יום חמישי, 6 באוקטובר 2011

מה לבשתי היום ומה אני מקווה שנוכל כולנו ללבוש מחר

הקבוצה שהקמתי בפייסבוק במטרה להתאגד בקריאה ליבואני רשתות אופנה שונות להביא לארץ את כל טווח המידות שהרשת המקורית מייצרת, נשים גדולות יוצרות כח צרכני גדול, תופסת תאוצה. תוך יומיים מהקמתה כבר הצטרפו אליה 140 חברים! חלק מהחברים מנסים ללחוץ לפעול כבר עכשיו אבל זו לא המטרה. הנקודות שהייתי רוצה להבהיר הן:
  • כח צוברים בכמויות. המטרה שלי היא לפנות ליבואנים הרלבנטיים כשיהיו בקבוצה אלפי חברים ולא מאות. המטרה ששמתי לי היא להגיע ל-5000 חברים, כדי שלא יוכלו להתעלם מאתנו. אז אנא, עזרו לי לגייס חברים לקבוצה. טפטוף של תלונות קיים כבר עכשיו, ולא זו המטרה פה. המטרה היא להפגיז את היבואנים הרלבנטים ואת התקשורת כך שהם לא ידעו מאיפה זה נפל עליהם.
  • הקבוצה מיועדת לכל מי שתומך במטרה ולא לנשים מלאות או שמנות בלבד. אני קוראת לכל מי שיש לו חברים, קרובי משפחה או מכרים עגולים במידה זו או אחרת להצטרף - גברים, נשים, כוסיות במידה 38, טרנסג'נדרים, יצורים מהמאדים, חובזיות, חובבי טחינה ושונאי טחינה. אנא הצטרפו לקבוצה כדי שנצבור כח!
  • ההתעלמות של היבואנים מפלח השוק של הנשים המלאות ומעלה היא אפלייה ברורה. מאחר ואנשי עסקים אוהבים כסף, ולנשים שמנות יש כסף בדיוק כמו לנשים רזות, לא נותר אלא להסיק שאנשי העסקים הרלבנטים מתייחסים לנשים שמנות כאילו היו פגועות מוחין ומכאן, נטולות כח כלכלי ומכאן - לא ראויות להתייחסות.

    בגדול, כח הקניה של הנשים השמנות מתחלק לשלוש - אלה שהגיעו לשפל רגשי שכזה שהן מסתפקות במה שנותנים להן, אלה שקונות בחול או אונליין ואלה שמוצאות פתרונות יצירתיים עם מה שיש (חנויות יד שניה ווינטג', שימוש יצירתי בבגדים שמיועדים למידות קטנות, מציאות משווקים ועוד).המשותף לשלוש הקבוצות - שהן לא יכולות לקנות בגדים במידתן ברשתות האופנה הגדולות בישראל.

    מה שאני אומרת הוא זה - אנחנו שמנות, אנחנו לא מתות. יש לנו כח אדיר ואנחנו לא משתמשות בו, אם בגלל בושה ואם בגלל האויב הגדול של המין הנשי בכללותו, אותו נהוג לכנות לא נעים לי. לא נעים לכן לעשות רעש ולמשוך תשומת לב לעצמכן? וללבוש שקי גופות סינטטיים עם נצנצים כן נעים לכן? המטרה היא אחת - שנוכל לקנות בשקט, בלי ענין גדול, בלי שמוכרים יתנו לנו עזרה מיוחדת, בלי שנצטרך לבקש בשקט מידות מהמחסן, פשוט להכנס לחנות כאילו היינו סתם אדם מן השורה ולקנות לעצמנו בגד רגיל לגמרי.
  • יתכן שבעתיד נפעל גם בשוק היצרנים המקומי, אבל כרגע הנקודה היא אחת - בארץ פעילות רשתות שמייצרות מידות גדולות (לצורך הענין, 44 ומעלה) אבל יבואני האופנה מביאים לארץ, מסיבה שרק הם מבינים, רק פריטים עד מידה 44. אנחנו רוצים שמה שקיים ברשת יהיה זמין בישראל, זה הכל לעת עתה.
אז אני מבקשת, שוב, את תמיכתכם. כתבו על הקבוצה בבלוג שלכם, בפייסבוק, בטוויטר. ספרו לחבריכם בתקשורת. אם אתם רוצים לשים כפתור בבלוג או באתר שלכם, כתבו לי ואני אשלח לכם אחד (מה שמזכיר לי, אם מישהו רוצה להתנדב לעצב לנו לוגו נחמד זה יהיה מעולה. הציפור העצבנית מתאימה מאד לטעמי, אבל היא לא מקורית). זהו בנושא זה לעת עתה.

הלאה! האמת שלא לבשתי את זה היום אלא לפני כמה ימים, אבל בואו לא נתקטנן. השבוע היתה הצגת הבכורה של שרשרת הזאב הרע שבלע את כיפה אדומה וסבתא שקניתי ב-N2 בלונדון. אוי כמה שהיא יפה. אפילו הגברים במשרד התלהבו ממנה וזה אומר הרבה, ואפילו קצת מדאיג.

אני לובשת שמלה מפריימרק ושרשרת מ-N2

חוץ מזה, ראיתי לנכון לעדכנכם, חתיכים, שהמוקסינים החמודים מפריימרק שווים בדיוק מה שהם עלו לי. הלכתי איתם שלוש פעמים עד כה, והם נראים כאילו אני טוחנת עליהן יותר משנה. זה לא אומר שאני זורקת אותם, אבל רציתי לציין זאת בפני אלה שחושקים לקנות להם זוג או ארבעה.

4 תגובות:

  1. כתבת רק על השרשרת שלך אבל השמלה שלך הרבה יותר מקסימה בעיניי. מאיפה היא?

    השבמחק
  2. הא, נחתך לי (תיקנתי את זה עכשיו). היא מפריימרק בלונדון :)

    השבמחק
  3. אולי זה משהו אישי נגדי, אבל אני עדיין לא מצליחה להכנס לקבוצה או למצוא אותה או כל דבר אחר:-(

    אגב, יכול להיות שעלית כאן על סטארט-אפ והדבר הנכון לעשות יהיה לקבל מהרשתות הגדולות (אלו "שמחרימות" אותנו) זכיינות למכור ממידה X ומעלה ולפתוח חנות שמוכרת רק מידות גדולות.

    השבמחק
  4. היי שרונה,

    כל הכבוד על היוזמה!
    הצטרפתי לדף שלך בפייס ום הצעתי לך שם: צדק אופנתי - כי גם לנשים גדולות מגיע לקנות".

    בהצלחה!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים