יום שני, 17 במאי 2010

אני אוהבת את מתחם הרכבת

בשבוע שעבר קפצתי למתחם התחנה המחודש ביפו כדי לראות במו עיניי את הפלא, ולבדוק את החנות החדשה של  Irregular Choice עליה סיפרו לי המוכרות בשופרא.

המתחם, בו שכנה בעבר תחנת הרכבת הראשונה שחיברה את יפו וירושלים, כולל מבנים משוחזרים בסגנונות טמפלריים (טמפלרים גרמנים, לא אבירי המקדש), עותומאנים ומבנים מימי המנדט. המתחם שופץ ושוחזר ומיועד להפוך למרכז קניות ובילויים. ללא ספק יש לו פוטנציאל אדיר שכן הוא יפה, נקי ויש בו אווירה קסומה של חו"ל מחד ויפו מאידך, אם אתם יורדים לסוף דעתי. תחושת הגילוי של משהו חדש בצירוף אויר הים המלוח גרם לי לדלג פה ושם בעודי פוסעת בין המבנים.


מחצית מהבניינים טרם אוכלסו, והנורא מכל - המזגנים במתחם כולו לא עובדים וכנראה לא יעבדו בימים הקרובים, כך שדוכן הגלידה המקומי מרויח בגדול על חשבון האנשים המיוזעים המסתובבים במקום. יש שם חנות גדולה ויפה של צומת ספרים שמרביתה ספרי אמנות וספרים לועזיים, יש חנויות לעיצוב הבית וחנויות של מעצבי אופנה (יוסף, רזילי, נעמה בצלאל ועוד יפתחו שם חנויות בקרוב) ועוד.

החנות היפיפיה של סופי עיצובים לבית, קפיצה קטנה לחו"ל

כאמור, אני באתי כדי לקנות סנדלים, ואני שמחה לציין שהסניף המקומי של שופרא, המוקדש ל-IC ועוד שני מותגים בלבד (בהם מותג סניקרז מגניב לגברים), יפה כמו הסניף הלונדוני.


יש שם נעלים משובחות למדי, במבחר גדול מהרגיל בסניפי הרשת. שימו לב לעקבים השקופים היפהפים!


לצערי, הסנדלים בשבילם הגעתי (האדומים עם החיפושית והפרח הגדול) היו מאד לא נוחים. אבל לא עצרתי שם, לא אישה רכרוכית אני! מדדתי את כל הנעלים השטוחות שלהם וגם כמה לא שטוחות.

 כפכפים עם כלבלבים במחיר שלוש מאות משהו ש"ח

נעלי עקב לבנות עם צפרדונים וביצה במחיר 250 ש"ח

סנדלי פרח אדומים עם ניצנוצאז' שגם קניתי ב-400 ש"ח (אחרי הנחת מועדון)

הסנדלים האדומים מאד נחמדים. אני מקווה שהם יחליפו את סנדלי ה-IC הישנים שלי, שעוד גורפים מחמאות אבל מתחילים להתפרק. בנוסף, סיפרתי למוכרות במקום על המוקסינים החמודים שקניתי בלונדון (ונמכרים גם בחנות הזו) שלהם תפר פנימי מכאיב שמונע ממני לנעול אותם. הן אמרו לי שאוכל להביא אותם לתיקון באחד מהסניפים שלהם, ויתקנו לי אותם בחינם או תמורת תשלום סימלי. נשמע לי טוב.

לסיכום - המתחם, על החנויות שבו, מקסים בהווה ומבטיח לעתיד. בטוחתני שעוד אשרוץ בו הרבה.

מדד השרונה - הופה הופה!

12 תגובות:

  1. איזה כייף זה נשמע ונראה כל כך טוב!!! אני משוגעת על הנעליים שלהם המחיר מוצדק בהחלט הן מחזיקות מצויין אפילו אצל רוצחת נעליים סדרתית כמוני והעיצובים שלהם פשוט ללא תחרות עוד קצת והקרסוליים שלי יחזרו למקומם ואוכל שוב לשוטט ברחבי חנויות הנעליים

    השבמחק
  2. באמת סנדלים מצוינות, חבל ששוב מופקע איזור ביפו לטובת חנויות מופרכות שכלל לא קשורות לאיזור. ממש כמו שקורה בשוק הפשפשים.

    השבמחק
  3. תתחדשי לך! צלמי טוב את האדום אדום הזה. D-:
    אני גם בחיפוש נואש אחר סנדלים שיהלמו את הכפות בקיץ המזוויע (-: ובהחלט תיכננתי לקפצץ לי לשם בהזדמנות הראשונה.

    איזה מזל שאמרת שהתפר במוקסינים מכאיב עד כדי מניעת נעילה. חסכת לי סכום נכבד. כמעט ורכשתי אבל התפר הפריע לי במדידה בחנות )-:

    השבמחק
  4. אני חייבת ללכת לשם!
    כמה זה רחוק משוק הפשפשים? בכלל , יש כמה מקומות ביפו שאני מתכננת לבקר כבר חודשים.

    השבמחק
  5. בלי, אם את מכירה את סוזנה - זה במרחק 5-10 דקות הליכה משם. יש שם חניון צמוד (וגם קצת חניה חינם).

    בחורף, חן, הלכתי איתם עם גרביים, אבל עכשיו זה פשוט מוגזם. אני מקווה שהם באמת יוכלו לתקן את זה, כי נשמע שהמוכרת ידעה למה אני מתכוונת כשתארתי לה את הבעיה.

    סינית, האמת שזה מעיב על ההנאה - הידיעה שמנשייה הופקעה מתושביה.. אני מניחה שזה רק חלק קטן מהשכונה, והוא היה מאוכלס על ידי התחנה המוזנחת גם קודם. בכל מקרה, ה"שיכנוז" של המתחם משאיר טעם חמוץ משהו.

    השבמחק
  6. החנות הזו נראית כמו חנות ממתקים..חברה נהדרת.
    תתחדשי מותק! זוג ממש יפה..
    האמת היא שאני כבר ממתינה בקוצר רוח לפוסט המדובר 'נעלי העקב שלי ואני' כי שמתי לב שאת אכן נועלת שטוח רוב הזמן.

    השבמחק
  7. אה כן. יש לי כמה נעלי עקב, והן ממש יפות. ואני ממש לא מסוגלת ללכת איתן. אולי אני אכתוב אותו בחג :-)

    השבמחק
  8. תתחדשי, הסנדלים יפות ומיוחדות.
    עושה כיף, כל הצבעוניות הזאת. :)

    השבמחק
  9. תודה סנדי ויעל :-)

    האמת, שאני שוקלת להחליף אותם, משהו לא מסתדר לי. ואמא שלי שמה על זה את הגולל כשאמרה לי שזה ההפך מאלגנטי.

    השבמחק
  10. שאלה לי אלייך, לגבי התמונה הזו:http://2.bp.blogspot.com/_8v_Qgg695sM/S-8f_FhslmI/AAAAAAAABgo/ULgDib5RHAM/s1600/IMG_8870.JPG
    הזוג העליון מצד שמאל, האם ידוע לך אם הוא נמכר בגוונים נוספים בחנות,
    למשל בגוון הזה-http://passionforfashion3.blogspot.com/2010/05/baby-is-back-in-town.html
    לא הצלחתי לאתר את הגוון הזה אפילו באתר של IC

    השבמחק
  11. לובה, אני רואה אותו בפינה השמאלית העליונה פה http://1.bp.blogspot.com/_8v_Qgg695sM/S-8fP-Z8RXI/AAAAAAAABgg/fdWm4DftDEc/s1600/IMG_8861.jpg

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים