יום שישי, 14 באוקטובר 2011

אין אין אין חתונה בלי בלי בלי תמונה

בליל שלישי נסעתי לחתונה של חברים. זאת היתה הזדמנות מושלמת ללבוש סוף סוף את השמלה המושלמת שקניתי באסוס לפני כמה חודשים. בזכות הטואלט החמוד שלי, יכולתי להתאפר כמו שצריך לשם שינוי, והייתי מאד מרוצה מהתוצאה. לצערי, לא מצאתי את הנעלים שהתכוונתי לנעול איתה, שהיו נעלי עקב קטנות שחורות בסגנון פיפטיז שכזה ולכן נאלצתי ללכת עם הפלטפורמות האלה, שכמעט ונקעתי את הקרסול איתן על משטח החצץ בחניה של האירוע. אני חושבת שאני אזרוק אותן, אבל בינתים הן זרוקות במכונית שלי ומחכות לגזר דינן (מן הסתם נהגתי עם כפכפים ולא איתן). כשהגיע הזמן לרקוד, הורדתי אותן ורקדתי יחפה, כמו שצריך.

אני לובשת - שמלה מאסוס
נעלים מגזית (שנה שעברה)
עגילים ושרשרת מה. שטרן
לק Biscuit של Next

 
איפור - קרם לחות Hydra Zen Teinte של לנקום
פודרה Silky Loose של רימל
קונסילר Laura Mercier Secret Concealer
איילינר -  Mac Fluidline Eye Liner Gel בצבע Blitz& Glitz
מסקרה ריסים עליונים They're Real של בנפיט
מסקרה ריסים תחתונים Clinique Bottom Lash Mascara 
סומק Orgasm של נארס

אחרי שחזרתי הביתה באותו הלילה, צילמתי את התמונה הזו, והלכתי לישון מאושרת.


8 תגובות:

  1. השמלה אכן מקסימה, האיפור מושקע, בקיצור נראית נפלא!!

    השבמחק
  2. פשיייי איזה לוק!
    אני בעד להיפטר מהפלטפורמות האלה. הן יפות אבל מפחיד אותי רק להסתכל עליהן מבחינת פוטנציאל הנפילה מהן.

    האיפור בעיניים פרפקט. כנראה שאין כמו שידת איפור באמת.

    אבל החלק שבגללו הייתי חייבתחייבת חייבת להגיב הוא דווקא הסוף.
    אותה שינה מחיוכת עברה עליי כשעברתי ליד המאהל של מפשחת שליט והוא היה ריק, ובמקום מאהל עצוב בנו שם סוכה. איזו הקלה. לאושר אני אגיע כשאראה תמונה שלו מחובק בזרועות אמו ואביו.

    השבמחק
  3. השמלה אכן מהממת ומחמיאה אבל מבחינתי הנעליים קצת הרסו את ההופעה.... הן קצת גסות מדי ובאמת נראה לי שכדאי לך למצוא נעליים שטוחות בובותיות שיתאימו יותר ללוק של השמלה.
    ההצבעה שלי בעניין: לזרוק!

    השבמחק
  4. כן, הנעלים האלה הן אסון. וגם די מסוכנות. הלוואי שידעתי מה קרה לנעלים שהתכוונתי לנעול, כי אתמול סידרתי את הנעלים בארון והן לא פה.

    באלי - בנו שם סוכה? זה נהדר :-)

    השבמחק
  5. השמלה והנעליים...כל אחד מהפריטים מדהים בפני עצמו, אבל אני לא אוהבת אותם יחד. מקווה שהנעליים שיעלמו, יחזרו. הן עושות את זה לפעמים.
    איפור העיניים נראה שקסי במיוחד ;)

    השבמחק
  6. לצערי, נראה שהן אבדו לעולם. חררר.

    אכן שקסי היה. האמת שהייתי מסירה את נקודת החן הזו מעל העפעף, אבל אחרי שחוויתי הסרת נקודת חן אחת בפנים, חושבתני שמיציתי את הקטע לכל החיים.

    השבמחק
  7. 1. השמלה ללא ספק מושלמת.
    2. מניסיון מר - נעליים גרועות צריך לזרוק בלי רחמים, אפילו אם הן יפיהפיות, איכותיות ועלו פי שניים ממה שאני מוכנה לשלם בד"כ. בסוף המדרסים עלו פי כמה וכמה....

    ואם זה לא מובן - נעליים יכולות להיות איכותיות באופן כללי, ועדיין להיות אסון למישהי מסויימת.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים