יום שבת, 2 באוקטובר 2010

אירוע החלפת בגדים חם חם חם והידוק חגורות

אתמול נערכה אצלי, סוף סוף, מסיבת החלפת ומכירת הבגדים שאני מתכננת כבר שבועות. בנוסף לבגדים שלי, שהעמדתי למסירה ומכירה בהתאם לתכנית דיאטת הבגדים הגדולה שלי, סרקתי את הארון של אמא, מיינתי אותו לדברים שאני רוצה לשמור ודברים שאפשר לתת ויצרתי ערימת ענק של בגדים למסירה. זה הרגיש פחות נורא משפחדתי, למרות שהיו רגעים שהייתי צריכה להתחבא בחדר ולבכות, בפרט כשראיתי אנשים מודדים את החולצה הורודה שקניתי לה ליום ההולדת לפני כמה שנים.

מאחר והמזגן בסלון התקלקל דוקא עכשיו, העמדנו לרשות האורחות שני וינטלטורים גמדיים ושתי פינות מדידה פלוס מזגן בחדרים אחרים, כך שלא היו נפגעים בנפש.

הבנות בפעולה

בסוף, יצאה מכאן שיירה של נשים מרוצות וכמעט כולן מצאו משהו לעצמן. אני מצאתי שמלה יפה ושתי חולצות שהיו למכירה והחלפתי תמורת השמלה מאסוס (וכך לא סטיתי מהדיאטה) וגם מכנסיים מוזרים משהו, כולם מתערבלים להם במכונת הכביסה ברגעים אלה ממש. כל מה שלא מצא בית בסוף האירוע (חבל, היתה שם כמות אדירה של בגדים במידות גדולות ממש ואני מכירה הרבה נשים שמתלוננות שאין להן מכנסים במידות כאלה) הלך לתרומה, והודות לנועה ואודליה חזר הבית למצבו המסודר והנקי כשעה אחרי שהאירוע נגמר.

למרבה הפלא, הלהיט הכי גדול באירוע היה החגורה שלי. הרבה מהמודדות הזדקקו לחגורה כדי לראות איך הבגד נראה עליהן במיטבו, ואחת החגורות שלי עברה מיד ליד ולא היתה כמעט אישה אחת שלא שאלה איפה קניתי אותה. לפיכך, החלטתי להראות לכם את אוסף החגורות שלי ולהגיד מאיפה כל אחת הגיעה. החדשה ביותר (עם הלב) נקנתה לפני כמה חודשים, אז סביר שלא תמצאו זהות בחנויות עכשיו. בטופ שופ וגם באקססורייז יש מידות לחגורות, שלי במידה M-L.


אני מאמינה שטווח המחירים בתמונה הוא 50-180 ש"ח. בנוסף למה שנמצא בחנויות, תוכלו למצוא מגוון חגורות אלסטיות במידות גדולות באיביי  ושמעתי גם על יצרנית חגורות עור יפהפיות במידות גדולות, שאיני יודעת את שמה (נועה, את זוכרת איך מגיעים אליה?). אם יש לכם המלצות נוספות, אתם מוזמנים לשתף.

5 תגובות:

  1. היה כייף, תודה על האירוח :-)

    השבמחק
  2. וואו החגורות כה יפות. זו עם הלב ממיסת לבבות :)

    שרונה

    השבמחק
  3. היה ממש כיף. המון תודה על האירוח והארגון והכל :)

    השבמחק
  4. חבל שלא הצלחתי בסוף להגיע למרות שמאוד רציתי :-(
    החגורות מקסימות!

    השבמחק
  5. תודה תודה.

    באמת חבל רחלי, פעם הבאה! חוץ מזה, את מוזמנת לבחון את נושא הנעלים על כוס קפה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים