יום שבת, 30 באוקטובר 2010

שיעור בתורת היחסות

אתם יודעים שאני מתה על אסוס. אני יודעת שאני מתה על אסוס. אסוס יודעים שאני מתה על אסוס. אז למה?

השבוע הם הוסיפו מספר פריטים לעונה המתקררת לקולקצית המידות הגדולות שלהם, ובחיי שעדיף כבר ללבוש שקי זבל. ראשית התלבושת המחרידה הזו המורכבת מהטייץ המבחילים בעולם וחולצה מושלמת להפקת חובבים של ריצ'ארד השלישי. הדוגמנית נראית כמו הקיפץ מנוטרדם!


הפריט המוצג בתמונה הבאה הוא הגרביונים, שלא באמת טובים לכלום, אבל אני חוששת שהחצאית תתווסף לחנות בימים הקרובים גם כן. היא נראית כמו משהו משוק בצלאל. אוף.


ולסיום, אחת מכמה שמלות חדשות העשויות 100% ויסקוזה. זה בד מיוזע וסינטטי, וכל אחת מהגזרות תגרום ללובשת המלאה להראות כמו שק תפוחי אדמה. מאחר והמחשוף סגור, הכתפים רחבות ואין הצרה במותנים אפילו הדוגמנית נראית נפולת שדיים ובעלת פלג גוף עליון של שחקו רוגבי.


על הג'ינס הבאים לא אומר דבר. פשוט אתן לכם לראות. הקטע המוזר הוא שהם קיימים גם בקולקצית המידות הרגילות, ושם הם נראים אפילו יותר גרוע.

חבל שלא לבשתי אותם לפני שבוע, כשנפלתי ופצעתי את הברך


ועכשיו תגידו לי, נכון שזה עצוב? והדבר הכי עצוב פה, שזו קולקצית המידות הגדולות הגרועה בתולדות Asos Curve והיא עדין טובה עשרת מונים מכל קולקצית מידות גדולות שתמצאו בישראל. היא כוללת שמלות חושפות רגלים, מגוון צבעים, מכנסים גבוהים בצבעים טרנדיים, גזרות טרנדיות, חצאיות במגוון אורכים - כל מה שלא תמצאו בשום חנות למידות גדולות בישראל.

ואם כבר מדברים על משהו שלא תמצאו בישראל וכן תמצאו באסוס, שמעו מה קרה לי עם שירות הלקוחות שלהם השבוע - החבילה שהזמנתי מהם לפני שבועות אחדים התעכבה והתעכבה ולבסוף כתבתי להם לשאול אם הם יודעים איפה היא. בנוסף, ציינתי שהשמלה שקניתי מהם (תמונות בקרוב) בחצי מחיר ירדה שבוע לאחר הקניה לרבע מחיר ותהיתי אם יש סיכוי לפיצוי כלשהו על כך. מה הם עשו בתגובה? התנצלו בחינניות, זיכו אותי על מחיר המשלוח של החבילה הראשונה והעניקו לי 10 פאונד הנחה לקניה הבאה שלי. הם יודעים שאני אחזור אליהם, אני יודעת שאני אחזור אליהם, אתם יודעים שאני אחזור אליהם. עם שירות כזה ומוצרים כאלה, אין סיכוי שלא אחזור אליהם. לתשומת לב היצרנים בישראל.

אני ומוטי, שתיל הזית שקיבלתי הקיבוץ יד מרדכי

חולצה - אסוס
ג'ינס - New Look
 משקפמש - פנדי

 ולסיום, פניה נרגשת ליחצנים ואנשי התעשיה שקוראים את הבלוג: אני יודעת שבקרוב יפתח בארץ סניף של הרשת המשובחת דורותי פרקינס. הפניות ששלחתי עד כה לאנשים בתעשיה בחיפוש אחר היחצן שמייצג את הרשת נענו בשלילה ותהייה. אם אתם מצייגים אותם, או יודעים מי מייצג אותם, הודיעו לי בבקשה - אני וקוראותיי המלאות צמאות למידע על החנות העומדת להפתח, טווח המחירים והמידות בה וחנויות נוספות שעתידות להפתח.

15 תגובות:

  1. נפלתי מהרגליים בעקבות הג'ינס המוכסף :-P

    השבמחק
  2. אני בטוחה!

    מוטי, אגב, עבר אתמול למושבו הקבוע על הגג בין הכרכום לעגבניות, ונראה שהוא מרוצה ביותר.

    השבמחק
  3. החלק היותר נורא בתמונה עם הגרביון הן דווקא הנעליים - הן גורמות לרגל שלה להיראות כאילו השוק והקרסול עשו איחוד משפחות והם בעצם איבר אחד, והצורה שבה אצבעות הרגליים מסודרות בתוך הנעליים זה פשוט נורא.

    השבמחק
  4. הג'ינס זוועה.. וחצאיות כאלה מוכרים בבזארים ברח אלנבי
    זה גם נסיון להשאיר תגובה

    תמר ג.

    השבמחק
  5. מה זה הג'ינס הזה???
    אמאל'ה!

    השבמחק
  6. הי שרונה,
    אכן הקולקציה של אסוס איומה.

    אני גם מחפשת בגדים במידות גדולות ברשת ותהיתי אם יצא לך להיתקל או להזמין בגדים מחנויות בשם: Jessica London ו - Avenue
    שתיהן בלינק: http://www.avenue.com/default_JL.aspx
    אף פעם לא הזמנתי משם. הבגדים יפים, אבל יש הרבה מבדים סינטטיים, כך שאני חוששת קצת.

    מה דעתך?

    השבמחק
  7. אכן, קולקציה מעוררת אימה. ועדין.. מישהו צריך לקשור את מעצבי משמין לי וחבריהם לכסא מול מסך עליו מוקרנים בגדים במידות גדולות של יצרנים מחו"ל עד שיפנימו שהם צריכים לייצר את אותו הדבר רק טוב יותר.

    אנונימית, הם לא שולחים לישראל, כך שתצטרכי שרות שילוח שיתווך ביניכם. הבגדים קלאסיים מדי בשבילי, אז לא ממש חפרתי שם עד כה. אם יש להם מדיניות החזרה, את יכולה לקנות פריט אחד ולבדוק אותו ומקסימום להחזיר.

    בנוגע לבדים סינטטיים - זאת אכן בעיה. קשה למצוא בגדי כותנה נקיה בימים אלה, אבל שווה לחפש.

    השבמחק
  8. תודה על התשובה. את מקור השראה בלתי נדלה...

    אנונימית (תמי - משקלית)

    השבמחק
  9. מילא מקור השראה בלתי נדלה, אבל אני גם חתרן בלתי נלאה!

    השבמחק
  10. ספיקינג אוף "ללבוש שקי זבל", ראית את הזוועה הזאת?
    http://us.asos.com/ASOS-ASOS-CURVE-Shoulder-Pad-Animal-Shift-Dress/tno3d/?iid=1256879&cid=9577&sh=0&pge=3&pgesize=20&sort=-1&clr=Print

    בעע! איך ולמה עושים דבר כזה לאישה?

    השבמחק
  11. אויי ויי. ישר לארון של רון קויפמן.

    השבמחק
  12. דווקא הג'ינס הממוגן הזה יכול ממש לעזור לי בחיים... פעם בכמה חודשים אני נופלת ופוצעת את שתי הברכיים, למרבה הצער הפעם האחרונה הייתה ביום חמישי האחרון ודווקא ממש בא לי ללבוש שמלות...

    השבמחק
  13. בדיוק מה שחשבתי - גם אני נפלתי לפני שבוע ומשהו, וזה היה ממש עוזר.

    השבמחק
  14. אכן תמונות קשות.
    בעלי נוסע ללונדון בשבוע הבא ואני שוקלת לעשות טבילת אסוס ראשונה ולבקש שישלחו לו למלון ותוהה כמה זמן יש לי להתלבט.
    כמה זמן ייקח להם מרגע ההזמנה עד למסירה בלונדון?

    השבמחק
  15. שאלה טובה, אני לא ממש יודעת. אבל למה לא לשלם עוד 17$ ולשלוח את זה לפה וזהו? הבעל בטח ישמח :-)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים