יום רביעי, 8 בדצמבר 2010

שמנמנות בסילבסטר

מנהג הוא, בעדות היהודים, לחגוג עם הכנס השנה הנוצרית החדשה בריקודים, שתיה ונשיקות עד דלא ידע. מאחר ויהודים אנו, גם אם שמנמנים, חובה עלינו לעטות את מיטב מחלצותינו ולהצטרף לחגיגה. אך מה זה שאני שומעת? יבבות יגון מגיעות לאוזניי. מה לך, קוראת שמנה ונחמדה, שתליטי פניך בידיך? אין לך מה ללבוש לחגיגות הסילבסטר? אל חשש שמנמונת אהובה, מחי דמעותיך כי אני פה בשבילך!

הנה לפניכם כמה אפשרויות נחמדות במיוחד לשמלת סילבסטר שתלבב את ליבכן ולב האוהבים אתכן. השתדלתי לגוון בסגנונות ובצבעים.

לנועזות וארוכות הרגלים  - שמלה אסימטרית משגעת של Asos Curve. לדעתי, היא תתאים לגבוהות בלבד, כי נשים קצרות מותן ורגלים עלולות להראות בה שמנגוצות משהו, ואת זה אף אחד לא רוצה. מגיעה עד מידה 54 ישראלית ומחירה 112$. שימו לב שאסוס מציעים משלוח בינלאומי חינם (מבצע שיחסוך לכם 17$) אך הוא עשוי להסתיים בכל יום בלי התרעה מוקדמת.


לבעלות חזה קטן - שמלה סקסית של Stylle 369 שתחמיא, לדעתי, לבעלות חזה קטן ואגן רחב. כתפיות יפות ורחבות יסתירו בנוחיות את החזיה והמחשוף נראה פשוט מקסים. קיימת עד מידה 56 ישראלית ומחירה 50 פאונד.


לחובבות הניצנוצאז' - שמלת ניצנוצאז' כחולה של Asos Curve. בגזרה מחמיאה ומכסת זרועות מחד ומחשוף גב יפה מאידך. מגיעה עד מידה 24 ומחירה 146.54$.


לבעלות זרועות בעייתיות - שמלה אדומה של Style 369. סקסית בעלת נוכחות מחד, ונוחה ומכסה זרועות מאידך. קיימת עד מידה 54 ישראלית ומחירה 40 פאונד.


לרקדניות שבחבורה - שמלת צ'ארלסון מקסימה של Asos Curve. קלאסית, קצרה ונוחת מחשוף מקדימה, ארוכה וסופר סקסית מאחורה (איזה מחשוף יפה!). קיימת עד מידה 54 ומחירה 79.30$.


להריוניות - שמלת שסע שחורה משיפון של Asos. מתאימה לנשים ארוכות רגלים שרוצות להראות סקסיות גם בתקופת ההריון. תראה נפלא עם נעלי עקב ועגילים ארוכים ונוצצים. המלצתי - התעלמו מהתמונה ואספו את השיער גבוה, זה יראה טוב בהרבה.


לצעירות - חצאית פרחונית בבורדו וורוד וחולצה שחורה אסימטרית של נעמה חסין לטובהל'ס. תלבושת מגניבה ולא מחייבת, שגם תסתיר זרועות ותסייע לעיצוב מותניים צרים (אנחנו בעד). לא מדדתי אותה, אבל הבגדים של נעמה מגיעים לרב עד מידה 48.


לאוהבות המקסי - שמלת מקסי של יוסף בתכלת וכסף (לא רואים את זה בתמונה, אבל הכתפיות והרצועה מתחת לחזה כסופות ומנצנצות קלות). השמלות של יוסף הן one size ברובן, ותתפלאו כמה אפשרויות תמצאו בחנויות שלו למידות בסביבות החמישים. נסו להתעלם מכמה שאני עייפה וחיוורת בתמונה והתרכזו בכמה שהשמלה מתנפנפת וחגיגית.


האפשרויות רבות, והזמן קצר. אני עצמי מאורגנת כבר עם שמלה מקסימה (מבטיחה לצלם) וכל מה שחסר לי זה את מי לנשק בחצות. אם יש לכם המלצות, הגיבו כאן למטה. אני מבטיחה להזמין לחתונה את השדכן הזוכה פלוס פטור מהמחאה. שנה טובה לכולם!

11 תגובות:

  1. אמא שלי תמיד אמרה שאהבה לא מחפשים, אהבה מוצאים. וצדקה. בדיוק כשהפסקתי לחפש מצאתי את שאהבה נפשי.
    אז אני אומרת שתלבשי את השמלה הכי יפה בארון המשובח שלך, איפור ותסרוקת, ולכי למסיבה הכי שווה בעיר.
    אם יהיה שם גבר ראוי שגם מבין משהו מהחיים שלו - הוא כבר ינשק אותך... :)

    מקווה שאת מרגישה טוב יותר!!!

    השבמחק
  2. עזבי אותך להתנשק בחצות, השמלה של יוסף מהממת ביופייה. איפה יצא לך לנסות? וכמה עולה הפלא?

    השבמחק
  3. יפה אמרה אמך, שרה. אני מרגישה יותר טוב, תודה :0)

    נעלולית - מדדתי אותה בתחנה. אני לא זוכרת כמה היא עלתה, אבל זה היה כמובן בסביבות האלף (ואולי למעלה). היא תראה נהדר עליך!

    השבמחק
  4. השמלה של יוסף מושלמת, עשית לי חשק לנסוע עם אמא שלי למתחם התחנה למרות שעייפתי מהניסיונות לחפש לה שמלה.

    השבמחק
  5. לובה, עדיף שתסעי לסטודיו או לחנות בדיזינגוף. כך המליצה המוכרת.

    השבמחק
  6. השמלה האדומה יפיפיה בעיני
    אבל בכל מקרה אני לא הולכת למסיבות סילבסטר...

    השבמחק
  7. כל המאחור של שמלת הצ'רלסטון יפהפה.

    השבמחק
  8. יהודית, יש הרבה מסיבות אחרות. תמיד יש סיבה לחגוג :0)

    אוכמית, אני חושדת שיש סיכוי לא רע שהיא תגיע לארון שלי. למרות שאלוהים יודע למה אני צריכה אותה. מצד שני, עומד להיות לי זיכוי גדול לאסוס כי הג'ינס שקניתי שם הוא פשוט אסון והוא חוזר והעגילים הגיעו שבורים, אז לכי תדעי..

    השבמחק
  9. איזה צבע מגניב של שמלה...
    אני בדרך כלל קונה ביוסף בדיזינגוף, אבל ממש לא onesize אני קונה לארג'...

    השבמחק
  10. אחלה פוסט. מה את ממליצה לנמוכות?

    וטיפ מבפנים - שנשים בהריון לא מומלץ ואפילו מסוכן לנעול עקבים.

    השבמחק
  11. לנמוכות הייתי ממליצה על שמלה באורך הברך לכל היותר, עם מותן צרה ומחמיאה (או חגורה שתתדגיש את המותן).

    אני נגד עקבים באופן כללי.. חבל שעוד לא המציאו חלופה יפה באותה המידה בנעל שטוחה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים