יום שלישי, 4 באוקטובר 2011

Big Hair

כשהייתי בלונדון, קניתי לי את Babyliss Big Hair Hot Air Brush עליה קראתי הרבה בבלוגים מחול.  מדובר במברשת מסתובבת המוציאה אויר חם (או קר) תוך כדי סיבוב, כך שלמעשה, היא עושה את שתי הפעולות הנדרשות לפן חלק - הברשה במברשת עגולה וייבוש במקביל (דבר שאני פשוט לא מסוגלת לעשות). היא עלתה לי 46 ליסט (כ-264 ש"ח) ב-Boots ומתאימה לשימוש במתח החשמל בישראל, עם מתאם לשקע האנגלי. כשהתלבטתי אם לקנות אותה או את אחד הדגמים המתחרים הזולים יותר, הסבירו לי בחנות שזה הדגם היחיד שמסתובב לשני הכיוונים (כלומר אפשר להחליף אותו בין יד ימין ליד שמאל, וכיוון הסיבוב ישתנה בהתאמה) ולכן לקחתי אותו. הוא מחליק את השיער ובשימוש מסוים, גם בונה נפח רב (למי שצריך).

החלטתי לתעד את הניסוי הראשון שלי איתו. ראשית, תמונה של השיער שלי ביום רגיל (נקי, סבוך וגלי).

ועכשיו לעבודה!

שלב 1. חופפים ראש וסופגים את המים עם מגבת.

שלב 2. מסתרקים היטב כדי לפתוח את כל הקשרים, כדי שהמברשת תעבור בשיער בלי להסתבך בו.


שלב 3. מפרידים את השיער שבכתר הראש משאר השיער, ואוספים אותו למעלה עם קליפס שלא יפריע בזמן שאנחנו מחליקים את שכבת השיער הראשונה.


שלב 4. עוברים קווצה קווצה (המברשת גדולה ולכן אפשר לעבוד בקווצות גדולות) ומסובבים בכיוון הנגדי. חוזרים על הפעולה כמה פעמים ואז נותנים למברשת להתגלגל בחזרה לכיוון הקרקפת ונותנים לה לנוח שם כמה שניות, כך שהיא מתפקדת כרול חם גדול. המברשת, אגב, נוחה לאחיזה למרות שהיא גדולה.

שלב 5. ממשיכים ככה מסביב לראש. כשמסיימים את כל השיער הפזור, משחררים את הקליפס וחוזרים על הפעולה עם השכבה החיצונית של השיער. אם רוצים, אפשר ליצור גל חיצוני או פנימי עם המברשת. אני לא אוהבת דברים כאלה.

וזהו. התהליך כולו לקח כמעט רבע שעה, ודורש סבלנות (והיד מתעייפת אחרי כמה זמן, אבל בזכות הסיבוב לשני הכיוונים שלו, אפשר להחליף ידיים מתי שרוצים ופשוט מסובבים לכיוון ההפוך. זה פשוט בהרבה משזה נשמע).

מאחר והמכשיר מיועד לנשים עם שיער דק משלי, הוא מאפשר לבנות נפח רב בשיער אם רוצים. אם תתנו לו להחזיק את השיער שניה או שתים בניגוד לכיוון צמיחת השערה לפני שתחליקו את הקווצה עליה אתם עובדים, הוא ייצור זווית קטנה ליד השורש שתגרום לשיער להראות נפוח פי שתים. טעות גדולה במקרה שלי..


 התוצאה - כאילו יצאתי ממספרה.


לסיכום מסקנותיי מהניסוי, זה לוקח זמן וזה מעייף קצת, אבל זה מאפשר לי לעשות משהו שלא הייתי יכולה לעשות עם פן ומברשת. להבדיל ממחליקים קרמיים, עובדים פה עם קבוצות גדולות, מה שמקצר את משך הפעולה, והשיער נראה הרבה יותר מלא חיים. מחליק קרמי מתאים יותר להחלקת שיער מסיבית ושטוחה יותר (או לתלתול, שזה כבר סיפור אחר). אקיצר, אני לא אשתמש בו מדי חפיפה, אבל הוא בהחלט מוצלח ואני שמחה שקניתי אותו.

10 תגובות:

  1. זה אמנם עשוי להישמע מוזר אבל אני דווקא אהבתי את התמונה הראשונה יותר מכולן והייתי משוכנעת שבה השיער מופיע לאחר עיבוד, עד שגיליתי שזה בעצם השיער הטבעי שלך.

    מה שמצחיק זה שבארה"ב יש המון בחורות שמנסות להשיג את המראה הטבעי שלך, א-לה Beach waves. בתור מישהי שהייתה מכורת החלקות לאורך כל תקופת הנעורים שלה, אני מודה שהמראה הטבעי והנינוח פתאום קורץ לי הרבה יותר-

    http://www.youtube.com/watch?v=IzXWIf-RGVk

    בקיצור, תישארי יפה כמו שאת :)

    השבמחק
  2. אכן נראה כאילו יצאת ממספרה. יפה לך מאוד! תתחדשי :)

    השבמחק
  3. תודה רבה!

    לובה, אני מאד מרוצה מהשיער הטבעי שלי. אבל את יודעת איך זה - לפעמים בא לעשות משהו אחר. אני מתקשה להאמין שהמכשיר הזה יראה אותי יותר מפעם בחודשיים.

    השבמחק
  4. השיער שלך יפה גם ככה וגם ככה, ובאופן מגניב למדי מחמיא לך פזור לא משנה מה את עושה איתו...

    עדי

    השבמחק
  5. בדיוק על זה דיברנו, לא?
    איזה יופי!!!
    חייבת להסכים עם לובה, התמונה הראשונה פשוט יפיפיה! השיער שלך ממש מרשים כמו שהו.
    מצד שני, התוצאה הסופית גם כן מרשימה לא פחות.
    האם בעקבות זה נוכל לראות אותך עם שיער פזור ובתסרוקות מתוחכמות יותר מאשר קוקו? אני מקווה מאוד שכן, תתחדשי!

    נ.ב
    הקישור לקבוצה עדיין לא עובד ולא מצאתי אותה בפייס :-(

    השבמחק
  6. מה אני אעשה, לא נוח לי עם שיער פזור. אני מתייחסת אליו כמו לילדים בעידן הויקטוריאני - הוא צריך להראות אבל אסור לו להשמע (או משהו).

    שני הלינקים לא עובדים? לי הם עובדים לעזעזל. חפשי בפייסבוק "נשים מלאות".

    הלינק הזה כן עובד?

    השבמחק
  7. נופ... גם הקישור הזה לא עובד...
    ולא מצאתי לא תחת מידות גדולות ולא תחת נשים מלאות ולא בכלל :-(
    שם מלא בבקשה!

    השבמחק
  8. עושה רושם שזה בדיוק מה שאני צריכה!
    נראה לי שיש לנו פחות או יותר את אותו השיער (כן, גם אני מתולתלת), ואני כבר מזמן התאיישתי מלעשות לעצמי פן, אז אני הולכת לעשות במספרה ומשלמת על זה הרבה כסף. לאחרונה קניתי בייביליס תלתלים, אז בחצי שעה אני מצליחה לסדר את השיער למצב גלי מסודר יחסית, אבל עדיין מעדיפה אותו יותר חלק. עשית לי חשק למכשיר כזה!

    השבמחק
  9. קודם כל, השיער הטבעי נראה נפלא.
    הייתי מוסיפה ספריי בתמונה האחרונה. התוצאה ממש מוצלחת.
    מה לגבי השיער עצמו? את מרגישה שהשיער פחות נשרף מפן או מחליק?

    השבמחק
  10. דורית - חפשי נשים גדולות יוצרות כח צרכני גדול

    שרונית - בדיוק דיברתי עם חברה שסיפרה שאמא שלה קראה את הרשומה וציוותה עליה לקנות לה מכשיר כזה אונליין. מענין כמה זה יעלה לה..

    דנרה - השיער לא מרגיש שרוף בכלל, אפילו לא יבשושי. רעיון טוב לשים ספריי. שלי שוחרר מהמחסן ושב לזרועותיי בדיוק היום ;-)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים