יום שני, 29 בנובמבר 2010

אל תדרכו על נעלי הזמש התכולות שלי, הרגע קניתי אותן

הבוקר נסעתי לדיזינגוף סנטר לאירוע בלוגרים ועיתונאים קטן בחנות הנעלים זמש שבקומה התחתונה, ליד הסופרפארם. לא הכרתי את הרשת, כך ששמחתי על ההזמנה. שמחתי גם על ההזדמנות להיות בסנטר, שם יש הרבה חנויות נעלים במחירים נוחים, אחרי שהבנתי שחוץ מזוג מגפיים שפיצי וגבוה במיוחד (או בעברית - לא מתאים ליום יום) אין לי נעלים שחורות, ואני ממש צריכה נעלים שחורות.

לכבוד האירוע ענדתי את שרשרת ה-Lanvin החדשה שלי והוכחתי שוב שאני מצלמת את עצמי טוב יותר מאחרים. הנה דוגמה לתמונה שצילמה בלוגרית ג'ינג'ית ויפהפיה שתשאר עלומת שם (אבל בזכותה יש לי את השרשרת, כי היא זו שעמדה בתור וקנתה אותה).

קרדיגן - דורותי פרקינס (לונדון)
גופיה - קום איל פו
ג'ינס - מרקס אנד ספנסר (לונדון)
נעלים - באפלו משופרא (ישנות)

ענק - אלבר אלבז ל-H&M

והנה תמונות שאני צילמתי מודדת נעלים שחורות מסוגים שונים. רואים כמה שאני גבוהה ורזה יותר? אני אפילו בלונדינית!  ראשית, נעלי אוקספורד עם עקב בינוני. יש לציין שאלה נעלי העקב הנוחות ביותר שנעלתי זה זמן רב ומחירן נחמד מאד - פחות מ-300 ש"ח.


יש בחנות מגפים עם גומי בשוק, כך שהן עשויות להתאים לנשים עם שוק רחב (רחבה?). אני התכוונתי למדוד כמה, אבל שכחתי מזה אחרי שמדדתי את המגפונים הבאים.

בלונדינית או לא בלונדינית הא?

הם נוחים להפליא ויש להם רצועה עם אבזם במרכז (חשבתם פעם איזו מילה מוזרה זו אבזם?) והן יתאימו גם למכנסים וחצאיות קצרים וגם למכנסים ארוכים. אקיצר - מיהרתי לרכוש לי אותן והלכתי לדרכי מדושנת עונג.

שני דברים לסיום - ראשית, בעל הרשת חיים ואשתו חדווה (המעצבת) הם זוג מופלא ושופע קסם. שניהם אדיבים וכשרוניים למכביר, וחיים הוא מספר הסיפורים הטוב ביותר שפגשתי. עד כדי מופלא ורגיש הוא חיים, שהוציא ממני הבטחה לעשות בובה עליזה במיוחד (סיפרתי לו שלא הכנתי בובה חודשים ארוכים ולמה) וכך אעשה, חי שפמי!

שנית, זוכרים שהבטחתי לכם הגרלה ידידותית לשמנמנות ושמנות? ובכן, ביום רביעי היא מתחילה אז זקפו אוזניים, או קראו שבלוגיים, או מה שלא יהיה הדבר שעושים כשמחכים להגרלה מגניבה שחבל"ז.

9 תגובות:

  1. איזה מגניב שבסוף הלכת על הזוג האלה! מקסימות ומאוד מתאימות לך. תתחדשי י'מהממת אחת :)
    איזה כיף שאני מכירה עוד שרונה, שהיא אפילו יותר נחמדה ממני!

    נשיקות
    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  2. תתחדשי!
    דרך אגב, עקבים מאוד הולמים אותך...

    השבמחק
  3. הי שרונה, אהבתי מאוד את איך שאת נראית בתמונות היום...! משהו עבד נכון מאוד. אין, הקרירות הזו עושה טוב לגיזרה, בגלל הקרדיגנים שחותכים במקומות הנכונים ויוצרים לנו מותניים... :)
    רציתי לשאול- מה עם דיאטת הקניות שלך? האם ויתרת עליה? לא נורא אם כן... זו גזירה קשה מאוד....
    ודבר אחרון- בעקבות ההמלצה שלך נכנסתי לגולף ורכשתי לי ג'ינס וסוודר/קרדיגן מתוק נורא- כתום עם לבבות, שחא הצלחתי להחזיר למדף... אבל מילא הקרדיגן..... קניתי ג'ינס!!! אמנם במידה הכי גדולה שהיתה (46), אמנם צמוד, אבל בהחלט ישב טוב, וללא ניצנוצאז' כמו שאת מכנה את זה... הפתעת השנה. אני חושבת שמאז גיל 17 לא קניתי מכנסיים ברשת מסחרית ולא אצל מעצב/ת... כן,כן, זה פשוט היה נראה עליי נורא או שלא עלה בכלל...

    השבמחק
  4. גם אני צריכה דחוף נעלים לחורף
    ומתחשק לי עקב כמו בתמונה אצלך, רק לא אוקספוטיות!
    תתחדשי

    השבמחק
  5. מצטערת על הפספוס. גם אני אומרת שרק אני יכולה לצלם את עצמי הכי טוב שאפשר (כי רק אני יודעת בראש איך אני רוצה שהתמונה תצא). תתחדשי על הנעליים

    השבמחק
  6. קניתי בזמש לפני שנים רבות זוג סנדלי פלטפורמה שעמדו בצורה יוצאת מן הכלל בכל התלאות שהעברתי אותם כטינאייג'רית פוחזת, ובנוסף לכל היו נוחים בטירוף. בהחלט ממליצה על איכות הנעליים אפילו שבשנים האחרונות אני לא מתחברת לעיצוב.

    השבמחק
  7. אהבתי את האוקספורדס :-)
    ממה הן עשויות?

    השבמחק
  8. איזה יופי של חנות! המגפיים נראים נהדר!
    ראית במקרה אם יש שם דגמים במידות גדולות? 42 ליתר דיוק...

    מאוד אוהבת את הבלוג שלך

    השבמחק
  9. שרונה - כל השרונות הן חמודות דלוקס, זה ידוע.

    רחלי - תודה, אבל הם לא נוחים לי. כלומר, אלה היו נוחים בחנות אבל חששתי שכמו כל עקב אחר בחיי הם יתחילו לכאוב מאוחר יותר ולכן ויתרתי. אני ממש לא אוהבת עקבים. עודף משקל ועקבים לא הולכים ביחד, לדעתי.

    הדס - יאיי! אני שמחה לשמוע. דיאטת הקניות עברה פאזה, והעיקר - הפסיקה להיות פומבית. זה עובד יותר טוב עבורי.

    אודליה - האמת שאני לא בטוחה אם זה עור או דמוי עור, אבל שווה לך לבדוק!

    תודה חגית וטוב שהזכרת לי - ברב הדגמים יש מידה 42 ובמה שחסר יזמינו לך ותקבלי תוך שלושה-ארבעה שבועות.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים