יום ראשון, 27 ביוני 2010

רזילי נגד משמין לי

ביום שני האחרון נסעתי להשקת החנות החדשה והיפהפיה של רזילי במתחם התחנה האהוב עליי ושם היה לי העונג לפגוש את אורית רזילי, בעלת הרשת, ולהחליף איתה כמה מילים בענין המידות הגדולות . ניסיתי לענין את אורית ביצירת קולקציה מיוחדת למידות גדולות, עד שהבנתי שמבחינתה היא כבר מספקת אלטרנטיבה למידות גדולות ברשת, רק שהגדולות לא באות לקנות.

חתיכה, כמו כל החנויות במתחם

קצת רקע - אני קונה ברזילי כבר שנים, מאז שהיו חנות קטנטנה בקניון רמת אביב. הייתי אז רזה (מידה 42-44) והרווחתי הלוואי על כולנו, ומצאתי שם את מיטב בגדי המעצבים הישראלים הצעירים. מאז ומעולם הרשת שמה לה למטרה להיות חממה למעצבים צעירים (נשמע כמו משפט של יח"צ נכון? דוקא הגיתי אותו מנהמת ליבי) ורבים וטובים התחילו שם. המצב התחיל להסתבך כשבועת הדוט קום התפוצצה לה יחד עם המשכורת שלי. אבל עדין יכולתי לקנות בגדים לטעמי, בפרט עם הנחת מועדון החברים, פשוט הייתי צריכה להסתפק בפחות ולהיות בררנית יותר.
 
מאז נפתחו כמה וכמה סניפים, והרשת התרחבה וגם אני. עם זאת, תמיד מצאתי בסניפים הקבועים שלי (קניון רמת אביב וקניון שבעת הכוכבים בהרצליה) מציאות שוות שהלמו אותי ואת כיסי, ויחס חם מהמוכרות שגם מתקשרות להודיע לי כשמגיעים פריטים שווים במידות גדולות. מעולם לא הרגשתי שם נבוכה בגלל שהשמנתי. כל מה שקיבלתי שם מעולם היה דיעה כנה על הפריט שמדדתי ומחמאות על האומץ שלי. נראה לי שהמוכרות בהרצליה כבר יודעות שאם הן יציעו לי פריט שחור הן יקבלו את התגובה הקבועה  "אם הייתי רוצה שחור הייתי הולכת למשמין לי".

לא מדדתי ואין לי מושג אם החזה שלי והן יהיו חברים, אבל הן כל כך יפות שבא לבכות n'est pas?

מה שחברותי השמנות ימצאו ברזילי (פרט לתיקים ונעלים) הוא חולצות וטוניקות (בדקו את חיה ניר מכתומנטה, לרב ה-one size שלה מתאים לטווח גדול של מידות והמבחר איכותי יותר ברזילי מבחנות שלה בדיזינגוף, שלא לדבר על היחס של המוכרות שעדיף פי מיליון), שמלות, חצאיות (ששון קדם לחובבות הסגנון היפני-מלודרמטי) ולעתים נדירות מאד, גם מכנסים. בנוסף, אני חובבת ידועה של תכשיטי Statement (גדולים ובולטים, כאלה שמראים לעולם שאת לא מפחדת שיסתכלו עליך ובמקביל מושכים את תשומת הלב מכל מיני מקומות שאת מעדיפה שלא ישימו לב אליהם) לנשים שמנות. בפרט, שהתכשיט הנכון יהפוך את כל המראה שלך מבוקר לערב וחזרה, יחסוך לך כסף ובגדים מיותרים ויהווה פתיח לשיחה נחמדה עם זרים.

עכשיו נכון - אם את מחפשת חולצה ב-80 ש"ח לא תמצאי אותה שם (למרות שכבר קניתי שם טייצים ב-70 ש"ח וגופיות במבצע, אבל זה נדיר) וגם לא תמצאי שם בגדים במידה 54. אבל אם את נושקת למידה 50 ומטה, ומוכנה להשקיע כמה מאות שקלים בפריטים יחודיים שאין לאף אחת אחרת, אני ממליצה לך להפוך את רזילי לנקודת הפתיחה שלך בכל ציד בגדים. את הג'ינסים ובגדי הבייסיק שלך תלכי אחר כך לקנות בכיף ב-H&M, או בג'אמפ או בשוק, מה רע?

שמלמלה של דינה גלאס - 430 ש"ח לפני הנחת חבר

תראו את השמלמלה המתוקה הזאת של דינה גלאס. מדדתי אותה באירוע במידה L והיא מקסימה להפליא. אני אלבש אותה מעל קומבניזון בצבע גוף שקניתי בגרטרוד לפני מאה שנה וארגיש ורודה וחמודה.

לסיכום - חנות מקסימה ויפה, צוות מוכרות יעיל ונעים, מבחר נפלא של בגדים בקשת מידות רחבה להפליא, אביזרים ותכשיטים מעולים, מחירים גבוהים.

מדד השרונה -

קוראים וקוראות יקרים, אתם חייבים להעז ולנסות פריטים שמושכים אתכם גם אם סביר שהם לא ינוחו על הגוף שלכם כפי שהתכוון המשורר. לעתים, מה שמשווק כשמלת מיקרו מיני סקסית לחתיכונת רזה יתגלה כגופיה המושלמת לפגישה עם לקוח למנהלת החשבונות השמנה. כי כפי שכל משורר יגיד לכם, חלק מההנאה של היצירה היא בכך שכל קורא עשוי לפרש אותה באופן שונה מכם. ואיזה כיף זה לשמוע משורר אומר מה שיהודה עמיחי אמר פעם למורה אחד לספרות שהציע פרוש לשורה משירו בכנס בו השתתף - "וואו, לא חשבתי על זה".

13 תגובות:

  1. כל הכבוד על הפוסט הזה. אמא שלי, שמשמינה ומרזה אחת לכמה חודשים, באה לבקר אותי היום בטוניקה אוורירית ומשוחררת שממש החמיאה לה, לרוב היא לובשת חולצות צמודות. החמאתי לה על הלוק ואמרתי לה שהיא צריכה לאמץ את הסגנון הזה, היא אומרת שהיא מתלבשת לפי 'מה שיש' (כלומר, יש כרס, אז יש..אין אז אין) בלי התחשבות בנתונים החיצוניים שלה.
    השמלה יפיפיה בעיניי, 430 ש"ח לפני הנחה זה ממש לא נורא, והגופיה בכלל נהדרת.

    השבמחק
  2. היי....בקשר לרזילי..-:)))

    את מגלה סודות מוצפנים...אני כבר מספר שנים קונה שם אביזרים למיניהם וטייצים.
    הייתי בחנות היפה של "התחנה" בתל אביב אתמול, וראיתי 2 פריטים שאני מתה למדוד, רק שעם הילדים שלי זה לא ממש התאפשר כי הם התפרעו.
    אני מידה 52-54 ויש בין הטוניקות והחולצות גם פריטים בשבילי שם.

    השבמחק
  3. את מגלה את הסודות...אני מידה 52-54, ואני תמיד קונה אביזרים ותיקים ברזילי וגם טייצים.
    הייתי ב"תחנה" אתמול וראיתי כמה פריטים שרציתי למדוד ונראה במידה המתאימה, אבל הילדים שלי התפרעו אז נראה לי כי אני צריכה להגיע לשם לבד.

    השבמחק
  4. רזילי היא רשת שלמרות שמדי פעם אני מוצאת בה דברים ששאני חומדת, אני אף פעם לא מוצאת משהו שמתאים לי או נראה עלי טוב. מעולם לא רכשתי שם משהו למרות שרציתי (ואני מידה 34). זה אגב מאפיין הרבה חנויות מעצבים שנתקלתי בהן בארץ. הם כנראה מכוונים - מטעמים מסחריים - לאיזשהו ממוצע מידות ומזניחים את הקצוות.

    השבמחק
  5. כה לחי לאמא, לובה!

    אנונימית, יש גם 54? זה נהדר! אילו מעצבים את נוהגת לקנות שם?

    זה מאד מפתיע אותי ווניטי, יש שם את כל השמלות הקטנטנות האלה (סטרפלסיות קיציות חמודות) שתמיד אני חושבת לעצמי - לו רק הייתי רזונת, הייתי קונה חצי חנות.

    השבמחק
  6. פוסט מקסים וכתוב נפלא, לרגע לא חשבתי שמדובר במשפט של יח"צ.
    ואת צודקת במאת האחוזים, בגדי בייסיק יש בהייץ'אמ בשקלים, אבל בשביל בגדים מיוחדים משלמים קצת יותר..

    איזה כיף שפרסמת את הפוסט הזה.

    השבמחק
  7. יש שם דברים גדולים של "קדם ששון"
    וגם דברים שאנילא זוכרת של מי אבל טוניקות למיניהן. וכאמור בשבת ראיתי כמה דברים שאני חייבת למדוד. היתה שם חולצה כמו משובצת מבד ממש דקיק ונעים בגוונים שם חום שוקולד, אני מתה למדוד אותה, מקווה שלא קנו אותה. ועל ידה היה משהו מאוד יפה בגוונים כחולים גם כן מבדים "נושמים" כאלה.

    השבמחק
  8. עשית לי חשק לבדוק. הקולקציה באתר נראית מעניינת, למרות שאין לי סבלנות להפקות האופנה האלה עם ילדות שבריריות עם עיניים ריקות ושפתיים פשוקות - קצת עושה לי בחילה.

    http://www.razilidesign.com/PhotoItem.aspx?fileId=photo15&type=PhotoItem

    השבמחק
  9. אף פעם לא נכנסתי לרזילי (בגלל המחירים) וממש עשית לי חשק. השמלה הורודה מהממת והמחיר סביר.

    השבמחק
  10. אולי בזכותך גם אני אכנס לשם פעם

    השבמחק
  11. את דעתי על השירות בסניף רמת אביב את יודעת (מחפיר), גם את דעתי על המחירים את יודעת (מופרכים). בסך הכל, התחברתי לכמה פריטים ספורים בלבד שהיו מתומחרים ביתר, לטעמי, אבל מסכימה שקיומה של אופציה נוספת הוא חשוב בהחלט.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים