יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

אני קונה מכנסיים ושוקלת לקנות שפניים

המכנסיים הקצרים הקיציים שקניתי באסוס השנה הוכיחו את עצמם כקניה נהדרת. השבוע גיליתי שהם הוסיפו לחנות שני דגמים של מכנסים קצרים חורפיים ומאחר ודיאטת הקניות הגדולה מתירה לי לקנות בגדים בכספים שהצטברו בחשבון הפייפל שלי, הזמנתי לי אותם.

זוג ראשון - מחוייטים בגזרה גבוהה. לא הצלחתי להבין אם החגורה כלולה או לא, אז אני מהמרת על לא. אני מייעדת אותם לעבודה.


זוג שני - מכנסוני קטיפה אפורים, שיראו נפלא עם גרביונים ומגפונים (אם אי פעם יתקרר פה).


שימו לב, אם אתם מזמינים שם, לטבלת המידות בס"מ. אני קונה שם מכנסיים במידה 24, למרות שאני לא רגילה לקנות במידה הזו, כי לפי טבלת המידות המידות הקטנות יותר לא יהלמו את היקף המותניים שלי. עדיף לוותר על הגאווה ולא להצטער אחר כך.

ואם כבר בדיאטת הבגדים הגדולה עסקינן, ביום שישי הוזמנתי למסיבת בריתה של חבר לעבודה. לכבוד האירוע החלטתי ללבוש סוף סוף שמלה שקניתי לפני חודשים ארוכים, אך טרם שלפתי מן הארון. מאחר וקיצצתי לעצמי את הבוהן יום קודם, החלטתי לצרף לה את הסניקרז החדשות שלי, שהתגלו כנוחות מאד.

שמלה - H&M (עונה שעברה)
שרשרת - Accessorize (ישן)
נעלים - MAZ

כדי לשפר את מראה התסרוקת, שפשוט לא הסתדרה לי, קישטתי את השיניון שלי (עלאק..) בקישקושון לשיער שקניתי בטופ שופ בלונדון. זו הופעת הבכורה שלו, חמודון!

אני שולחת את ידי בחמדה לשולחן הקינוחים פרווה

ואם כבר מדברים על פרווה, שאלה- מה דעתכם על הנעלים האלה? הן עולות 83$ כולל משלוח ואני לא יכולה להוציא אותן מהראש כבר שלושה ימים. לקנות או לא?



ולפני שכולנו הולכים לכרסם איזה כריך נחמד, אוסיף ואציין שעידו קינן מזכיר את פייסקו ההספד של מתאים לי בבלוג שלו. שבוע טוב לכולם ושלא תדעו עוד צער!

11 תגובות:

  1. שרונה, יש לך שיטה מסויימת איך לקנות בגדים בלי למדוד? מכנסיים? איך אפשר לקנות מכנס בלי למדוד לפני ולוודא שזה נוח ומחמיא? :)

    השבמחק
  2. הנעלים האלה מדליקות ברמות!
    אני ומכנסיים קצרים לא חברים, ולא חשוב כמה הם יפים...

    שבוע כייף

    השבמחק
  3. הנעליים חמודות אבל הייתי מוותרת, כי הן נראות מאוד מתוקות אבל לא שימושיות (מישהו אמר לא לגילי?). חוץ מזה אני נגד לקנות משהו שאפשר לעשות לבד, כמו להצמיד אוזניים ושפם לנעלי בלרינה צמריריות.

    כל ההופעה שלך יפה מאוד.

    השבמחק
  4. ככל שאני חושבת על זה יותר, נראה לי שאני אוותר עליהן. אין ספק שדיאטת הקניות גורמת לי לחשב כל שקל כאילו היה 100 שקלים, פתאום אני שוקלת כל קניה בכובד ראש וזה נהדר. אני צריכה למצוא שיטה לעשות את אותו הדבר עם מה שאני אוכלת. אולי שיטת הנקודות של שומני משמן?

    איריס, אני משתמשת הטבלת המידות שלהם. יש לי מידות שהתופרת שלי לקחה לי ואני שומרת את הפתק ליד המחשב לשליפה בזמן אמת. מאחר והייתי בלונדון לא מזמן, אני יודעת להעריך איזו מידה אנגלית אני צריכה לקנות, למרות שפה (כפי שציינתי) הופתעתי לגלות שאני צריכה לקנות מידה גדולה יותר, בגלל היקף המותן.

    השבמחק
  5. לי יש רגלי שחקן כדורגל אין סיכוי שהן יכנסו בתוך מכנס קצר!!! אני קונה בגדים ברשת בלי בעיה אבל מכנס קצר נראה לי מאתגר פלוס פלוס!!! שיהיה בהצלחה (אה רגע בעצם כבר קנית מהם, אז 'פסדר זה יהיה טוב he he)

    והנעליים מדליקותתתתתתת אני בהחלט הייתי מאמצת אותן לאוסף שלי 3>

    השבמחק
  6. אסוס באופן כללי לא נדיבים מדי עם המידות שלהם, תמיד מומלץ לקחת מידה אחת גדולה יותר (רזות ומלאות כאחד).

    השבמחק
  7. המכנסיים חמודים ואם את לובשת סגנון כזה אז סבבי.
    אני לא לובשת מכנסיים כאלה קצרים מחוץ לבית, אבל יש לנו טעם וסגנון שונים מאד.

    לגבי הנעליים - זה גימיק חמוד מאד אבל לא שימושי בעיניי. עכברים פרוותיים הם סבבה בתור נעלי בית, אבל תנסי לחשוב לאן תלכי עם כאלה נעליים ומה תלבשי ביחד איתן, ושזה לא ייראה ילדותי מדיי, וכמה פעמים תנעלי אותן בכלל.

    אני ראיתי בתגובות שלך שאת שוקלת לוותר עליהן - לדעתי זה שיקול נכון.

    שיהיה לך שבוע נפלא
    ענבל.

    השבמחק
  8. טוב אז הגיע הזמל להודות..
    שרונה אני קוראת את הבלוג שלך המון זמן ועכשיו סוף סוף הגיע הזמן להגיד שאני חושבת שיש לך כישרון כתיבה מדהים פשוט מנסחת כל מה שעובר לך במחשבות דרך המקלדת ומצליחה להעביר זאת בצורה כיפית ומהנה לקורא..
    (וכן אני יודעת שלאחרונה יש פה כאלה שלא יסכימו איתי אבל הם יכולים לקפוץ)
    אני נהננת פשוט לשטוף את העיניים בתמונות את נראת לי בן אדם חברותי וכיפי להסתובב איתו לקנות איתו בגדים..(כן יש לי כם מחלה שכזו)בבזכותך הזמנתי אתמול פעם ראשונה מיור קלוזינג ואין ספק שהפעם הבאה תהיה אסוס..מאוד מתחברת למכנסים הקצרים גם אני הזמנתי אחד שאני מקווה שיהיה טוב והשמלה שלבשת פשוט מקסימה..
    עד לכאן החפירה שלי להפעם..:)

    השבמחק
  9. המכנסיים נראות מקסימות!
    לגבי הנעליים גם אני הייתי מוותרת, כמו שמישהי אמרה פה הן נראות כמו נעלי בית, אמנם חמוד אך לא שימושי בעליל.
    אה, ולמרות הצלחתה (הגדולה!) של דיאטת הבגדים, אני הייתי מוותרת על שומרי משקל. יש שיטות וטיפים הרבה יותר ידידותיים למשתמש, בלי להפוך את האוכל לאויב מס' 1 ולסבול (ולסבול ולסבול).

    השבמחק
  10. מקווה שאת מרגישה יותר טוב!
    השמלה מהממת והנעליים- אחד הדברים החמודים!!!! אני בטוח הייתי קונה אותן בפרץ התלהבות חסר מעצורים, אם היו מביטות אליי מאיזה חלון ראווה, אבל לעד הן היו נשמרות כקישוט בויטרינה (או מקסימום היו משמשות אותי באיזו הפקה..), כי הן בלתי לבישות בעליל.. P.:

    השבמחק
  11. נראה לי שהפשניים יחכו קצת.

    אגב, הדוגמנית מכנסיים גבוהה ממני בכמעט 10 ס"מ, אז עליי המכנסיים יהיו מעט ארוכים יותר, שזה טוב.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים