יום רביעי, 6 באוקטובר 2010

אני עומדת בדיאטה

מאז יום ראשון אני חושבת פחות או יותר על דבר אחד - קובה. קובה קובה קובה. גם חיברתי שיר יפה על קובה:
קובה קובה קובה קובה
קובה קובה
לה לה לה
אבל ביום ראשון לא יכולתי ללכת לאכול קובה, וגם בערב יום שני הייתי עסוקה. היום אמרתי, זהו. לא חופפים ראש, לא עובדים על המחשב, לא מקיימים הבטחות. רק קובה קובה וקובה. אז לקחתי את האוכמנית ונסענו לסוזאנה ושם אכלתי (נחשו) קובה ובאתי על סיפוקי. אחרי שגמרתי (את הקובה) ושתינו קפה, הפטירה האוכמנית שמעולם לא היתה במתחם התחנה ואני אמרתי לה - הגעת לבנאדם הנכון.

תלבושת לאכילת קובה (בצד, צווארון החולצה מוגדל)
חולצה - דורותי פרקינס (לונדון)
מכנסים - H&M (ישראל)
עגילים - אואזיס (לונדון)
סנדלים - עמנואל

כך הלכנו לנו, האוכמנית בנעליה הנחמדות ואני בבטני הממולאה כל טוב, למתחם התחנה החביב עליי לראות מי נגד מי ולמה. הראיתי לה את השירותים, שרנו "כאן התחנה טרבלינקה" במקום בו בית הקפה צופה אל פסי הרכבת המרוצפים חצץ, וביקרנו בכל מיני חנויות נחמדות.

אחת מהחנויות היתה זו של נעמה בצלאל. אני חייבת לומר שהמוכרת עצבנה אותנו מאד - כל מה שמדדה האוכמנית, ולא משנה אם המידה נכונה או לא ואם הבגד מחמיא או לא, קיבל בדיוק את אותה הביקורת מהמוכרת "נפלא נפלא נפלא". אני לא אוהבת מוכרות שאי אפשר לסמוך עליהן, אני אוהבת חנויות (כמו זו שנדבר עליה עוד מעט) בה המוכרות אומרות את האמת. בפרט, כשמדובר במחירים כמו אלה (חצאית 400 ש"ח, שמלה 600 ש"ח ומעלה, הרבה מעלה). עם זאת, הפתעה! אני מצאתי שמלה ירוקה חמודה במידה 44 שהיתה טובה עליי (במידה 48) והאוכמנית מצאה חצאית פליסה יפה לעונה הקרה המתקרבת ובאה (עלאק).

צילום בסלולרי, פנטסטי הא?

אז האוכמית קנתה את החצאית, ואני לא קניתי את השמלה כי אני בדיאטת קניות ולא שוברים דיאטת קניות בשביל שימלה שהיא פחות ממושלמת. נכון? נכון.

משם עברנו לסניף הנפלא של רזילי, שם המוכרות מכירות אותי בשמי (כיף כיף כיף) ושמחו לראות שהבאתי חברה. מדדתי שם כמה בגדים נחמדים, אבל שימו לב, שוב לא קניתי כלום. האוכמית, לעומת זאת, רכשה טייץ מעוטר משגע ונעלים מטריפות של סטלה מקרטני לאדידס. והמוכרות המקסימות שם הגדילו ראש והציעו שהיא תהנה מהנחת המועדון שלי, למרות שלא קניתי כלום בעצמי. נפלאות כבר אמרנו?
לנעלים של האוכמנית אין אבזם למעלה, והן בצבע אפור בהיר

אז זהו. גם נהניתי ממסע קניות, גם לא שברתי את דיאטת הקניות שלי וגם עזרתי לחברה להכיר מקום חדש שבו אפשר לבזבז כסף. שירו איתי!

קובה קובה קובה קובה 
קובה קובה 
לה לה לה
 ♪♫♪♪♫♪♫

13 תגובות:

  1. כל הכבוד! דיאטת קניות זה דבר מאוד קשה לפעמים... השמלה הירוקה די מהממת, אבל איזה צבע מוזר!

    גם אני עוד לא הייתי בתחנה. יש לי איזה סלידה לא קשורה לכלום לכל מה שנפתח בתל אביב אחרי שעזבתי. אבל בכל זאת אני מחכה לביקורי הבא לראות את התחנה.

    השבמחק
  2. הוו! הנעליים כה מושכות...מוצלחות מאוד!
    וגם השמלה הירקרקת ממש חמודה (על אף שאני לא מתה על ירוק כה בוהק). כל הכבוד על הדיאטה!
    כשאני ביקרתי בתחנה היו בקושי שתי חנויות פתוחות ואיזה בית קפה עבש, אז נשמע שיש סיבה לחזור לבקר.

    השבמחק
  3. אני לא מצליחה להחליט אם אני אוהבת את השמלה הירוקה או לא - מצד אחד היא ממש מתוקה, מצד שני הצבע קצת מתנפל עליי...

    גם אני עוד לא הייתי במתחם התחנה. בכל פעם שאני ואמא קובעות יום כיף בתל אביב אנחנו נשבעות שנלך לשם, ובסוף מתעצלות ועושות את המסלול הקבוע בוגרשוב-טיילת-נחלת-סנטר-שנקין שלנו.

    השבמחק
  4. קובה קובה קובה קובה
    קובה קובה
    לה לה לה

    השבמחק
  5. הירוקה לא משהו גם בעיני... הצבע הזה פשוט משתלט על הכל, עושה אותך כמו רמזור,כך שטוב שאת בדיאטה :)

    עוד לא הייתי במתחם התחנה, גם לי זה מביא אסוציאציוצ שואתיות למינהן

    העידכונים שלך מגיעים אלי יממה אחרי שהוצאת פוסט.

    השבמחק
  6. אין כמו קובה לשמח לבב אישה :))

    השבמחק
  7. איזו קובה זו היתה, קובה סלק?

    אני אוהבת את רזילי. אמנם יקר אבל יפה.

    השבמחק
  8. בהתחלה חשבתי שאת שרה על המדינה (קסטרו, סיגרים וכאלה).
    השמלה הירוקה נהדרת, אני לא הייתי עומדת בפרץ והייתי קונה אותה, סחטיין על המשמעת העצמית.
    קניתי לא מזמן בנעמה בצלאל בשיינקין והמוכרת היתה מדהימה - פשוט הסתכלה עלי והביאה לי ישר 5 שמלות מתאימות...אבל מוכרות טובות קשה למצוא.

    השבמחק
  9. השמלה היתה חמודה כשלעצמה, והתלהבתי מאד מזה שהיא היתה טובה עליי, אבל הדבר הכי חשוב ששמנה צריכה ללמוד הוא - זה שבגד טוב עליך לא אומר שצריך לקנות אותו. השמלה הרגישה כיפית ומאד אהבתי את הצבע, אבל היא גרמה לחזה שלי להראות מוזר (נורא עגול, מה זה?) ובגב היא הבליטה לי את המשמנים כך שאפשר היה ללבוש אותה רק עם משהו למעלה, שזה לא סביר בשמלה שעולה 700 ש"ח.

    השבמחק
  10. השמלה הירוקה מהממת עלייך! אני מתה על ירוק... :)

    אני ממש תופסת ממך על זה שאת מצליחה להסתובב בחנויות ועדיין לעמוד בדיאטה.
    אני שוב נשברתי אתמול וקניתי אינסוף דברים לא מתוכננים. וגם חשבתי עלייך תוך כדי! לא כי אני סוטה :) אלא כי קניתי שרשרת שקראתי לה "שרשרת שרונה". זוהי שרשרת אוברסייז ענקית וצבעונית (מאוד ומאוד. מאוד) וכשראיתי אותה ישר חשבתי עלייך והעזתי לקנות. קבלי זאת כמחמאה כמובן.

    ולסיכום:
    קובה קובה קובה קובה
    קובה קובה
    לה לה לה

    השבמחק
  11. טוב ששמרת על הדיאטה, הצבע הזה הוא מסוג הדברים שלכל היותר ילבשו פעם אחת (כך אצלי לפחות....) אבל הגזרה מוצלחת כך שכדאי אולי להזמין גזרה כזו אצל תופרת, נגיד בצבע שחור קלאסי, והיא תחזיק שנים?
    בעוונותי טרם ביקרתי במתחם התחנה. בעוד חודשיים יש לבת שלי יום הולדת 8 והבטחתי לה יום כיף, היא שמעה על שוק הפשפשים מחברה ואני אתכנן סיבוב ארוך באיזור.
    אולי יעניין אותך לדעת שאני קוראת לך "שרונה מהארונה"?

    השבמחק
  12. שרונה מהארונה זה ממש בונבונה :-)

    אה, ומאיה - דלעת!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים