יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

לעֵלָּא ולעֵלָּא

בבוקר שישי, הבלוגרית קמה 
פשטה את הפיג'מה 
לבשה בשמחה טוניקת משי וזוג טייץ
ויצאה לנמל תל אביב עם חברתה
שמבקרת מחו"ל

חולולול 
חולולול חולולול 
חולו חולו חולולול 

פתחתנו בארוחת בוקר בגיליז שהיתה פשוט מצוינת. רשמתי לי את המתכון המנצח לאומלט עם פטריות, עירית וסנט מור ואני מתכננת להנות ממנו הרבה בזמן הקרוב בתוך ומחוץ לכריך. נסו ותהנו!

מי תמיד עימי? מי? מי? מימוזה

אחר כך הלכנו לשוטט וחברתי לקחה אותי לחנות האהובה עליה לעֵלָּא (האנגר 26, מול בית בנמל) שמוכרת אביזרים לבית, תכשיטים, בגדים, כלי כתיבה ועוד שעוצבו כולם בידי ישראלים. אני נגנבתי לחלוטין מהטישרט המשובח הבא -

אמרתי לכם לא לסמוך על שבלולים

כשהיינו בחנות היה מבצע על טישרטים, שלושה ש-200 ש"ח. יתכן שהוא נמשך אז שווה לבדוק (לגברים ולנשים עד מידה XL). חברתי חיפשה מתנות מגניבות לבעלה ואני מצאתי שרשרת מהסוג שבחיים לא הייתי קונה (סולידית מדי, אם להכליל) אבל לא יכולתי לעמוד בפניה. יפהפיה אמיתית ממתכת בשילוב רצועת עור עם לב שחרוטות בו אותיות המילה אהבה. 

אני אוהבת את השרשרת הזו

איי איי איי. בנוסף, מסתבר, שיש לנירית, בעלת החנות, גם בגדים יפים וקלילים בעיצוב ישראלי בטווח מידות רחב למדי. למשל, השמלה\טוניקה הזו שמדדתי עם שרשרת רשת מגניבה שגם היא נמכרת בחנות.

רואים שלא ישנתי מספיק, הא?

כך, תוך הפרה בוטה של דיאטת הקניות שלי פעם שניה השבוע (ושניה מאז פצחתי בה בשני לספטמבר) רכשתי ג'קט ספורטיבי שחור משגע, שאראה לכם בהמשך, ואת השרשרת שראיתם פה. בלוגרית רעה! בלוגרית רעה מאד! אני מקווה שכשאראה את הקולקציה של לנבין ל-H&M בהמשך השבוע אשתחרר מהדחף לקנות משהו משם, כמו שביקוריים בקום איל פו הראו לי שהג'קטים בהם חשקתי לא עד כדי כך מופלאים שאוציא עליהם את ה-1400 ומעלה שמבקשים עליהם.. ואם אתם רוצים לא להוציא כסף על בגדים יפים, הצטרפו להגרלת השמלה שלי. שבוע נעים לכולם ואינשאללה שיגמר כבר החום הזה, יש לי קרדיגנים חדשים ללבוש.

לסיכום - מגוון מצומצם ויפה של בגדים שמתאימים למידה 48, שלא לדבר על שאר התכשיטים, הטישרטים, הספרים ושאר הממתקים שיש בחנות.

מדד השרונה -

7 תגובות:

  1. השרשרת מהממת !!! תתחדשי. האאוטפיט עם טוניקת הפסים מדליק.

    השבמחק
  2. הבריוש בגיליז... זו התמכרות.
    הגופיה שאת לובשת בתמונה הראשונה מאוד יפה וכתום מחמיא לך(השרשרת).
    שרשרת הלב באמת יפה, אבל לא הצלחתי לזהות מה הפרופורציות שלה, אולי כשתענדי אותה.
    מותר להפר דיאטה כל עוד אף אחד לא מת ממנה, את לא בלוגרית רעה, עובדה שיידעת אותנו

    השבמחק
  3. שרשרת מדהימה!!!
    גם הטוניקה
    קום איל פו סתם יקרים


    תמר ג.

    השבמחק
  4. תודה תודה.

    הידוע פה הוא בגדר חובה של ה"דיאטה". מה שמזכיר לי שקניתי שרשרת היום. חודש הבא הולך להיות חודש המנעות, יש לי שיפוצים לממן.

    השבמחק
  5. היכוני, זו לא הודעת 'בלוגרית רעה, שוברת דיאטות' אלא סתם 'תתחדשי'.

    תתחדשי, תהני ותבלי!!!
    :)

    שרית.

    השבמחק
  6. אני בעליה הגאים של שרשרת הנראית אותו דבר בדיוק כשלך
    ואני מרוצה!!!
    היא יפהפייה
    עם כל ה"אהבה" הכתובות עליה

    את נראית בהחלט נחמד מאוד
    ורואים שנהנית
    הטוניקת פסים מגניבה
    ומעל הכול, תתחדשי!!!!

    השבמחק
  7. תודה רבה שרית, זה מאד נחמד מצידך :0)

    רביטל, היא משגעת הא?

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים