יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

הלך הפלא נשאר הג'ינס

אחריות אחת שאני מקבלת על עצמי, ככותבת שבלוג אופנה רציני, היא לבדוק מוצרים עבורכם, קוראיי הנאמנים. זה לא קל, אבל מישהו חייב לעשות את זה.

השבוע התבקשתי לבדוק את ג'ינס הפלא NYDJ שמעוצב בטכנולוגיה המתיימרת לשטח את הבטן ולהגביהה את הישבן. הם אומרים שהג'ינס שלהם יגרום לכל אישה להראות רזה יותר ממידתה במציאות בשתי מידות, ומאחר ואני מאד רוצה להראות כאישה במידה 44 אצתי רצתי לחנות קוים ברמת השרון כדי לבדוק מה יש להם להציע לי.


טכנולוגית החיטוב והעיצוב של החברה, לפי האתר

ראשית אציין שצוות החנות נחמד ונעים ביותר, ולמרות שהגעתי לשם במצב בריאותי ממש לא משהו והמדידה עייפה אותי מאד, הן היו נחמדות ואדיבות להפליא. אני מדדתי את מרבית המכנסיים שיש לחברה להציע במידה שלי (שהיא 48 וגם המידה הכי גדולה שהם מוכרים). המכנסיים נטולות קשקושים מיותרים (יש דגמים עם ניטים על הכיסים) מגיעים בצבעים לבן, דנים בגוונים שונים, שחור וחום. כל הגזרות צרות, כך שקוראותיי חובבות ה-boot cut והמכנסיים המתרחבים, יאלצו לחפש מכנסיים אחרים.



שכחתי לקחת איתי לחנות מצלמה והתמונות בסלולרי יצאו גרועות, ולכן נמשיך מיד אל מבחן המציאות!


♥♥♥ מבחן המציאות ♥♥♥

צילמתי את עצמי לובשת את הסקיני השחור של NYDJ שבחרתי לעצמי (דגם 40196ODT בצבע שחור, מחיר 1015 ש"ח) וג'ינס רגיל שקניתי במרקס אנד ספנסר בלונדון בכ-120 ש"ח. התוצאות לפניכם.

מבט חזיתי - תוית כתומה M&S תוית לבנה NYDJ. האגן "אסוף" יותר ב-NYDJ.


מבט צידי - תוית כתומה M&S תוית לבנה NYDJ. הישבן אכן חינני יותר ב-NYDJ אבל הבטן, משום מה, נראית בולטת יותר.


מבט אחורי - בלי יד בצד M&S עם יד NYDJ. הישבן מורם יותר ב-NYDJ.


ניתוח - הגי'נס נוח מאד (רך ומותאם לגוף משמעותית מהמתחרה מ-M&S). בכל מה שנוגע לעיצוב וחיטוב - הוא מחמיא לישבן ויוצר צללית צרה במקצת מהמקורית. אני בטוחה שיש ג'ינסים אחרים שיעשו את אותו האפקט בלי כל ההו-הא השיווקי. בנוגע למידות, 48 היא לא מידה כזאת גדולה כך שלא הייתי מגדירה אותם כפריט לנשים שמנות אלא פריט לנשים רגילות שרוצות להראות רזות יותר.

לסיכום - סקיני ג'ינס סבבה שנופל בגלל מחירו השערורייתי. אין שום סיבה בעולם שהוא יעלה יותר מ-350 ש"ח אבל הוא נמכר בטווח מחירים שבין 900-1200 ש"ח בערך. במחיר הזה אפשר לקנות מגפיים מעור, או ג'קט של קום פו או עגילים מזהב בה.שטרן - כל אחד מהם ישרת אתכם יותר זמן. לשיקולכם.

11 תגובות:

  1. הא, לא שמתי לב שה"more" נעלם. טוב, סילקתי אותו - זה לא עובד משום מה.

    הנה מבחן המציאות :-)

    השבמחק
  2. אהבתי יותר את המראה של ג'ינס M&S

    השבמחק
  3. אני לובשת אותו לעבודה עכשיו, את ה-NYDJ, והוא מאד נוח. משמעותית יותר מג'ינס אחר. אבל כמו שאמרתי - אין סיכוי שהייתי משלמת מחיר כזה. נו ווי אין הל.

    השבמחק
  4. קודם כל, באיור שלהם, התחת לפני נראה יותר טוב מזה שאחרי. הביטוי בוטילישס לא מוכר להם? מי בכלל רוצה לשטח ישבנים בימינו?

    בקשר לג'ינס עצמו, לפחות ממבט שטחי נראה שמרבית ההבדלים בין השניים נובעים מהעובדה שאחד סקיני והאחר לא, ולא מיכולות מזעור מופלאות כלשהן של הסקיני. נראה שהוא צמוד ואורז פחות או יותר כמו כל סקיני מהזן הסטרצ'י. נשמע טוב, אבל כפי שאמרת, לא באלף שקל.

    השבמחק
  5. מה גם שאפשר למצוא זוג באיביי בחמישית המחיר ושם יש גם גזרות אחרות; מתרחבות, ישרות ולא רק סקיני.

    השבמחק
  6. את המחיר בכלל לא הזכרתי, הוא פשוט הזוי

    השבמחק
  7. גם אני אהבתי יותר את הג'ינס של מארקס, מחמיא לך הרבה יותר!
    סקיני לא חביב עליי כל כך, לדעתי מתאים רק למי שיש לו גוף בפרופורציות מלבניות (ירכיים ואגן ברוחב זהה לשוקיים ובקיצור מקלות), למי שיש אגן רחב (מואה) יותר הולם מתרחבות למטה שמאזנות באופן מושלם את הגוף.
    אבל זו רק דעתי כמובן :)

    השבמחק
  8. ואני חשבתי שאת נראית מצוין בג'ינס !
    במיוחד אהבתי את התמונה הראשונה :-)

    השבמחק
  9. אוי לי, זה האמנם מצר את הרגליים אבל באמת חוצמיזה, זה נראה כאילו את לובשת טייץ
    במחיר כזה אני מביאה לך 100 טייצים :/

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים