יום שני, 3 באוקטובר 2011

העם דורש צדק אופנתי! העם דורש צדק אופנתי!

בהמשך לדיווח שלי כאן בשבלוג באוגוסט, התלונות ממשיכות לזרום על כך ש-H&M הפסיקו לייבא לארץ את קו המידות הגדולות BIB. תהיתי אם שווה להקים איזו קבוצת לחץ בפייסבוק שתקרא להביא לארץ את הקולקציה בשלמותה ולכל הסניפים. אבל, למה להסתפק ב-H&M בלבד כשלפי מה שכתוב פה גם Forever21 הישראלית לא תייבא את קו המידות הגדולות הפופולרי ביותר של הרשת? ולמה לא מביאים לארץ פריטי XXL של זארה? ולמה הפסיקו לייבא לארץ מידה 16 של טופשופ? הגיע הזמן שנקרא בקול רם ליבואנים ומנהלי הרשתות הללו ונגיד להם שאנחנו פה, ואנחנו צרכניות ואנחנו דורשות שיתנו לנו את השירותים להם אנחנו זקוקות, ולא.. ולא מה בעצם? נחרים אותם אנחנו ואחיותינו הרזות? נדבר על זה בתקשורת בלי להתבייש? מה שלא יהיה, רק שלא נבכה על זה לתוך הכר. והרבה יותר קל להיות גאה בעצמך כשאת חלק מקבוצה.

אז למרות שיש לי פחות זמן פנוי משיש לי מקום פנוי במכנס מידה 46 מקסטרו, החלטתי לפתוח את הקבוצה ולראות מה קורה. אם היא תצבור תאוצה אני אשקיע אנרגיה בלקדם אותה, ואם לא - אז לא. אני, כידוע, ממילא קונה את הבגדים שלי בזול באינטרנט או בחול ואני אמשיך לעשות זאת כנראה כל עוד אני שמנה.


רוצים להיות מעורבים? לספר לחבר'ה? להעלות רעיון לפעולות? בואו נדבר על זה ואל תשכחו, להצטרף לקבוצה בהמוניכם.קדימה שמנמנות, אחריי! למחפשים ידנית, הקבוצה נקראת נשים גדולות יוצרות כח צרכני גדול.


3 תגובות:

  1. The FB link is not working... What is the group name?

    השבמחק
  2. הידד!

    מוזר, אצלי שני הלינקים עובדים (היה אחד לא תקין שתיקנתי מוקדם יותר). בכל מקרה אני חושבת שתמצאי אותה אם תחפשי קבוצה עם המילים מידות גדולות

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים