יום שני, 11 באוקטובר 2010

מייד אין דה יו קיי

ביומנו המשותף הראשון בלונדון, קבענו אני והאוכמנית להפגש ביציאה מהטיוב בקובנט גארדן. התכנית כללה גרירות הדדיות האחת של השניה לחנויות האהובות עלינו באיזור וקפקייקים.

התוכלו ילדים לזהות את החמוס בתמונה?

אני גררתי את האוכמנית ל-Whistles ול-Les Néréides ואילו היא הביאה אותי לממלכה הפרטית שלה - החנות של רדלי בפלורל סטריט, דקה הליכה מהגרדן. מה אני אגיד לכם - אני נלחמתי. אמרתי שהתיקים שלהם זקנים, אמרתי שהם נוקשים, אמרתי שהם יקרים, אז אמרתי.

ראשית, המוכרת היתה פשוט נהדרת. כשסיפרתי לה את הסיפור שובר הלב על הסנדלים המושלמים שלי, שאיני יכולה לנעול כי הם כל כך קשים שאפילו הסנדלר הרים ידיים, היא אמרה לי "חבל שלא הבאת אותם איתך, הייתי מחליפה לך". אמרתי לה שקנו לי אותם לפני חודשים דרך האינטרנט, אבל היא אמרה שזה לא חשוב כי הם רוצים שכל הלקוחות שלהם יהיו מרוצים. אכן, שרות מדרגה ראשונה שהולם חנות יוקרתית (ויקרה) שכזו. בשלב הזה, לא היתה לי ברירה אלא לוותר על ההתנגדות והצטרפתי לאוכמנית שהיתה עסוקה בחיפוש נמרץ אחרי תיק לעצמה ותיק לחברה חובבת המותג (מסתבר שהן קונות תיק כל שנה). רב התיקים שמצאו חן בעייני היו גדולים ויקרים מדי, אבל כשחזרתי לקומה העליונה וסייעתי לאוכמנית לבדוק כמה תיקים שהיא רצתה, ראיתי אותו ו-that was it.

תיק אנג'ליקה וורוד בגרסת היד, 125 פאונד

הוא יפהפה, מהודר למדי (מזכיר לי תיקים של הרמס), בצבע מקסים וטרנדי וחלוקת התאים שלו פשוט מופתית.

הדפנות במרכז הן למעשה תא נוסף עם סגירה מגנטית, מושלם למטריה מתקפלת

האוכמנית, לעומתי, קנתה את הגרסה הגדולה של אותו התיק (שלי תיק יד, שלה תיק כתף) בצבע שאני לא סובלת, וכך ניצל העולם, שוב, מקריסה לתוך עצמו שכן עובדה ידועה היא שביום בו היא ואני נסכים שבגד או אביזר כלשהו יפה יגיע סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו.

תיק אנג'ליקה סגול בגרסת הכתף, 145 פאונד

בנוסף קנינו את התיק של החברה של האוכמנית (אני לא זוכרת איזה דגם, אבל הוא היה שחור ומבריק וגדול) ומטליות מיוחדות להגנה על עור התיק (שאת שאריותיה מרחתי על המגפים שקניתי באוונס).
תגידו ת'אמת, ראיתם פעם מטלית נחמדה מזו?

האוכמנית מסתובבת עם התיק שלה בגאווה מרגע שקנתה אותו, אבל אני רציתי לשמור את שלי לסתיו ולהזדמנות מיוחדת לבכורה ארצית. וכך מצאנו עצמנו, אני והאוכמית, בערב שישי סתווי זה מתדפקות על דלת הוריה, לשם הוזמנו לארוחת ערב טעימה של צלי בשר בערמונים, זו אוחזת ברדלי הסגול שלה וזו בוורודה. רק רני הרגיש נבוך כי לא היה לו רדלי, אבל הוא הביא יין אז כולם סלחו לו.

14 תגובות:

  1. פשוט מדהים! שווה כל פאונד!

    השבמחק
  2. הו ראדלי, ביתי הרחק מהבית. אפילו למען המטריות המקסימות שלהם אני מוכנה לאלימות פיזית לא מתונה.

    רק רציתי להוסיף (מלבד הגעגועים ללונדון בכלל וללונדון בחברתך בפרט), שהתצלומים מראדלי אינם עושים צדק עם הצבעים היפהפיים של שני התיקים - לא עם הוורוד שבמציאות הוא עז ומלבב יותר, ולא עם הסגול שבמציאות הוא, ובכן, לא אפור.

    השבמחק
  3. תודה גבירותיי, גם אני חושבת :-)

    אוכמית, את צודקת.

    השבמחק
  4. ובכן. זה מרהיב. ממש התגלות עבורי
    הם אפשר לרכוש דרך האינטרנט והם שולחים לישראל?

    השבמחק
  5. אז זהו, שלא. כשרציתי את הסנדלים, חברה מסקוטלנד קנתה אותם עבורי ושלחה לי לארץ. אבל אולי יש חנות מקוונת שמוכרת אותם?

    השבמחק
  6. חלמתי שאני נכנסת לחנות מלאה תיקים כאלה, רק בשחור ובמקום הכלב יש גולגלות קטנטנות
    חלמתי שאני מפלחת את כל הגולגלות הכאלה מהתיקים ויוצאת מהחנות ם_ם

    השבמחק
  7. ברצינות. משעשע, אה?
    בכלל היום אני לא מרגישה כאילו קמתי מהמיטה, מהלכת סהרורית כזו

    השבמחק
  8. אוי זה תיק מושלם! למעשה זה התיק המושלם לאחותי שתמיד פוחדת לצאת גברת מגונדרת. אתמול בדיוק חשבתי שיום הולדתה מתקרב ושתיק של גברת מגונדרת אבל לא גברת מגונדרת יהיה המתנה המושלמת.

    אם עוד חודש וחצי תראי ברחוב בחורה מתולטלת עם תיק זהה לשלך - תגידי שלום!

    השבמחק
  9. שכה יהיה לי טוב, גם לי יש תמונה שלו מיולי האחרון מאותה חנות קאפקייקס. יש לו שני חמוסים והוא גם היה נוסע איתי ברכבת בבוקר מדרום מזרח לונדון.
    מממ...קאפקייק מאלטיזרס...

    השבמחק
  10. די!!!!!! היינו כל כך מהופנטות מהחמוס שלו שבקושי הרגשנו איך הקפקייק נעלם..

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים