יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

נעים להכיר, לואיז גריי

בשיטוטיי האובסיביים באסוס השבוע, נתקלתי בקולקציה מרהיבה ביופיה של מעצבת בריטית צעירה שטרם הכרתי ושמה לואיז גריי.

גריי למדה בגלזגו ובסיינט מרטינז בלונדון, והציגה כבר מספר קולקציות המאופיינות בצבעים עזים וטקסטורות שמשתמשות בטכניקות מסורתיות כדי ליצור בגדים מודרניים עם שפיץ.

צבעים וטקסטורות מלהיבים מלאכת יד

הבעיה שלי איתה היא המחירים השערורייתים שלה. החולצה הזו, למשל, יפהפיה אבל לא שווה 708$ תהיה טכניקת הייצור שלה אשר תהיה.

חליפה מופלאה וסטיילינג מושלם מקוקו ועד נעל

באסוס יש מספר פריטים שלה, כולל קולקציה מצומצמת שיצרה במיוחד לאתר במחירים נוחים ביותר, שגם נמכרים בהנחה בימים אלה כך ששמלת מיני צבעונית עולה כ-40$ בלבד. לסיום, מצאתי בקולקצית חורף 2011, המוצגת באתר שלה, את התלבושת המושלמת ליום חורף קר. כל פעם שאני רואה אותה אני מתמוגגת מאושר, היא מזכירה לי את עוגי! תודו שאני אראה חמודה במיוחד אם אלבש אותה לעבודה או לבית קפה עם חברים או אפילו לדייט.

אני אוהבת עוגיות!

5 תגובות:

  1. רוב הבגדים נחמדים, צבעוניים וצעירים.

    החליפה האחרונה חוצה את הגבול הדק בין נועז לתמהוני/פורימי/מגוחך... בחיים לא הייתי יוצאת עם בגד כזה מהבית אלא אם זה למסיבת תחפושות בפורים. אני חושבת שהמבטים מהסביבה (לא בפורים) במקרה הזה לא היו מפרגנים. צר לי...
    אני מקווה מאד שלא תקני חליפה כזו.

    השבמחק
  2. מילים קשות באלי! למה שאנשים יסתכלו עקום על יצור פרוותי סגלגל צעקני בגודל 1.70 ששותה כוס שוקו סויה חם להנאתו?

    השבמחק
  3. בהחלט איתרית כמה דברים ממש חמודים
    אבל! העוגיפלצת נראה מתוק! בא לי לפורים

    השבמחק
  4. מממ... למה?
    כי אנחנו לא חיים ברחוב סומסום, לדאבוננו הרב :-)

    אל תיפגעי ממני, אני פשוט כנה.

    השבמחק
  5. זו מעצבת עם חוש הומור, ברור גם לה וגם לי שהתלבושת הזו מיועדת למסלול התצונה בלבד. אבל אוי, כמה שהיא חמודה!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים