יום שני, 3 במאי 2010

הקיץ מגיע ואיתו - מסך

אמנם קשה להאמין בכך הערב, אך השבוע האחרון הבהיר שהקיץ מדלג כל הדרך אל הבנק, כלומר לכאן. השמש זרחה, ציפורים הרהיבו עוז ואחדים מחבריי הטובים ביותר הזיעו. בעבודה התעצלנו ללכת לפיצה בארוחת הצהרים, כי היה חם מדי, וכשאין יכולת להרחיק עד לפיצה סימן שקיץ בא. אני חגגתי את האירוע בנסיעה לראשון לציון, להביא את המסך שלי מהמעבדה ולהפתעתי חזרתי עם מסך LG חדש לחלוטין מדגם מתקדם יותר. אמנם חסר פה הפיצ'ר החביב של התאמת המסך למוד העבודה בלחיצת כפתור שהיה בקודם, ויקח לי קצת זמן להתרגל לעבודה עם מסך כה רחב, אבל היי - צרות של עשירים.

השבוע המשכתי לחפש תיק רב תאים, מובנה היטב אך לא נוקשה, שיתמודד עם משאותיי הרבים ומצאתי לבסוף בסוהו בקניון רמת אביב ילקוט של כיסים שהוא כל מה שאני אמורה לשנוא - מרובע, חום-חציל, מבריק קלות וילקוט. לעומת זאת, הוא מרווח, שומר על צורת הניירות והיומן שלי, מרובה תאים גדולים בפנים ובחוץ ונוח לנשיאה. בנוסף, יש לו ריצ'רץ' סגול מבהיק שהופך אותו למעט קליל יותר והוא לא עשוי עור (אני לא אוהבת תיקי עור). הוא עלה מעט מתחת ל-500 ש"ח. אגב כיסים, הקטלוג המקוון שלהם יפהפה בעייני. שווה להציץ!

 תהיו כנים, ראיתם פעם תיק חום כזה?


כצפוי, מצאתי גם משהו שאינו תיק ודומה לחצאית. זו למעשה, חצאית קיץ מושלמת, קלילה ונעימה להפליא של אלמביקה שהיתה ב-50% הנחה ועלתה שלוש מאות וקצת. הריצ'רץ' שלה מקולקל אז קיבלתי הנחה קטנה נוספת במטרה להביא אותה לתופרת הכל יכולה שלי לתיקון, אבל אני משתחלת לתוכה בקלות (מידה 5 מתוך 6 כמדומני) גם כשהריצ'רץ' סגור.

מראה מראה שעל הקיר, מי הכי עגול בעיר?

מדדתי שם שמלה קיצית ירוקה כהה עם פרחים קטנים, שהיתה מאד נעימה וגם מחמיאה, אבל עלתה כמעט 2000 ש"ח וזה מחיר בלתי סביר בעליל לשמלה יומיומית לדעתי, בפרט כזו שמזכירה את הסגנון של Flowers (הם עדין קיימים, דרך אגב? הייתי קונה שם הרבה בימי בחרותי העליזים). מה שכן, אם השמלה הזאת היתה שם הייתי קונה אותה לא משנה כמה היתה עולה (מזל שלא היתה).


לסיכום - מבחר מצוין של בגדים במידות גדולות (כמה גדולות בדיוק, אני לא בטוחה. שאלתי בפייסבוק שלהם וטרם ענו לי) במבחר סגנונות (אורבני, ישראלי, זרוק, אלגנטי ועוד) שיקסמו לטווחי גילאים ואופי רחבים מאד. בנוסף הם מוכרים נעליים נפלאות של United Nude, כל זאת במחירים גבוהים עד גבוהים מאד (מה שמוריד להם שרונה אחת במדד השרונה).

מדד השרונה -

לסיום סיומת, הפתעתי את עצמי לחלוטין וקניתי את הסנדלים האלה ב-100 ש"ח ב-No Name. אני בטוחה שאפשר למצוא כאלה זולים יותר, אבל הצבע החום מצא חן בעייני ולמרות מראן הפרחי, אני יודעת שהן יהיו מושלמות עם החצאית של אלמביקה. אני יודעת זאת, כי שלשום בדרך לארוחת צהרים (שלא כללה פיצה) ראיתי בחורה שמנמונת יפהפיה עם שמלת פסים כחולה לבנה, כמו החצאית, וסנדלים כאלה באדום והבנתי שהם יהיו מושלמים לחצאית וגם לשמלת קום איל פו החדשה שלי. מה גם, שאני יכולה להראות מוזנחת, מרובעת, תיכוניסטית, חנונית, חולה וכמו תוכי אבל מעולם לא נראיתי וכנראה כבר לא אראה כמו פרחה. שוין.

אני לא עושה ספונג'ה לא משנה כמה תשלמו לי

ולמה הנעלים האלה נראות מצוין עם חצאית ושמלה? מאחר ואין להן רצועת קרסול, כמו לרב הסנדלים שלי. רצועת קרסול מקצרת את הרגל, ואם את הולכת עם חצאית באורך ברך, או ארוכה יותר, את רוצה ליצור אשליה של רגל ארוכה ככל האפשר. הסנדלים האלה עושים את העבודה הזו בהצלחה. ובברכת שהמסך שלכם לא יתקלקל אף פעם ותאכלו הרבה פיצה אסיים.

עדכון - 3.5.10 התבקשתי לעדכן שהפריטים ברשת מגיעים עד מידה 48 ובחלקם עד 50. לדעתי, קיימים בנוסף לכך פריטי One Of (כמו המכנסיים החביבים שלי שכבר פירסמתי תמונה שלהם בעבר). בקיצור, אני בעד.

5 תגובות:

  1. השמלה הוררררסת - היא גם מאלמביקה??
    והנעליים גם.

    השבמחק
  2. כן, אלמביקה - נכון יפהפיה?

    תודה!

    השבמחק
  3. השמלה מהממת. ואני אומרת את זה בתור מישהי ששונאת צהוב שנאת מוות.

    השבמחק
  4. שמלות זו לא אני, אבל התיק, הוי התיק. איזה יופי! תתחדשי!

    השבמחק
  5. השמלה נראית משגעת, ובטח עולה הרבה יותר מאלף, אז טוב שהיא לא היתה שם.

    תודה נעלולית!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים