יום רביעי, 26 באוקטובר 2011

מה לבשתי השבוע

 אני יודעת אני יודעת, הבטחתי לסדר את החצובה וטרם עשיתי זאת. אני חלאה מכומנת. ובכל זאת, השבוע היו כמה תלבושות ואביזרים נחמדים שכדאי לדווח (!!) עליהם. הנה הם, בפינה לשיפוטכם.

מה לבשתי להחלפת הבגדים של פורום אופנה מלאה בתפוז (כן זה נכון, חזרתי לפעילות מאד מאד חלקית שם):

שמלה מאיביי
גופיה מטופ שופ
שרשרת מ-N2

תלבושת לעבודה ליום שני - היא לא ממש מרגשת, אני מודה, אבל השרשרת! אלוהים השרשרת! השרשרת היא רפרודוקציה של שרשרת שעיצב קרלו גיליאנו (מעצב התכשיטים של המלכה ויקטוריה, בין השאר) בסביבות 1865. היא מתארת את אל הנהר אכילוס, שמופיע לרב ביצירות עתיקות כמסיכה מזוקנת. בסדרת אכילוס המקורית היו גם צמיד וחפתים תואמים מזהב, כמובן. קניתי אותה בנסיעה האחרונה ללונדון, בחנות של מוזיאון ויקטוריה ואלברט.

שרשרת - V&A
מכנסים - Marks & Spencer
גופיות - Next, טופשופ
נעלים - פריימארק
ילקוט - מאיה שובל, מרזילי

ביום שלישי הייתי נורא עצובה (פרטים בקרוב) והחלטתי שחשוב שאתלבש יפה כדי להתעודד קצת.  זה מה שלבשתי לעבודה:

מכנסים וחגורה - Asos Curve
חולצה - דורותי פרקינס
כפכפים - גאפ (כן, עדין כואבת לי הרגל)
ילקוט - מאיה שובל
עגילים - דריוס מרזילי

בערב היתה מסיבת הפתיחה של שבוע האופנה בחולון, עם זאק פוזן ושאר ירקות. התמונה מטושטשת משהו, אבל רציתי שתראו את השמלה. קיבלתי עליה המון מחמאות, אבל גם אם לא הייתי אני עדין מאוהבת בה עד מעל הראש.

שמלה - אנתרופולוג'י
נעלים - גזית
עגילים - רזילי

והיום לעבודה, לבשתי משהו קליל ובהיר עם טוויסט. אלה מכנסי השלושת-רבעי היחידים שיש לי. הם בני עשר בערך והם מהדורה מוגבלת של נעמה חסין. לבשתי אותם ואז נמאס לי מהם ונתתי אותם לאמא, ואז היא לבשה אותם עד שנמאס לה והחזירה לי וככה אני חוזרת אליהם פעם בכמה שנים מאז שיש לי אותם. למרבה הפלא, הם התאימו לי כששקלתי 90 קילו וגם עכשיו, כשאני שוקלת 20 קילו יותר. אני לא מתלוננת!

גופיות - טופשופ
מכנסים - טובהל'ס (ישנים)
כפכפים - גאפ
שרשרת - N2

זה הכל לעת עתה. אני עייפה ומדוכדכת אבל אני חושבת שמצאתי פתרון לבעיה שמטרידה אותי, אז אפשר ללכת לישון באופטימיות זהירה. לילה טוב!

7 תגובות:

  1. הי שרונה, קראתי בימים האחרונים את כל הבלוג לאחר שגיליתי את "דורותי פרקינס" בשרונים ורציתי לראות מה כתבו על החנות. אני חולקת איתך מידה, מבנה גוף ונראה לי שגם חנוניות מגניבה, כך שממש הזדהיתי וגם קיבלתי המון השראה!

    השבמחק
  2. השמלה משבוע האופנה עם הנעליים!!! וואו! לא רגילה לראות אותך ככה וזה נראה נפלא! אהבתי גם את האאוטיפיט הראשון!

    השבמחק
  3. תודה לך קיטי! אני מאד אוהבת ללבוש את השמלה הזו. לא רואים את זה בתמונה, אבל הגב שלה כולו קרעים וחוטים, משגע.

    תודה אלינקה :-)

    השבמחק
  4. אני לא נוטה להשתמש במושג הזה, אבל את נראית כוסית על בשמלה מאנתרופולוג'י. נראה לי שזה הלוק והפוזה הכי מהממים שראיתי עליך! אולי חוץ מהשמלה האדומה עם הנק' הלבנות שאני ממש אוהבת : )
    שובל.

    השבמחק
  5. כל התלבושות חמודות להפליא ואני מקווה שעודדו את רוחך!
    לפי התמונות, הורוד החיוור יפה לך יותר משאר החיוורים ובמיוחד יותר מאשר אפור בחולצות.

    רק בתמונה משבוע האופנה ראיתי שעדיין לא זרקת את הפלטפורמות המכשילות...

    השבמחק
  6. אז לא נפטרת מהפלטפורמות בינתיים , אה ??? אני ממש בעדן , הייתי בשוק כשאיימת בזריקתן :) את נראית נפלא בלבוש המסיבות וגם בתלבושת השחורה :) גם אני חלוקת איתך מבנה גוף ומשקל דומים אך מתלבשת שונה , ודווקא שמחה ממש לראות סגנונות אחרים ולקבל השראה ממך , וגם מידע חשוב ועדכני . אני בעדך :) המשיכי לעדכננו , ההדיוטות

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים