יום שישי, 21 במאי 2010

ונעבור לפרסומות

לאחרונה הכנתי כמה תכשיטים חדשים והם מצפים לכם בחנות שלי באטסי (ניתן גם ליצור איתי קשר לקניה ישירה). אני מתכוונת להעלות עוד כמה בימים הקרובים, בינתים - הנה כמה טעימות.

עגילי פרח עם חרוז אוניקס (המוט עשוי כסף סטרלינג 92%, העגיל מצופה זהב 16K)
מחיר 88 ש"ח פלוס משלוח

עגילי מגנוליה עם קריסטל זבורובסקי ורוד (העגיל מצופה זהב)
מחיר 80 ש"ח פלוס משלוח

גולגלות מאוהבות עם לב צהוב (המוט עשוי מכסף סטרלינג)
מחיר 88 ש"ח פלוס משלוח


עגילים פרחוניים עם חרוז זכוכית אדום (העגיל מצופה כסף)
מחיר 80 ש"ח פלוס משלוח

עגילי מתנה מזרקוניה (העגיל מצופה זהב)
מחיר 95 ש"ח פלוס משלוח


וגם קשת פרפרים ורודה 
מחיר 100 ש"ח פלוס משלוח

3 תגובות:

  1. אמממ.. איך יוצרים איתך קשר לקנייה ישירה? לגבי העגילים...


    תודה

    (:

    השבמחק
  2. תודה :-)

    באמצעות הדואל raisinlike@gmail.com

    השבמחק
  3. רק עכשיו ראיתי באיחור אופנתי..
    ואני חייבת להגיד שעגילי המתנה הם בין התכשיטים היותר מעלים חיוך שיצא לי לראות :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים