יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

קנה שידה קבל טואלט

גבירותי ורבותי, אני גאה להציג את שידת הטואלט החדשה שלי שתקרא להלן, שידת הטואלט החדשה שלי. שידה כזו היתה ברשימת הקניות שלי לדירה החדשה, וחיפשתי במשך מספר שבועות עד שמצאתי אחת שתענה על הדרישות במלואן - לבנה, עד מטר רוחב ועולה פחות מאלף ש"ח. בדיוק כשעמדתי להישבר ולקנות באיקאה אחת שעולה 1300 ש"ל לא כולל הכיסא, מצאתי פרסומת בעיתון של יום שישי שהודיעה לי שיש מבצע בחנות הרמוניה לבית בנתניה על שידה + כסא ב-990 ש"ח במקום 1990 ש"ח (אתם לא מאמינים אילו מחירים דופקים לשידות האלה, ראיתי כאלה שעברו את ה-3000 ש"ח בחיפושיי). אז נסעתי, שילמתי עוד 170 על הובלה והרכבה ובא טואלט על ישראל.

מיקמתי אותה במטר הפנוי היחיד בבית, בחדר השינה. מאחר ואני בקטע מינימליסטי עכשיו (כן בטח) קישטתי את הקיר מעליה רק בכמה פרפרים לבנים שקניתי בסוהו (זה בא בחבילה של 26 פרפרים, כך שעוד הרבה מהם מחכים להיתלות ברחבי הבית).



על השידה הנחתי מראה מגדילה מסופי, כמה צנצנות זכוכית צבעוניות ובבושקה אחת, מנקה מברשות של Mac, את מברשות האיפור שלי באגרטל זכוכית מרובע קטן (אני צריכה לקנות נאגטס קטנים למילוי הצנצנת, כדי שהמברשות יעמדו כמו שצריך. אם מישהו יודע איפה מוכרים כאלה אני אשמח לשמוע) ופצ'ופצ'יקון של בראון שאיתו אני מסדרת גבות ועניינים כשאין לי חשק ללכת להיתלש.

בצנצנת הגדולה יש סיכות, קוקיות ופינצטות

לשידה יש שתי מגירות גמדיות ומגירה אחת רגילה. המגירות הגמדיות מתאימות לאוסף השפתונים הגמדי שלי.


ולמוצרי עור למיניהם כמו פודרה, קונסילר ו-highlighter.
 
המגירה הגדולה יותר שוכן שאר האיפור שלי - צלליות בקופסה הלבנה, סמקים וברונזר ומסקרות ועפרונות עינים בקופסאות הכתומות, מעגל ריסים של שו אמורה (חדש, הישן מת) ומחדד עפרונות עינים בקופסית המוזהבת ובתווך, שקיק הראשים החלופיים של הפצ'ופצ'יקון של בראון.


ואם כבר באיפור עסקינן, קניתי בלונדון את המסקרה המאריכה החדשה של בנפיט They're Real ומה אני אגיד לכם, היא מצוינת. היא מאריכה ולא מעמיסה יותר מדי על הריסים ועמדתי להתחתן איתה עד שניסיתי הבוקר את המסקרה שקיבלתי לבדיקה לפני כמה ימים, Volume Glamour Max של Bourjois, שמאריכה גם היא את הריסים אבל משאירה אותם דקיקים מבלי להעמיס חלקיק אחד יותר מדי. אני אוהבת את הריסים שלי ארוכים ודקים, מסקרות מעבות לא עושות לי את זה. במקרה זה, Bourjois מנצחים, אבל זה לא אומר שאני אזרוק את בנפיט. לא ולא.
המברשת של They're Real מעוגלת בקצה, בדומה למברשת העגולה של ג'יבנשי (ממנה לא התלהבתי מי יודע מה), ומאפשרת למרוח את החומר גם על השערות הקצרות או הקשות להגעה בקצוות הריסים וכולי. מאד נוח, אבל כאמור - יש מלכה חדשה בעיר.

ואם כבר ב-Bourjois עסקינן, קיבלתי עם המסקרה גם חמש צלליות לבדיקה. שתים מתוכן (הטורקיזית והסגולה) מסרתי הלאה, כי הן לא היו מפוגמנטות מספיק לטעמי וגם כי הצבעים לא ממש התאימו לי, אבל את המוצלחות מבין השלוש שמרתי לעצמי כמעשה מניאקית שחבלז.
וורדרדה 05, כסופה 25, ברונזה 54

עוד ביום שהגיעו אליי למשרד, מיהרתי לנסות את הכסופה היפהפיה ולמרות שלא היתה לי מברשת ומרחתי אותה עם האפליקטור הקטן שפיזר לי ניצנוצאז' על כל הפרצופאז', קיבלתי שפע מחמאות לאורך היום והיא החזיקה מעמד כמו גדולה שעות ארוכות עד שהגעתי הביתה. גם הוורדרדה-פודראית תשמש אותי הרבה בעתיד הקרוב. בקיצור, אני מרוצה.

אז מה למדנו מכל זה, אתם שואלים? שטואלט קטן יכול להפוך אישה גדולה למרוצה מאד. ולראייה, שמתי היום לראשונה בחיי, פודרה. הידד! ואם כבר אנחנו מדברים על נשים גדולות ומרוצות, אוצו רוצו להרשם לקבוצה שפתחתי בפייסבוק נשים גדולות יוצרות כח צרכני גדול. לא צריך להיות אישה או שמנה כדי להרשם, מספיק להאמין שלנשים שמנות מגיע לקנות בגדים בלי לעשות מזה ענין גדול. 200 חברים נרשמו תוך פחות משבוע, ואני רוצה לעבור את רף ה-400 עד שבת הבאה.

13 תגובות:

  1. וואוו תתחדשי שידה אני רוצה גם זה חלום ילדות שלי :0)

    השבמחק
  2. מצטרפת לאוקסנה:-) גם החלום שלי הוא שידה לבנה כזו שתתאים לאיפור (אבל אני מעדיפה טיפה גדולה יותר)
    כשאני אגור בדירה משלי אני מקווה שאקנה לי כזו:-P

    השבמחק
  3. שידה מהממת! אם היה לי מקום בבית זה בדיוק מה שהייתי קונה. אני חולמת על אחת כזאת (יום אחת, כשתהיה לי דירה משלי...). תתחדשי!

    השבמחק
  4. והיכן ניתן לרכוש את המסקרות המצוינות האלה כי אני לא מכירה את המותגים האלה מהסופרפארם המקומי....

    השבמחק
  5. שרונה, השידה מדהימה!!! תתחדשי.
    את יכולה לקנות נגטסים בחנות בת"א שנקראת ברוק במשולש הרחובות אלנבי, יפו העליה. החנות נמצאת על רח' יפו. יש קטנים וגדולים ויש בכל מיני צבעים.

    השבמחק
  6. לצנצנת את מחפשת מין אבנים קטנטנות כאלו? אני יודעת איפה יש. רוצה שאקנה לך בתמורה למיקרוסקופ?

    השבמחק
  7. השידה יפה מאוד, תתחדשי. החדר בכלל נראה כמו חדר של נסיכה מהאגדות.
    את יכולה לקנות אבנים קטנות לייצוב המברשות באיקאה.
    תסבירי בבקשה איך מסירים שיער עם מכשיר העינוי שיש לך, כי זו טכניקה שאני לא מכירה.

    השבמחק
  8. תתחדשי! :)
    הבבושקה פשוט מותק!

    השבמחק
  9. הטואלט מקסים כל כך! וגם נראה שהוא מספק מענה הולם ברמת האחסון.
    תתחדשי!

    השבמחק
  10. את המסקרה של בנפיט ניתן היה לקנות באסוס, אבל עכשיו אני לא מוצאת אותה שם. אולי היא חסרה זמנית? בכל מקרה, בנפיט שולחים לישראל ככל הידוע לי.

    את האיפור של Bourjois אמורים להיות מסוגלים לקנות (עם מבצעים) במשביר, בניו פארם וסופר פארם, אבל אני לא ראיתי אותם עדין בחנות. אם מי מכם ראה, נא ספר לחבר'ה.

    בנוגע לאגרטלון המברשות, אני רוצה משהו שקוף וקטן, בסגנון הזה

    השבמחק
  11. את המוצרים של Bourjois ניתן למצוא בסניף סופרפארם במרכז יכין בפתח תקווה, אם את במקרה באזור. אני קניתי מייקאפ מוס שלהם ואני מאוד מרוצה ממנו.

    שרונה, לא ראיתי כאלו קטנים שקופים, רק צבעוניים אבל אם אני אראה אני אחשוב עלייך.

    השבמחק
  12. תתחדשי על הדירה והשידה!

    לגבי העיגולים השקופים באגרטל - אני קניתי כאלו במשתלה מקומית (משתמשים בזה לייצב את במבוקי המזל למיניהם)
    מזמן מזמן גם היה בהילולה בקריית שאול (אבל הם מחליפים כל הזמן את הפיצפקס, אז שווה לבדוק טלפונית קודם)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים