יום שלישי, 29 ביוני 2010

זה לא הם, זה אני

החלטתי למכור שני פריטים נפלאים, נבונים, ספונטנים ורגישים שאינם מתאימים לי מסיבות שונות. מה לעשות, זה קורה. זה לא הם, זה אני. אני נשבעת. ואני בטוחה שהם ימצאו מישהי שתאהב אותם ותהנה מהם כפי שמגיע להם.

הצעתי אותם למכירה בפורום אופנה מלאה, אבל בגלל ארועי התקופה האחרונה לא היה לי ראש לטפל בכך ופספסתי כמה קונות פוטנציאליות. משום כך, אני מציעה לשלוח אותם בדואר רשום במקום לקבוע איסוף ממני, אני לא יכולה להתחייב למקום או מועד פגישה בימים אלה ומשלוח יהיה נוח בהרבה לכל הצדדים.

מגפיים של Irregular Choice


המגפים על עקב רוקי קטנטן, מידה 40, עם חרטום מעט מוגבה, בצבעים שחור, סגול (כהה ובהיר), חרדל וטורקיז. בפנים קטיפה ורודה. מושכות המון תשומת לב והמון מחמאות. קניתי בלונדון, נעלתי שלוש פעמים, עלו לי 110 פאונד ואני מוכרת ב-230 ש"ח כולל משלוח.

שמלה של טובהל'ס (נעמה חסין) שמורה


מידה XL (כלומר 44-46). היא שחורה עם פסים דקיקים אדומים ותחתית אפורה עם דפוס, אסימטרית, עם כתפיות ספגטי וכיס שמנמן וחמוד מקדימה. מאד מאד מחמיאה. מחירה המקורי בסביבות ה-700 ומשהו ש"ח, אני מוכרת ב-150 ש"ח כולל משלוח.

ניתן לשלם בצ'ק, העברה בנקאית (עמלה של כ-7 ש"ח) או בפייפל.

10 תגובות:

  1. יש מצב שיש לך תמונה של השמלה עליך?

    השבמחק
  2. הממ.. אני צריכה לבדוק. כי תמונה שלה עליי עכשיו לא תעשה לה צדק - היא צמודה מדי עליי בימים אלה.

    השבמחק
  3. היא מדהימה...
    אני מתלבטת אם היא לא תהיה ארוכה לי מדי. ד"א הזמנתי ממך אתמול "בובה" באטסי.

    השבמחק
  4. וואו הלוואי שהייתי מידה 40. המגפיים מדהימות, אבל לצערי אני לא עוזרת לך..

    השבמחק
  5. אה!! את אותה טל, איזה יופי. אני מתכננת להגיע לדואר ביום חמישי!

    השבמחק
  6. אני רוצה את השמלה! איך נעשה את זה?טלפון?

    השבמחק
  7. אחת הפעמים הבודדות שהייתי מוכנה שתהיה לי כף רגל גדולה יותר..מגפיים מעלפות!!

    השבמחק
  8. מה הסיכוי שהיא עדיין רלוונטית? בכלל איפה יודעים מה עדיין למכירה?

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים