יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

אנחנו ממשיכים בטרנד האקולוגי

היחצנית החביבה עליי (עובדת במרץ, מארגנת אירועים על הכיף כיפאק ואשכרא טורחת לקרוא את הבלוגים של הבלוגרים איתם היא עובדת כדי להכיר אותם) שלחה לי מתנה נחמדה - שרשרת של Batucada.

מאחר ולא אתם ולא אני אוהבים קומוניקטים מועתקים, אסתפק ואומר שמדובר בליין תכשיטים אקולוגים (מה נסגר עם כל האקולוגיה בזמן האחרון? נגמרו לסמולנים הנושאים לשיחה?) תוצרת צרפת שעשוים מגומי שתהליך היצור שלו לא פולט חומרים רעילים לאוויר. הן עדינות וגמישות כאלה, ונדבקות לגוף ונראות קצת כמו קעקוע, בגלל זה יחצניתנו חשבה שאשמח לקבל תכשיט כזה שיתאים לי למיס סאנשיין הקטנה שלי.


השרשרת נחמדה בהחלט, ואני מניחה שאשמח לצרף אותה לתלבושות עבודה בעונה הקרירה המתקרבת. אם אתם רוצים שרשרת או צמיד משלכם, תוכלו למצוא אותן בחנויות שונות ובטלפון 052-3541584.

ועכשיו הערה קטנה - אנשים חביבים הביעו דאגה למצב הבריאות שלי לאחרונה. לפיכך אני מוציאה בולטין רפואי. חליתי בברונכיטיס תוקפני במיוחד, לקח לו שלושה שבועות לעבור. תוך כדי סדקתי צלע בהתקף שיעול אכזרי. הצלע לא נרפאת עד שהשיעול לא עובר, ולכן היא התחילה להרפא רק בשבוע שעבר. שלשום חובקתי בכח על ידי מעריצה של הבלוג, דבר שדרדר את מצב הצלע לרמה הנוכחית - אני יושבת בבית במקום להיות בעבודה עם כאבים עזים ומתפללת לאלוהים שלא אתעטש, כי כשאני מתעטשת אני אשכרה שומעת משהו זז שם. הייתי אמורה לעשות עוד רנטגן הבוקר, אבל האוטו שלי מת אתמול בערב אז זה נאלץ לחכות. בנוסף, הצלחתי להוריד לעצמי חתיכה קטנה של בוהן על הבוקר, כך שמרוצה אני לא. סוף הבולטין הרפואי.