יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

השקה

ראשית לפני שאשכח שוב, השבלוג מודה עמוקות לתורמים בתקופה האחרונה - אתם אחלה אנשים ואנשות!

ובכן, ביום חמישי בערב נסעתי לאירוע בו קיבצו מספר לקוחות של משרד יחסי הציבור רוני ארנון ל-show room אחד. הנה סקירה קצרה של הפריטים שאהבתי.

בקולקצית החורף של ברכה בר-און יש כמה פריטים מוצלחים במיוחד. המעיל הזה התאים יפה למה שלבשתי באותו יום, וצרפתי לו תיק פלסטי נוקשה ומקסים של דורית שדה.

אהבתי גם את התיק הזה של Vans. בינינו? לא ידעתי שהם מייצרים בגדים ואביזרים נוספים. הבגדים קטנים, ולא לטעמי (סגנון אמריקאי-סקייטבורדי שכזה) אבל תסכימו שהתיק חמוד!
תמונה מאתר החברה

עוד אחת מהמוצגות היא המעצבת רזיאלה, שסגנונה מבוגר ויוקרתי מאד (ויקר מאד). נראה שהיא ביקשה לפנות לקהל צעיר יותר הפעם, כי היו בקולקציה כמה פריטים פשוט מרהיבים, כמו החצאית הזו.

גבוהה ועשירה ועתירת בד

והנה תלבושת נוספת שהרכבתי לעצמי מהפריטים במקום.היא מבוססת על חצאית וחולצה מקולקצית החורף של אלמביקה, ומה אני אגיד לכם - חשקתי לגנוב מחצית מהפריטים מהתצוגה. המידות מגוונות (מקטנה ועד גדולה), החצאיות מפלרטטות וחמודות, המעילים הקלילים מותאמים במיוחד לחורף הישראלי הבלתי נראה, והנעלים של United Nude... אוי אלוהים. המחירים גבוהים אך שווה להשקיע, לדעתי, במספר מצומצם של פריטים מנצחים, מה גם שיש מכירות סופעונה ומבצעים נחמדים לעתים קרובות. אני איידע אתכם אם יוודע לי על אחד.

חצאית וחולצה - אלמביקה (חורף 2010-2011)
שרשרת - דורית שדה
נעלים - United Nude (באלמביקה)
תיק - אורנה לאלו
גרביונים - We Love Colors (שלי)

משקפיים - אופטיק סנטר

המסגרות  של אופטיק סנטר פשוט יפהפיות - קלאסיות מחד ומגניבות להפליא מאידך. הן יקרות מאד (כאלפיים ש"ח ומעלה) אבל נראה שהן נותנות תמורה מלאה לכסף. ללא ספק אלך לחפש שם מסגרות בפעם הבאה שתגיע העת לעדכן משקפופים.

חשוב לי לציין שהתכשיטים של אורנה לאלו נראים בחיים עשרת מונים יפים יותר מבתמונות שקיבלתי מיחצנים עד כה. עד כדי כך יפים, ששיניתי את דעתי באופן רשמי ועכשיו אני אוהבת אותה. אני מקווה שיהיה לי משהו מענין להראות לכם בקרוב. בינתים - קבלו שפן.


* הרשומה של היום מוגשת באדיבות הו לא! בלעדיהם לא היתה לה כותרת.

8 תגובות:

  1. ממש דוגמנית צמרת! בחירה טובה של בגדים להצטלם איתם! באופטיק סנטר מדדתי משקפיים ורודות מהממות. חבל שאין לי משקפיים..

    השבמחק
  2. נראה שהיה הרבה מה לראות שם. איך אני מתבאסת שלא הצלחתי להגיע לזה..
    יש שם כמה מעצבים שממש הסתקרנתי לבחון מקרוב. נו שוין, מזל שיש קניונים בימינו..

    שרונה

    השבמחק
  3. כמה מהחברים הכי טובים שלי הם קניונים!

    השבמחק
  4. האם את יודעת היכן אפשר להשיג את בגדיהן של הני ועדי יעקובסון שסגרו את חנותן ונעלמו ???

    הבלוג שלך נפלא. גם אני הייתי שמחה להיות בכל התצוגות אליהן את הולכת....מיכל

    השבמחק
  5. לא נעים לי להתערב לך בדיאטה... אבל האאוטפיט של אלמביקה הורס את הבריאות !!!

    השבמחק
  6. אלמביקה הצליחה בגדול!!! נשי, מחמיא ועדכני, ולא מבוגר כמו דגמים מסויימים שלה, בהחלט שמחה לראות שכך הדבר. אני קניתי לפני שבועיים מכנסיים מצויינות של ברכה בר און וממליצה לכולם לגשת לראות מה יש לה להציע. יופי של פוסט...

    השבמחק
  7. מאוד אהבתי את האאוטפיט שהרכבת מהפריטים של אלמביקה, מאוד מוצלח! האמת, שהגרביונים שלך עושים את כל ההופעה.
    שמלת הפלמינגוס שלבשת (מהבית) היתה מדהימה בעיני ומאוד החמיאה לך. בכלל, נראת מקסים באותו היום, אפילו שאמרת שלא הרגשת מי יודע מה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים