יום חמישי, 14 באוקטובר 2010

בז'גופייה ומשמין לי מפציצים ביציאה מדהימה במיוחד

לפעמים אני יכולה פשוט לנוח עם הרגליים למעלה ולתת לאחרים לעשות את העבודה בשבילי. הנה, קחו את גוגל טרנסלייט - מראים לו בגד מכוער ובלי טיפונת מאמץ הוא כבר מכנה אותו בעצמו בשם הראוי.

מש"ל

ובעוד גוגל טרנסלייט נותן בקטנה, משמין לי הביאו ביציאה ההיסטרית של השבוע כששלחו הספד לא מכוון לאמא. לרב כשמגיעים מכתבים שממוענים אליה אני או מתרגזת או בוכה, אבל כשראיתי את זה כמעט עשיתי במכנסיים מרב צחוק. או כמו שהאוכמנית אמרה "אם היית מספרת לי את זה בלי להראות לי, בחיים לא הייתי מאמינה לך". שורו הביטו וראו.

אין מילים.

יש להם מזל שזה הגיע עכשיו, חודשיים אחרי שמתה, ולא לפני חודש כשהייתי שבירה יותר, כי אז הייתי נכנסת בהם ככה שהם היו מתחננים שאני אעלם.

4 תגובות:

  1. פשוט פאתט !!! הם חייבים להחליף את מנהלת השיווק.

    השבמחק
  2. לדעתי זה הכי יפה, אני לא מבין למה כולן רוצות להיות כמו השלדים האלה בערוץ האופנה..

    בחורה מלאה במקומות הנכונים זה הדבר הכי סקסי שיש, ובגדים כאלו רק מדגישים את כל היופי שבזה..

    זה חוזר לאופנה :)

    השבמחק
  3. שרונה יקירה

    מכירה מן שכאלה מהימים אחרי שאמא שלי נפטרה.
    כדאי לך לבקש להוציא את השם שלה מרשימת המכותבים, כי אחרת זה חזור כל פעם שיש מכירה/עונה חדשה...

    "ב'זגופיה" ממש גאון הגוגל טרנסלייט הזה :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים