יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

מכירה מיוחדת Black Friday - Cyber Monday

ביום שישי שאחרי חג ההודיה נוהרים מליוני אמריקאים לחנויות כדי לקנות מתנות לחג המולד בהנחות מיוחדות. ביום שני שאחריו, נערכות מכירות ענק בחנויות מקוונות מסביב לעולם. מאחר ומרבית הקונים בחנויות המקוונות שלי אינם ישראלים , אני עורכת מכירת Black Friday - Cyber Monday מעכשיו (יום חמישי ה-25) ועד יום שני (ה-29) בערב. זו הזדמנות פז לקנות את היצירות שלי, כולן בעיצובי ומלאכת ידי ויחידות במינן.

אז מה במכירה, אתם שואלים? 

כל הבובות והבוביילים בהנחה של 35%



פריטים מנייר ב-50% הנחה


חומרי יצירה ב-20% הנחה

ולסיום - כל חנות האמנות והתכשיטים שלי ב-30% הנחה 
 
 
זה כולל את החנוכיות.

התשלום ב-Paypal (באמצעות כרטיס אשראי בינ"ל), כותרות כל הפריטים המוזלים מסומנים ב-BLACK FRIDAY SALE, המחירים של פריטים אלה הם סופיים אחרי ההנחות המצוינות למעלה.

שיהיה לכולנו סופשבוע נחמד!

3 תגובות:

  1. שיחזרו כבר האמריקאים הארורים מחג ההודיה שלהם, יש חנויות שאין עם מי לדבר עכשיו בגלל החג. מתי, הו מתי, הוא נגמר?

    השבמחק
  2. מיד אחרי שאמכור כמויות אדירות של בוביילים (אני צריכה ניקוי מלאים)!

    השבמחק
  3. את כל כך מוכשרת, מדהים איך שאת מקפידה על כל הדיטיילים הקטנים של הבובות. ממש מעורר ההשראה (וגם קנאה!)

    שרונה

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים