יום שבת, 18 בדצמבר 2010

עזריאלי? עזריאלא!!!

מה כולה ביקשתי למען השם? שתים-שלוש חולצות עם שרוול ארוך שמתאימות לעבודה. בעקבות פייסקו המכבסה המפורסם, מצאתי עצמי מחטטת בשני שקים ענקיים מלאים בבגדי החורף שלי ומוצאת את מרביתם מלוכלכים, דהויים, קרועים או מורחבים במידה כזו שרק הפח ראוי להם ומאחר ובבת אחת נהיה קר, ובלונדון קניתי מכנסיים ועליוניות אבל לא חולצות, חשבתי לי "מה יותר פשוט מזה? נלך ל-H&M בעזריאלי ונקנה כמה חולצות זולות ונחמדות". אז חשבתי.

האמת היא שאין ב-H&M בגד אחד שרציתי לקנות. עצבנית ועייפה, אחרי יום עבודה ארוך וחצי שעה של חיטוטים נואשים בים הבררה שיש שם (שלא תעזו להתקרב לקיר של -BB, כבר עדיף לקנות במשמין לי) יצאתי ועברתי את כל חנויות הבגדים שמוכרות במידה שלי בקניון. הייתי בזארה, מנגו, גאפ, קסטרו, גולף ועוד כמה חנויות שאין לי מושג איך קוראים להן ולא מצאתי חולצה אחת עם שרוולים ארוכים. היו רק שרוולי שלושת רבעי (ארור מי שהמציא את השטות הזו) או סריגים סינתטיים שאני מאחלת לשונאיי.

נואשת למדי, קניתי בגאפ שתי גופיות עם שרוול ארוך ב-70 ש"ח האחת (מבצע כזה או אחר). לא מדדתי אותן כי היה מפוצץ שם ולא היה לי כוח לחכות לתא מדידה. אבל כשהייתי במנגו, עשר דקות מאוחר יותר, ומדדתי את השמלה המכוערת ביקום, אמרתי "אם כבר, אז כבר" ומדדתי את אחת החולצות שהתבררו כטעות חמורה ביותר שראויה רק ללבישה כפיג'מה. "טוב, חוק ההחזרים כבר בתוקף וזו רשת אמריקאית" אמרתי לעצמי "נחזור לשם ונחזיר את החולצות ונקבל את הכסף בחזרה". אז זהו, שלא. הם לא מחזירים את הכסף במקום, אלא שולחים לך צ'ק על הסכום בדואר רשום הביתה תוך 14 ימי עסקים מתאריך הרכישה. וכאילו שזה לא מספיק נזפה בי מנהלת המשמרת "אל תתעצבני ואל תצעקי". אז יש לי חדשות בשבילך, גברתי המנהלת, אני מאד עצבנית ואם את חושבת ששמעת אותי צועקת, את חיה באשליה. אני לא יודעת אם כל זה תואם את רוח החוק או לא, אבל זה ודאי ודאי שלא שירות איכותי.

מה כבר ביקשתי? חולצה!

בקיצור - אני עם עזריאלי גמרתי. החנויות שם מגעילות והמקום עצמו עושה לי איכס בנשמה. להבדיל מקניון רמת אביב, שהוא נקי ומואר ובהיר פה הכל רועש ומלוכלך. ולמה אני כותבת את זה פה אתם שואלים? כדי להזכיר לעצמי בפעם הבאה שתעלה בי המחשבה לקפוץ לשם כי זה קרוב למשרד. אני עם הקניון הדלוח הזה גמרתי.

בסוף קניתי לי שתי חולצות באסוס (שמבצע המשלוחינם שלהם מסתיים ביום ראשון) ועשיתי קניות גם בארון של אמא, ממנו דליתי כמה חולצות ארוכות שרוול במצב טוב. מה אני אגיד לכם, שמחה וטובת לב אני לא.

ומה לובשים אנשים עצבניים ששיפוצניקים משמידים את בתיהם בשיטתיות?

חולצה - אסוס
ג'ינס - NYDJ
ג'קט - אוונס (לונדון)
עגילים - אווה טפנר
נעליים - זמש

היו ויכוחים רבים בנוגע לחולצה הזו, שרבים טוענים שהיא זקנה מדי. אני אוהבת את הצבע המוזר ואת הדפס הציפורים והגזרה נחמדה, אז החלטתי להשאיר אותה (למרות שהעגילים והמכנסים שהגיעו יחד איתה נשלחו חזרה לאנגליה). 

15 תגובות:

  1. אני אוהבת את החולצה עם הציפורים. הצבע מעניין. שונה. יכול לקבל חיזוק עם סגול עז. וההדפס חבל"ז.
    Like

    השבמחק
  2. אמנם ,אני מודה שטרם ביקרתי בסניף כלשהו של H&M בארץ(שמי שמכירה אותי לא מבינה איך זה הגיוני) אבל אני כ"כ מבינה אותך בקשר לעזריאלי! אני לא סובלת את הקניון הזה ואני משתדלת לא להגיע אליו גם בימים שאין מיליונים בלנייה ובחנויות..

    השבמחק
  3. גם אני לא אוהבת את עזריאלי וכן אוהבת את קניון רמת אביב, אבל הכי אני אוהבת את דיזינגוף סנטר.

    השבמחק
  4. זקן?! זה צבע מקסים, אל תחזירי בשום אופן. ואגב, בקיץ הבא ובחורף שאחריו, הוא יהפוך להיות סופר אופנתי אפילו יותר מעכשיו (זה ועוד גוון בהיר יותר יחליפו את הקאמל של העונה הזאת).

    קניונים זה איכסה פיחסה

    השבמחק
  5. למזלינו שתמיד יש את אסוס!

    השבמחק
  6. אין מה לומר, עזיראלי הוא קניון די דוחה וכמובן, שקניון רמת אביב הוא מהמועדפים עלי. אני חושבת שמה שהכי מפריע לי בעזריאלי זה הרעש. ברמת אביב את לא מרגישה בכלל שנכנסת לקניון מרב שנעים ושקט שם.
    אגב, אני מצאתי בH&M עליונית וטוניקה ממש בשבוע שעבר, במיוחד לעבודה.
    אוי...קשה, קשה אבל בסוף נסתדר! :)
    החולצה עם הציפורים מאסוס מדהימה בעיני, גם הצבע וגם הפרינט וגם איך שזה יושב עלייך וגם...אני לא מבינה איך זה שאצלך אני כותבת תגובות באורך פוסט. עמך הסליחה. שבוע טוב.

    השבמחק
  7. החולצה ממש נהדרת, שתדעי לך! ואל תתני לאף אחד לבלבל אותך. הצבע מרענן וההדפס מתוק.

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  8. חבל שהפסקת לקרוא בפורום בתפוז, היית מגלה שנגעתי בתחום המידות הגדולות
    מצד שני אם הייתי טועה במשהו לטעמך והיית צורחת עליי כמו מנהלת הסניף או מה שלא תהיה ,אולי עדיף שהפסקת לקרוא בפורום...

    השבמחק
  9. בובה מקברית - אני לא בטוחה שהבנתי מה את אומרת. את אומרת שאני צועקת כשלא מסכימים איתי או ששם צעקו עליך כשלא מסכימים איתך או.. מה בעצם? אקיצר, אשמח אם תסבירי.

    את הפורום עזבתי כי צורת ההתבטאות הבהמית של כמה מחברותיו לא מקובלת עליי ויש שם כמה אנשים שאם לא אפגוש אותם יותר לעולם, זה יהיה מוקדם מדי.

    את החברות איתן אני נהנית לשוחח אני פוגשת פה ובהרבה מקומות אחרים.

    השבמחק
  10. אגב בובה, אני חושבת שבת דודתי רוצה לקנות ממך סיכות ראש גותיות.

    השבמחק
  11. אני רואה את הפוסטים שלך ורואה שיש לך דרישות גבוהות פה ושם מייצרנים, אני סקרנית לדעת מה היית אומרת על מה שאני עושה (ולכן הרפרנס לפורום (ולא נכנס למי עשה מה), פשוט רק שם בנתיים פרסמתי דבר או שניים על מידות הגדולות החדשות שלי, אפילו בפייסבוק פרשמתי פחות :)
    כשקראתי שהתעצבנת על הבחורה מה&מ זה צרם לי כמו שזה צורם לכל בנאדם שעובד, וודאי גם לך, שמישהו עצבני בא לו בפרצוף בצורה כזו
    בת דודה שלך דיברה איתי :)

    השבמחק
  12. אז זהו, שממש לא צעקתי על המוכרת מגאפ (למרות שעכשיו קצת חבל לי שלא עשיתי את זה). דיברתי בקול רם כי רציתי שמי שלידי בתור ישמע שהם לא מחזירים מזומן, אבל הייתי רחוקה מאד מלהרים קול בכעס. אם הייתי צועקת עליה הייתי מתביישת בעצמי, ולא הייתי כותבת את זה כאן.

    את מעצבת בגדים? אני אשמח לראות. אני כותבת ביקורת רק כשמבקשים ממני לכתוב ביקורת כנה והביקורת שלי אכן כזו - כנה.

    השבמחק
  13. טוב, תעזוב את זה בנתיים ...

    יאפ, אני מנחשת שלא קפצת לבקר אחרת היית שמה לב :)
    למרות שרוח הקונספט לא תהיה כוס התה שלך, מעניין איך אפשר לארגן איזה אירוע פרסום קליל כזה, בדרך כלל אני מוכרת בירידים חמודים כמו זיפר אלטרנטיב
    אולי אעשה איזו מכירה ביתית בקרוב או משהו, מין רעיון חדש כזה

    השבמחק
  14. אולי אני אצטרף אליך, יש לי תכשיטים ובובות למכור.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים