יום שלישי, 18 באוקטובר 2011

מיני תשוויץ ובלה

בוקר טוב עולם, מה שלום כולם? אני מתנהלת על כל כך מעט שעות שינה בימים האחרונים שמוטב לי שאכתוב כמה שפחות. בואו נראה אם אשאר עירה עד סוף הרשומה!

סוף רשומה בתשוויץ תחילה. הייתי בקניון שרונים בשבוע שעבר, עם חברתי היפה ש. (חשוב מאד להסתובב עם נשים יפות, זה מעלה את ערכך בשוק ומתרגל את שריר הפרגון). נכנסנו לכל מיני חנויות, ובעיקר לדורותי פרקינס שם היא רכשה לה חצאית ג'ינס שווה במידה 18 בחמישים ש"ח (סוף סוף עונה) ואני רכשתי לי חצאית מנומרת  במידה 20 בחמישים ש"ח גם כן, וחולצה שחורה ונחמדה שעלתה כ-140 ש"ח (מהעונה הנוכחית). כשיצאנו משם, נתקלתי בדוכן של אורנה לאלו, ומאחר וטרם עשיתי את זריקת חיסון הלאלו החורפית שלי, קניתי את השרשרת הבאה עם ינשופית אפטית.


את החולצה מיהרתי ללבוש. היא כל כך נוחה ונעימה (50% כותנה 50% ויסקוזה) ולדעתי, הגזרה מאד מחמיאה לי. לבשתי את התלבושת הבאה לערב עמוס בילויים אחרי העבודה, וקיבלתי שלל מחמאות על כמה נפלא אני נראית וכמה רזיתי. חנפנים, תמשיכו! אם אמצא כח לגרור את עצמי שוב להוד השרון, אקנה לי עוד חולצות כאלה ללא ספק (ראיתי רק אחת בגזרה זהה, עם פסים, שלא ממש מצאה חן בעייני אבל אני מנחשת שהם יקבלו עוד בתקופה הקרובה, כי יש לי חולצה דומה שקניתי בלונדון בשנה שעברה). מאחר והמכנסים אפורים והחולצה שחורה, ציוותתי אותם לעגילים היפהפים האלה שקניתי ברזילי לפני זמן מה.

אני לובשת - חולצה מדורותי פרקינס
ג'ינס ממרקס אנד ספנסר (לונדון)
כפכפים מגאפ
עגילים של קובי פרץ מרזילי
תיק של כיסים
הליפסטיק האהוב עליי בעולם - סנטריפוקסיה של Lime Crime

אני כל כך מרוצה מהתלבושת הזאת, פשוטה ככל שתהיה, שאני חושבת שאלבש אותה לראיון בטלויזיה (על הקמפיין לייבוא מידות גדולות) בשבוע הבא.

פרט לכך, כמה תשדירי שרות לקוראי השבלוג -
  • לקראת סגירת החנות בימים הקרובים, יש מכירת חיסול מטורפת על כל תכולת סניף המשביר לצרכן בקניון רמת אביב. עברתי שם במקרה אתמול בערב, ואת כל האיפור והטיפוח כבר בזזו משם מוקדם יותר, אבל יש שם מבצעים שווים ביותר (1+1 על כלי המיטה והמגבות, 40%-60% הנחה על הבשמים, 80% על תכשיטי יהלומים ועוד). ראיתי שם עגילי כוכב ארוכים, דומים בצורה חשודה לאלה של שטרן שעולים כמה אלפים בודדים במקום העשרים ומשהו הרגיל שלהם.
  • באפריל יש מבצע של 40% הנחה על מוצרי היוקרה (לא כולל שאנל, כמובן). קניתי Touche Éclatב-140₪ במקום 240₪. הנוכחי שלי עוד לא מת לגמרי, אבל מאחר וזה יקרה בקרוב וזה מחיר נמוך משמעותית מבדיוטי פרי, לא ממש היתה פה התלבטות. 
זהו לעת עתה. אני אמשיך לחכות לטכנאי של הכבלים ולגלעד שליט (בואו ננחש מי יגיע קודם) ולנשנש כרובית בטחינה לימונית, ואתם - שיהיה לכם יום יפה וטוב, אינשאללה.בנוגע אליי, חרר.... פשש....

6 תגובות:

  1. הטוש אקלה עולה בסביבות ה 40 דולר בדיוטי פרי (כמעט בטוחה כי קניתי אחד כזה לפני חודשיים), אז זה יוצא אותו הדבר. אם את לא טסה בקרוב, אז בהחלט שווה :)

    העגילים הצהובים ממש ממש יפים, אוף... תמיד כשאני רואה עגילים יפים אני מתחרטת על זה שאני לא עושה חורים באוזניים.

    השבמחק
  2. 1. הינשופית מופלאה ובכלל לא אפאטית. היא דווקא נראה לי נוטרת את הכרמים מפני עכברים.
    http://kodesh.snunit.k12.il/i/t/t3001.htm#6
    אני ממש רוצה גם, במיוחד שהצבע יבלוט מספיק גם על העור הלבן שלי.

    2. חולצה מרזה זה מעולה ליציאה, אבל בטלוויזיה מצטלמים בישיבה. נראה לי ששידת הטואלט החדשה היא מקום טוב למדידות :) אולי בכל זאת עדיף משהו צבעוני עם מחשוף גדול ;)

    השבמחק
  3. תעשי לי ולאנושות טובה ושלא תעיזי ללכת לשום מקום ובטח ובטח לא לראיון בטלויזיה עם כפכפים, גאפ או שוק בצאצל, עם כפכפים, עושים ספונג'ה או הולכים לים. לכל מקום אחר, לא ראוי!
    ולמרות שהתלבושת הנל היא מוצלחת למדי, יש לך אווטפיטים הרבה יותר מוצלחים לראיון טלויזיוני. ההופעה הנ"ל היא פשוט קאז'וואל יותר מידי.

    אגב, לגבי הקבוצה בפייס, כנראה שהבעיה היא שהגדרת אותה לישראלים בלבד והיא חסומה לשמנות מהתפוצות (חבל...)

    השבמחק
  4. תתחדשי! הדברים נראים יפים מאוד, ונראה לי גם שישתלבו יפה שלושתם יחד.

    חייבת להגיד משהו לגבי אורנה לאלו- אין, פשוט אי אפשר להעביר את היופי של התכשיטים שלה בתמונות. אני זוכרת שבפוסטים הקודמים שלך כשפרסמת דברים שלה לא הבנתי מה הבאאז סביב חתיכות הפלסטיק הצבעוני. אבל כשנכנסתי לחנות- וואו! כמו ילדה בחנות ממתקים. השקיפות והצבע של החומר פשוט לא עוברים בתמונות. ממליצה לכולן ללכת לחנות ולהתרשם (רק תכינו את האשראי).
    אני, ד"א, קניתי לי בחג את אלו http://il.lalo-treasures.com/173340 (גם אני רוצה להשוויץ! :)

    השבמחק
  5. שרונה - זה עדין מחיר טוב, אז אני מרוצה. אני עשיתי חורים בגיל 25 כזה, וחברה שלי עשתה אתמול והיא מבוגרת ממני בכמה חודשים טובים - אז אף פעם לא מאוחר מדי :-)

    דורית - אם לך היתה חבורה כמו שלי יש בשבועות האחרונים על גב כף הרגל, גם את היית הולכת עם כפכפים :-(

    אני אספר על הראיון כשזה יהיה סופי!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים