יום שלישי, 12 באוקטובר 2010

שחור בעינים

בכל פעם שאני חושבת שהתרגלתי לעיצובים המקוריים המקסימים של אסוס, הם באים ומפתיעים אותי מחדש. הפעם, זו קולקצית Asos Black האדג'ית שלהם. היא מגיעה עד מידה 18 (46) במרבית הדגמים והמחירים שלה גבוהים ממחירי הקולקציה הרגילה שלהם. וזה לא מפליא, בהתחשב בדגמים המטריפים החדשים שהם מציגים עכשיו.

ג'קט עור ויקטוריאני במחיר 210$. השרוולים הופכים אותו ללא פחות ממושלם, ותציצו על הגב שלו.

קשת מתכתית לנסיכה אורבנית. רק 77.5$

עגיל יחיד ו(סליחה שאני חוזרת על עצמי)מושלם. הוא עולה 44$ והוא יהיה שלי, הו כן הוא יהיה שלי.


ולסיום, חצאית מקסי בצבע אבן בחיתוך לייזר, שקיימת גם בגרסת שמלה. גם היא תהיה שלי ולא מענין אותי שהיא עולה 160$. תראו אותה בתצוגה, כשדוגמנית לובשת אותה עם מגפוני זמש שטוחים, בדיוק כמו הכחולים שקניתי בלונדון. מגביה, מצר, מדהים, שלי. מה שמזכיר לי להזכיר לכם את כפתור התרומה החדש של הבלוג, שנמצא כאן.

12 תגובות:

  1. הפעם אני מאוד שמחה על כך שטעמנו שונה כל כך, ונחסכת לי הכמיהה לפריטים יקרים.

    השבמחק
  2. לא כוס התה שלי, אבל דרמטי בהחלט.

    השבמחק
  3. יפה זה עניין של טעם.
    אני לא הייתי לובשת את הבגדים האלה או העגיל או הקשת כי בעיניי הם דרמטיים מדיי. אבל שוב, זה לגמרי עניין של טעם.

    השבמחק
  4. החצאית אכן מרהיבה, אבל היא יותר מדי יפה מכדי לצאת איתה למדרכות תל אביב המלוכלכות. לא היא עושה בעיקר חשק להתכרבל.

    השבמחק
  5. אני עומדת לבכות. זה כל כך הטעם שלי. אין סיכוי שאני מוציאה כאלה סכומים עכשיו, חזרתי מניו יורק לפני שבועיים.
    למה, שרונה? למה?

    השבמחק
  6. לגמריי מתחברת לדרמה הזאת. למעשה... שמלת החתונה שלי היתה בדיוק כזאת. רק שאני קראתי לעצמי אז (לפני 7 שנים) ברבור...(עלאק!)

    השבמחק
  7. רביד, זה בדיוק העניין...
    זה מקסים - בתור שמלת כלה... אבל מעבר לפעם או פעמיים בעשור שהולכים לאירועים כאלה חגיגיים ודרמטיים, מתי בדיוק תלבשי חצאית כזו בלי שזה ייראה אובר דרמאטי או פשוט כאילו שדדת חדר הלבשה של תיאטרון?

    והמחירים ממש לא עושים חשק לקנות משהו שיילבש פעם אחת או פעמיים בחיים ויצבור אבק בארון ויעמיק מינוס בבנק.

    מזל שזה באמת לא עשה לי חשק :-)

    השבמחק
  8. עם נעלים שטוחות וגופיה פשוטה, ובחורף איזה קרדיגן, החצאית הזאת תשמש אותי המון. אני לא רואה בה בגד ליציאה. אני אוהבת לעשות dress down לפריטים יוקרתיים.

    השבמחק
  9. הלוק האחרון מהמם חצאית יפה אין מילים

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים