמודות!!

    השבמחק
  2. הטריק של הגרביים עבים והליכה בבית אמור לעבוד. מה שיכול לזרז את זה, זה אם תרטיבי את הגרביים (גרבי ספורט עבות) ותלכי יום יומיים ככה בבית). זה די דוחה ללכת עם גרביים לחות, אבל זה עובד. אם כל זה לא עוזר, את יכולה למרוח על הקרסול (או על החלק שבו את נפצעת) שכבה דקה של וזלין. ככה זה יחליק על האיזור ולא יפצע אותו. עוד משהו שיש לעשות, זה לרכוש אצל סנדלר ספריי קצף להרחבת נעליים. לפני נעילת הנעל, משפריצים מהקצף על החלק הבעייתי שצריך להרחיב ונועלים. החומר מרחיב את העור של הנעל וכולם שמחים.

    זו הייתה פינת הטיפים של מיראל בעלת כף הרגל הרחבה.

    השבמחק
  3. זה הזמן לומר שהצמיד עם הצפרדעים מאוד מתוק.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים