יום שני, 1 בנובמבר 2010

212

אתמול חגגנו,אני ו-211 מחבריי הטובים ביותר, את השקת הבושם החדש של קרולינה הררה 212 VIP. זאת היתה מסיבה מסיבתית ביותר ורווית אלכוהול. אם היה החמאס מפציץ את המקום היו נכחדים כל סלבריטאי ישראל חוץ מעוז זבהי. אני בעיקר נהניתי מחברת חברותיי הבלוגריות.

אני מסתורית (צילום- אודליה ממן)

אני חיננית (צילום- אודליה ממן)

 אני ועדר בלוגריות פרא (צילום- אודליה ממן)

שמלה - Monsoon (לונדון)
נעלים - גזית
עגילים - ישנים מלונדון

והממתק של הערב - זכיתי לפגוש פנים אל פנים את גבר חלומותיי משכבר הימים, אלדד אמיר (שייט אולימפי, דוגמן עבר). אלוהים כמה שהוא יפה!

חצי קרי גרנט חצי יונדלאר הזלנדוני וכולו גבר

מרחרוח אקראי של הבושם נראה לי שהוא מתוק מדי בשבילי. לפיכך, אלך לבדוק אותו בסופרפארם הקרוב ואם אחליט שהוא לא בשבילי אני אגריל אותו כאן. ואם כבר בהגרלות עסקינן - אחת חמודה במיוחד בדרך, זקפו אוזניים!

 212

18 תגובות:

  1. שמלה מעולה לגמרי.

    השבמחק
  2. נקרא שהיה אחלה ערב :-)

    השמלה מאד יפה, חבל שלא צילמו לך את הגב, שאמרת ששם המחשוף.

    ואני מחכה בסקרנות להגרלה של ג'רי הזועם והשפרוטים חחח

    השבמחק
  3. תודה רבה!

    הגב לא פתוח לגמרי, אבל פתוח יותר מהחלק הקדמי :0)

    השבמחק
  4. השמלה מאד יפה, הנעליים עוד יותר ואת מלובשת מאד יפה וכמובן נראית יפה!! (זיכרי זאת כשתערכי את ההגרלה!!!)

    טוב שאין לנו את אותו טעם בגברים...

    תמר ג.

    השבמחק
  5. איך אני יוצאת מהאנונימיות?

    השבמחק
  6. תמר - יש לך משתמש בגוגל? תבחרי את הפרופיל שלך בגוגל ותגיבי איתו.

    תודה תודה!

    השבמחק
  7. אין לי..
    לא נורא, אמשיך ככה. התמונה מההשקה מאד מאד יפה (באמת!)

    תמר ג.

    השבמחק
  8. השמלה מדהימה ואת נראת נפלא, אני שמחה שנעלת את הנעליים! לייק ☺

    השבמחק
  9. אצטרף לכולן ואומר שאת נראת פשוט מצויין!
    באמת. שמלה שווה לגמרי, מאוד מחמיאה לך. וגזית, עד כמה שאני מתעבת אותם, עשו נעליים שמתאימות בול לאאוטפיט הזה.

    ועכשיו בקצרה ובערסית : "מהממת!".
    :)

    השבמחק
  10. you look great! love the dress, the shoes, the hair...
    you look happy too! that's important... :)

    I love 212 ever since i was 16, never replaced it.
    hope you'll enjoy it too!

    have fun!

    השבמחק
  11. אני יודעת שאין שום סיכוי שהנעליים האלה יתאימו לי ולרגלי הקצרות, אבל ממש בא לי למדוד אותן עכשיו.

    השבמחק
  12. את נראית נפלא
    אוהבת את התמונה הראשונה, בה את נראית מסתורית משהו :)

    השבמחק
  13. אתם כל כך נחמדים, תודה לכולם על המחמאות!

    השבמחק
  14. אני עוקבת המון זמן אחרי הבלוג הנהדר שלך, מכורה לגמרי
    וההופעה שלך הפעם הכריחה אותי להגיב, את נראת מדהים, הנעליים יפות כל כך, הכל מחמיא- פשוט נהדר!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים