יום שישי, 12 בנובמבר 2010

An inspiring cupcake

לאחרונה גיליתי כמה בלוגי אופנה שמנמנים ונחמדים. החביב עליי בחבורה הוא ללא ספק הבלוג של ג'ורג'ינה.

ג'ורג'ינה היא נערה אנגליה בת עשרים וטיפה שמעצבת תכשיטים בזמנה הפנוי ולא נותנת למשקלה לעמוד בינה לבין הבגדים היפים שהיא אוהבת ללבוש. הסגנון שלה נשי וילדותי כמעה, וכולל שמלות וחצאיות קצרות ומגוון קרדיגנים צבעוניים. היא מוסיפה לתלבושות שלה אביזרים משלימים ורדרדים, חלקם מלאכת ידה. מה יש לא לאהוב?

דימוי גוף חיובי ועור של בובת חרסינה

להפתעתי גיליתי שהרבה מהבגדים שיש לי יש גם לה - שתינו לקוחות קבועות של קו המידות הגדולות של אסוס, ונראה שאנחנו אוהבות את אותן הפריטים בדיוק. אני נהנית לראות איך היא משתמשת בצורה שונה לחלוטין באותם פריטים שלי יש. לדוגמה - השמלה השחורה הנפלאה (שטרם הראיתי לכם או למישהו מחוץ למשרד) שהיא לובשת עם קרדיגן וגרביונים.


אני אוהבת לעשות dress down לפריטים מפונפנים (לדעתי זה נובע מחוסר בטחון עצמי יותר מאשר מסגנון אבל ניחא) והיא אלופה בזה. לא רואים את זה בתמונה כל כך, אבל זו שמלה מעוטרת תחרה עם חצאית קצרה ותפוחה מעוטרת אורגנזה.

מצחיק לראות כמה פריטים זהים יש לשתינו, ואיך כל אחת מאתנו מאבזרת אותם ונראית בהם אחרת לחלוטין. לדוגמא - שמלת הפלמינגואים של אוונס שקניתי בלונדון לפני כמה חודשים והחלטתי למכור. תראו מה היא עושה איתה -


בעקבות מה שכתבתי כאן אתמול, החלטתי לשלוף את השמלה מערימת הבגדים למכירה וללבוש אותה היום לעבודה עם גרביונים צבעוניים. אחרי הכל, לא יכול להיות יום רע כשלבושים ככה נכון?

שמלה - אוונס (לונדון)
גרביונים - We Love Colors
נעלים - קליגולה

אני עדין חושבת שהשמלה קצרה מדי עליי. ג'ורג'ינה ללא ספק נמוכה ממני, ולכן זה נראה יותר טוב עליה. אבל היה כיף להתרוצץ ככה היום. אחרי שצילמתי את התמונה הוספתי שרשרת ארוכה בורוד וכסף, שהוסיפה טאץ' שהיה חסר, לדעתי, מקדימה והוסיפה אשליה של אורך.


לסיום, הנה שיר שנתקע לי בראש היום. הקליפ, אולי, ארוך מדי אבל רומנטי ומתוק כל כך שהחלטתי לחלוק אותו אתכם כאן, מה גם שהוא מתאים לספר שאני מתעדת לסיים בעוד דקות אחדות. לילה טוב לכולם!

4 תגובות:

  1. כמה צבעוני ומגניב :-)

    השבמחק
  2. מאז שהתחלת להעלות תמונות שלך באיכות טובה, ממש כיף לקרוא פה!
    השמלה של הפלמינגו עם הגרביונים עלייך פשוט מעולה.
    אגב לי אישית הסטייל של הבחורה שנוי במחלוקת. היא בוחרת בגדים מעולים, והצבעים פשוט נהדרים. אבל החצאית המשובצת בשחור לבן בהתחלה - אעעעע. זה נראה כמו חבית מתגלגלת. בחיים לא הייתי יוצאת עם דבר כזה מהבית.

    השבמחק
  3. על טעם ועל ריח אין מה להתווכח, אבל נראה לי שנוכל להסכים ש:

    1. היא חמודונת
    2. יש לה ביצים

    וזה מספיק טוב בשבילי :0)

    השבמחק
  4. בהחלט יש לה ביצים
    וזה נראה טוב שמהלכים בבטחון !
    השמלת פלמינגו מתוקה להפליא=)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים